Mirror's Edge

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Solid10
  • Aloitettu Aloitettu
:) Mieti jos fiilistelisit jotain kirjaa samalla tavalla kuin kaikkia pelejä ja leffoja ;)
Kaikkee ei kerkee tekemään, kirjat veisi liikaa aikaa. Kyllä meitsille fiksuinta on fiilistellä leffoja ja pelejä ihan jo työnkin puolesta, saan niistä valtavasti inspiraatiota omaan duuniin. Kiitoksia vain viihdeteollisuudelle. Virikkeitä Termis, virikkeitä.

Painelen nyt ostamaan tämän ko. pelin.

Kaikkee ei kerkee tekemään, kirjat veisi liikaa aikaa. Kyllä meitsille fiksuinta on fiilistellä leffoja ja pelejä ihan jo työnkin puolesta, saan niistä valtavasti inspiraatiota omaan duuniin. Kiitoksia vain viihdeteollisuudelle. Virikkeitä Termis, virikkeitä.

Painelen nyt ostamaan tämän ko. pelin.

Juuh. :) Voi saada sellasia mielikuvia kirjoista, joita ei leffat pysty antamaan. Nimeomaan siel pääkopan sisällä :D

heheh. Mä painun tästä ryybbäämään, se vasta antaakin virikkeitä :D

Nyt se mike meni ostaan sen, ku just sovittiin et tehään vaihtokaupat codiin. prkle mikä äijä :)
Myin jo Codin, ei voi venttaa sun pelaamista. Termis, elän itse enemmän visuaalisessa maailmassa, silmillä aistin paljon enemmän fiiliksiä kuin lukemalla.

JOo ei lukemista voi ymmärtää. Tylsempää ei elämästä enää saisi kuin kirjojen lukeminen.

Tuo on sinun mielipiteesi ja sulla on täysi oikeus siihen, mutta itse olen kyllä täysin erimieltä.

Kyllä mä tykkään pirusti katsella leffoja ja pelailla pelejä, mutta pidän myös lukemisesta. Lukeminen on ihan erilaista touhua, kun kaikki se visuaalinen puoli kehitetään siellä omassa mielessä. Lukemiseen pitää tietysti varata ihan eri tavalla aikaa, mutta se myös antaa ihan erilaisia virikkeitä ja antaa myös ihan erilaisen kokemuksen kuin leffat tai pelit.

Mutta, jokainen tyylillään ja kaikkien ei tartte tykätä kaikesta :)

Se on vaan niin, että nekin jotka ei lue, tulisivat ihan oikeasti diggaamaan siitä kun löytävät juuri sen oikean kirjan :) Ei ne tosiaan tartte olla mitään Seitsemän veljestä, vaan niitä on helvetin hyviä kirjoja, joissa idea ja fiilis on ihan mieletön.

Pitää muistaa, että monet leffa perustuvat kirjaan :)

Se on vaan niin, että nekin jotka ei lue, tulisivat ihan oikeasti diggaamaan siitä kun löytävät juuri sen oikean kirjan :) Ei ne tosiaan tartte olla mitään Seitsemän veljestä, vaan niitä on helvetin hyviä kirjoja, joissa idea ja fiilis on ihan mieletön.

Pitää muistaa, että monet leffa perustuvat kirjaan :)

Ei semmosta kirjaa ole mihin pystyisin keskittymään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Läpi. Oli kyllä mun mielestä todella viihdyttävä ja koukuttava peli. Ei oikein malttanut lopettaa kunnes peli olikin jo läpi. Tulee todella siisti fiilis, kun saa kunnon combot onnistumaan ja maisema vaihtuu vauhdilla. Lopussa oli kunnon mättöä ja jäi kyllä mun mielestä semmoiseen kohtaan, että voisi olla jatkoakin luvassa.

Läpi. Oli kyllä mun mielestä todella viihdyttävä ja koukuttava peli. Ei oikein malttanut lopettaa kunnes peli olikin jo läpi. Tulee todella siisti fiilis, kun saa kunnon combot onnistumaan ja maisema vaihtuu vauhdilla. Lopussa oli kunnon mättöä ja jäi kyllä mun mielestä semmoiseen kohtaan, että voisi olla jatkoakin luvassa.

Kuinka pitkä peli oli? Ite sain tänään postissa oman ja pari chapteria ehdin pelata.

Kuinka pitkä peli oli? Ite sain tänään postissa oman ja pari chapteria ehdin pelata.

Vähän riippuu siitä, miten pahasti jää jumiin tiettyihin kohtiin. 9 chapteria yhteensä. Itsellä meni ehkä joku 6-8 tuntia. Mutta löysinkin vain 11/30 laukkua ja aina kun sain aseen, räimin vihut sillä.

Vähän riippuu siitä, miten pahasti jää jumiin tiettyihin kohtiin. 9 chapteria yhteensä. Itsellä meni ehkä joku 6-8 tuntia. Mutta löysinkin vain 11/30 laukkua ja aina kun sain aseen, räimin vihut sillä.

Parhaat fiilikset sai kohdasta, kun piti juosta seinää pitkin jonku nosturin kopin päälle ja siitä taas jatkaa seinää pitkin alaspäin ja kääntyen hypätä nosturissa roikkuvan lautakasan päälle ja siitä taas hypätä alas ja pysyä hengissä :) Tuli tahkottua jokusen kerran ennenkuin onnistui.

aika vaikea päätös. Demossa sikamahtava flow mutta kesto arveluttaa. Jos 30 eskolla sais, ei tarvitsisi pohtia. Toisaalta pitäis eka pelata jo ostettuja pelejä läpi asti tai edes pitemmälle kuin 2h :D

Ihan mukava peli. Sanoisin että peli on kuin hyvä perustoiminta leffa: nopeasti ohi ja on juuri sitä miltä näyttääkin trailereissa. Kuitenkin viihdettä parhaimmillaan.

Ihan mukava peli. Sanoisin että peli on kuin hyvä perustoiminta leffa: nopeasti ohi ja on juuri sitä miltä näyttääkin trailereissa. Kuitenkin viihdettä parhaimmillaan.
Joo menee kyllä ostettavien pelien listan kärkeen tällä myyntipuheella :)

Nyt oon taidan 3 chapterissa ja on semmonen peli ettei tylsiä hetkiä tule. Mukavaa vaan pistää menemään eikä paljoo katella katoilta alas vaan sinne hypätään ja katotaan mitä jumala tuo tullessaan. Pelin omassa kategoriassa ja tämmösessä viihdykemielessä antasin :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom