Mirko Filipovic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Sanokaa nyt kamppailulajien ystävät.

Onko Cro-cop se kaikkein kovin ? :rock:

Mies on eliittiä K1:sessä sekä Mma:ssa.

Otteet ovat kuin hänet olisi tehty vähintään raudasta.

Listalle on kertynyt voittoja muun muassa näistä nimistä.

Jerome le Banner, Jan Nortje, Mike Bernando, Musashi, Sam Greco,
Peter Aerts, Mark Hunt, Remy Bonjansky, Bob Sapp.

Sekä mma puolelta Health Herring, Igor Vovchanchyn, Kevin Randleman,
Mark Coleman...

Yep. Olisi matsi kova sana.

K1-säännöillä. :)

Tosin eihän sitä tiedä.
Mikäli saatte käsiinne Igor Vovchanchyn vs Ernesto Hoost K1 matsin
niin katsokaa.

Igorin takakäden voima tiputti Hoostin tuon ottelun ajan monesti mattoon 'liukastuminen' mutta taisi muistaakseni alapotkuilla pehmittää ice cold:in

Mielestäni Mirko on ihan ehdotonta eliittiä, ainakin silloin, kun ollaan jaloillaan. Ja kyllä se CroCop antaa kyytiä Fedorillekin, Aleksander näkee vieläkin tähtiä ;)

CroCop oli K1:ssä ehdoton suosikkini ja hänessä oli potentiaalia samanlaiseksi lähes suvereeniksi ykköseksi kuin Hoost hyvinä päivinään. Mirko on tasaisen hyvä kaikilla osa-alueilla: osaa potkia, nyrkkeillä, painia ja omaa pelisilmää.

Sääli, että siirtyi MMA ympyröihin ennenkuin ehti saavuttaa huippunsa K1:ssä.
Minä kun en tuosta MMA:n mattopainimeiningistä oikein välitä.

2003 antoi Remy Bonjanskylle selkäsaunan, ja olen sitä mieltä että olisi
antanut toiseen kertaan finaalissakin.

Silva vs Cro-cop II olisi kova sana.

Kaapeli sanoi:
Mirko on tasaisen hyvä kaikilla osa-alueilla: osaa potkia, nyrkkeillä, painia ja omaa pelisilmää.
Eiköhän se ole pystyssä kuitenkin aikalailla parempi kuin matossa. Kyllä ainakin itse mitä noita Cro-copin matseja olen seurannut niin kyllä se pystyssä kokeilee pysyä. Guardissa se mun mielestä matossa on ainoastaan kokeillut passailla. Ei se mun mielestä kertaakaan ole mitää huikeita painisuorituksia esittänyt. Helvatan kova pystyottelija kyllä on. :)

Indra sanoi:
Mielestäni Mirko on ihan ehdotonta eliittiä, ainakin silloin, kun ollaan jaloillaan. Ja kyllä se CroCop antaa kyytiä Fedorillekin, Aleksander näkee vieläkin tähtiä ;)

Fedor vie Mirkon mattoon ja pistää semmosen jujin että croatti itkee :hyper:
Ootteko nähnyt Fedorin koskaan epäonnistuneen alasvienneissä? :worship:
No kesällä nähdään tämäkin matsi, ellei tule loukkaantumisia.
Aleksander ei kuitenkaan ole ihan isoveljensä tasoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onion sanoi:
Kyllä ainakin itse mitä noita Cro-copin matseja olen seurannut niin kyllä se pystyssä kokeilee pysyä. Guardissa se mun mielestä matossa on ainoastaan kokeillut passailla.

Se tulee ainakin selväksi matsissa Cro-cop vs Health Herring jossa mies yrittää huumorilla halventaen paiskata vastustajalle kättä nostaakseen tämän ylös.

Ladatkaa ihmeessä Vitor Bellyn tekemä highlight, joka alkaa halloween introlla.
selviää kyllä jokaiselle katsojalle kuinka raskaita tämän miehen potkut ovat.

Ei oo Mirko häviämässä... Mirkon pahin puute on kyllä tuolla matossa mutta erittäin säpäkkä kyllä pystyssä ja osaa aika hyvin välttää jaloista maahanvientejä.

Mä en ihmeemmin idoleista perusta mut Mirko on sellanen ukko jota ei voi kun ihailla. Voipi olla muuten kova kaveri ihan tuolla "katutilanteissa". En haluis asua siinä kämpässä jonka Mirko ratsaa spesiaaleineen...
:worship:

Filipovic on jossain vaiheessa tainut tienata leipäänsä Terrorismin vastaisissa poliisijoukoissa tai sen kaltaisessa..

On käsitellyt ihmishenkiä muuallakin kuin kehässä.

CroCop on Silvan jälkeen mun suosikki ottelija! Miehellä kun on semmoset refleksit että useimmat todellakin jää toiseksi! Ja miehen sprawlit :hyper: Ei voi muuta ku sanoa että yrittäkää viedä se mies mattoon... heh! Ja tosta Nogueira matsista vielä sen verran että kyllä Mirko ois ottelun vieny kotiin JOS eka erä ois ollu 20sekkaa pidempi... tosin, jossittelut ei paljoo auta :)

Fedor vs. Mirko... Aika paha! Fedor on kyllä semmonen kone että vaikee sanoa ja vielä kun en oikeen usko että se sortuis varomattomuuteen Mirko vastaan niinku se teki Fujitaa vastaan, heh! Meinas käydä köpelösti... :wall:

Jos Mirko on tasaisen hyvä kaikilla osaalueilla niin mitä Fedor sitten on? Mirko ei todellakaan ole tasaisen hyvä kaikilla osa-alueilla vaan hänen tyylinsä on klassinen kickboxer joka pyrkii aina maahan joutuessaan pystyasentoon(vrt esim Pedro Rizzo).

Luonnollisesti itsevarmuus on noussut samaa vauhtia kuin paini / maa taidot ovat nousseet mutta sanoisinpa että vedonlyöntisuhteet tulevat suosimaan Fedoria vaikka "mirkouskovaiset" kuinka panostaisivat suosikilleen.

Vaikeahan Mirkosta on olla pitämättä mutta Fedoriin ei ole pystynyt kukaan koskemaan sitten Fedor/Arona Rings matsin jälkeen joka oli monta vuotta sitten. (Tämänkin Fedor voitti vaikka siitä voi olla montaa mieltä). Sääli että Barnett matsi päättyi kuten päättyi, koska siinä olisi ollut todellinen testi Cro Copille. Kukaan standup fighter tuskin Mirkoa voittaa mutta todella kovan luokan BJJ/paini-kaverit kuten Nogueira, Barnett ja Rodriguez ovat kova pala (tietysti myös Fedor). Nogueiran ongelma oli että hanellä ei ole takedownia ollenkaan ja silloin olivat vielä stand-up taidotkin heikohkot. Barnett ja Rodriguez ovat taasen isompia kuin Mirko ja maahanvientitaidot ovat erinomaiset.

Fedori vie.

Olin kyllä yllättynyt ettei Coleman saanut Crocopia etes kertaalleen maihin, mutta eipä se yrittäny oikeen muuta ku shoottailla kaukaa. Fedori lyö suuhun ja heittää kenttään. Sitten kunhan Fedori saa position ettei Crocoppi pääse ylös niin alkaa nöyryytys. Fedor via ankle lock, rd 1.

-Ronin- sanoi:
Fedori lyö suuhun ja heittää kenttään. Sitten kunhan Fedori saa position ettei Crocoppi pääse ylös niin alkaa nöyryytys.
Näin on. Crocop ei voi pystyssä otella samaan tapaan Fedoria vastaan kuin Nogueiran ja Colemanin kanssa, koska Fedor osaa antaa myös takaisin. Mirkolla on tuossa matsissa lasisen leukansa kanssa paljon muutakin pelättävää, kuin takedownit. Kuristukseen toi matsi kuitenkin tulee päättymään, mutta Fedor sitä ennen kyllä muistaa muksaista muutaman kerran veljensä puolesta. :D

Mitä jos Mirko heittääkin polven Fedorin suuhun, tai ottelun loppusuoralla onnistuu tekemään samalla lailla kun teki Igorille ?

tiukka matsi tulee oleen, mutta uskon että Fedor saa vietyä mattoon ja voittaan. Mirko on luultavasti aika avuton Fedoria vastaan matossa.

Matsku sanoi:
Mitä jos Mirko heittääkin polven Fedorin suuhun, tai ottelun loppusuoralla onnistuu tekemään samalla lailla kun teki Igorille ?

Mitä se teki Igorille???
En ole nähnyt KO matsia, enkä löytänyt sitä enään.

Mutta kyllä Fedor osaa varoa Mirkon takajalkaa. :jahas:
En kyllä tykkää Mirkosta vaikka onkin hyvä ottelija.

Minotauro rulaa :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom