Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alec sanoi:pärkkeleen tiukka matsi tulee olemaan,itse olen mirkon puolella...vähän pelottaa että voi käydä huonosti mutta toiseelta kroatian ykköspyssy ei tarttee kun yhden paikan ja BAM good nigh Fedor......[/QUOTE
Fedor vaan ei tarvitse ees sitä yhtä paikkaa, kun se tekee sen itse!!
Ei vaineskaan Mirko on kyllä kova ottelija, tosta Colemanin matsista ei kyllä voi sanoa mitään.
Colemanin silmistä näki jo että mies oli paskat housussa kokoajan.
Odotti vaan sitä takajalkaa, näkyi jo alasvienti yrityksistä jotka lähti puolestavälistä kenttää.
No edelleen Fedor vie! :thumbs:
Mikäs perkele siinä muuten on, että vaikka kaikki tuon tietävät Mirkon vahvuudeksi, niin siitä huolimatta se vaan sieltä heilahtaa kupoliin.Alec sanoi:toivottavasti tulee hyvä matsi ja fedorille terveisiä että kun se vasen jalka heilahtaa niin kannattaa olla ihan jossain muualla kuin osumaetäisyydellä...
Pecman sanoi:Mikäs perkele siinä muuten on, että vaikka kaikki tuon tietävät Mirkon vahvuudeksi, niin siitä huolimatta se vaan sieltä heilahtaa kupoliin.
Useimmat eivät muista edes nostaa kättä pehmusteeksi. :D
Randelman ja Nogueira osasivat sentään vähän suojata.
Tokihan Mirko myös lyö kovaa, mutta luulisi että nimenomaan korkea kiertopotku olisi "melko helposti" torjuttavissa. Joku kixpoxari voisi selittää mulle mikä siinä on niin vaikeaa Mirkon tapauksessa!
Jarek sanoi:On se kyllä kauhee äijä pahoinpitelemään muita.Eikös siltä Bob Sappilta murtunut naamaluut kun Mirko kiskaisi lättyyn?
Ajatelkaa jossain grillillä jos Mirko vetäis ensin nyrkillä naamaan ja sitten head kick korvalle,voi vain kuvitella kuinka kauas lihapiirakka ja nakit lentäis.
Fedor on myös paha ukko mutta uskon Mirkon voittavan.
Kaapeli sanoi:Ei epäilystäkään etteikö mies olisi kovempi pystyottelijana ja siksi hämmästelenkin miksi hän lähti MMA-ympyröihin, vaikka K1:ssäkin olisi vielä rahaa tahkottavana ja titteleitä saavutettavana. Veihän mies suht kuusnolla Remy Bonjaskya, josta ollaan kovasti veistämässä seuraavaa Hoostia ja mestaria...
BH-SF sanoi:Samasta syystä ku siirrytään formula 3000:sta f-1:seen.
tapio sanoi:Siinä mielessä hieno homma että pietari on melkein vieressä, mistä nämä emelianenkot on.
Armas sanoi:Kuinkas monet suomalaiset vapaaottelijat muuten käy Venäjällä reenaamassa? Aikaisemmin venäläisille kovemmille judo/sambo/ymv. saleille ei marssittu ihan noin vaan reenaamaan vaan piti tulla kutsutuksi. Sittemmin on ajat voineet muuttua, mutta kuulemma rahaa ne taitaa nykyään jo osata nyhtää