Mirko Filipovic lopettamassa uransa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä tarkotat sillä ettei oo ollu sama kaveri pitkään aikaan?
.... Ajatuksia?

Niinkuin tuola aiemmin jo heitin, että nimenomaan se räjähtävyys jolla CC loisti, näyttäs olevan jääny Prideen. Näkehään sen liikkeistä ja tumppujen/tossujen heilautuksista kuinka muutosta huonompaan suuntaan on tapahtunut.

Ja Vielä Lewdille: Ihmeellistä jos kovaa mma tekijää ei saa fanittaa. Otahan sinäkin kohtuudella, kukaan ei ole itkenyt täälä mitään, ainoastaan harmitellu kun kukaan ei ole kone loppuelämäänsä. :puntti:

Mitä tarkotat sillä ettei oo ollu sama kaveri pitkään aikaan? Tai meinaan että sehän voi vaan johtua siitä että vastustajat on kovempia ku enne tai että niitte "tyyliä" vastaan on hankalempi otella.

En vaa usko siihe että ku tyypit alkaa häviin matseja nii se johtus siitä että ne on ohi niitten "prime"n. En nyt tiiä osaanko selittää tätä mut miks porukka aattelee että ku joku ennen hyvin pärjänny rupee häviään matseja nii se tarkottaa heti että ne on menny ohi parhaasta kunnostaan.

Esim. jos vaikka Fedor menis nyt häviin pari matsia nii vois kuvitella että puhattaan että "kyl se prime Fedor" eikä anneta voittajalle sitä kunniaa jonka se ansaitsee :)

Nii ja mun mielestä Mirko hävis JDS ku se vaan on nii v*tun SONNI :rock: (Oisin kyllä toivonu Mirkon voittoa)

Ps. Tarkotus ei oo aukoo piätä, tuli vaan mielee :).... Ajatuksia?
Siis en missään tapauksessa sano etteikö Mirkon vastustajat olis koventunut ajan mittaa. Lajihan menee hurjaa vauhtia eteenpäin. "Ei oo ollu sama kaveri pitkään aikaan" tarkottaa siis tosiaan sitä ettei enään loista eli erotu edukseen niikuin ennen. Oli se syy sitte vastustajassa tai itsessään kytässä. :D Muttamutta, tuo sanottua, ei se CC sama jätkä ole siltikään. Tämä mun mielipide. ;P

Ei vetele liipaisinta enään vaikka paikkoja olisi. Tappajanvaisto ja nälkä on menneen talven lumia ja varsinkin tuo viimeinen on sellainen mitä ilman MMA matseissa ei pärjää. Harmi, nimittäin todella hyvää viihdettä CC on aikanaan tarjonnut.

Ei vetele liipaisinta enään vaikka paikkoja olisi. Tappajanvaisto ja nälkä on menneen talven lumia ja varsinkin tuo viimeinen on sellainen mitä ilman MMA matseissa ei pärjää. Harmi, nimittäin todella hyvää viihdettä CC on aikanaan tarjonnut.
Samaa mieltä,ja näinhän mies taisi itsekin sanoa tuon JDS-matsin jälkeisessä haastattelussa että ikä alkaa jo painaa ja voitonnälkä on kadonnut...
Olisi hienoa nähdä Mirko vielä kerran huipulla koska mies on kuitenkin Pride-ajoista lähtien kuulunut suurimpiin suosikkeihini mutta epäilenpä että tulee enää tuosta hirveästi nousemaan...noi viimeiset 5-6 matsia onkin olleet aika surullista katsottavaa kun mies on kuin varjo entisestään,varsinkin kun omat odotukset olleet aina korkealla että josko se headkick vielä sieltä heilahtaisi...:)

Jos päättää vielä jatkaa uraansa nii kyllä munki mielestä parasta ois matsi Randyä vastaan, kiinnostava matsi faneille mutta ei muuten juurikaan merkitystä.

Tai sitten vaa pudottaa LHW jossa vois olla monia kiinnostavia matseja niinku joka tais aiemmin todetakki.

Mun mielest niiku Rogan sano että pieni Heavyweightiks, et pudottas alempaa sarjaa ja kokelis vaik LHW:s. Sääli jos lopettaa

Mun mielest niiku Rogan sano että pieni Heavyweightiks, et pudottas alempaa sarjaa ja kokelis vaik LHW:s. Sääli jos lopettaa

No sen kyllä huomaa ilman Roganinkin infoja jos äijä painaa 225lbs, ei vedä painoa ja rasvaakin jonkin verran. Tähän hommaan ei vaan tunnu löytyvän mielenkiintoa ja tuskin se tappajanvaisto ja nopeus tällätavalla takaisin tulee jos halua ei enään löydy.

Miten jengi jaksaa aineiden käytöstä vihjailla? Eihän Crocop näyttänyt miltään edes kolmessa edellisessä ottelussaan Japanissa. Itse veikkaan, että hurja tappio Gonzagalle teki tehtävänsä.

Miten jengi jaksaa aineiden käytöstä vihjailla? Eihän Crocop näyttänyt miltään edes kolmessa edellisessä ottelussaan Japanissa. Itse veikkaan, että hurja tappio Gonzagalle teki tehtävänsä.
m

Joo, aivan. Mirko on natu, aivan kuten kaikki muutkin huippu-urheilijat!:hyper::rock::pano:
Varsinkin muuten sellaisissa organisaatioissa, joissa liikkuu isot rahat eikä ole testejä, niin juuri (kyllä luitte oikein!) JUURI siellä me kaikki Natut jyllätään ja survotaan maan rakoon kaikki aineiden käyttäjät:hyvä:

Mirko oli Priden aikaan kova, mutta UFC:ssä vain varjo tosiaan entisestä...onhan näitä muitakin kuin Mirko jotka ovat Pridestä tulleet...ja Kosh, se vanha loisto on jäänyt matkalle.

Itse luulen, (en tiedä siis): Aineet ja ikä/motivaation puute/terveys on olleet ne suurimmat syyt?Muutakin voi olla, siitä jatkakoon muut.

CC:lle kuitenkin propsit, oli viihdyttävä ottelija jne. Kuitenkin liian yksipuolinen noustakseen aivan ykköseksi asti vaparissa.
Minusta aikakin lopettaa jos ei enää riitä motivaatio yms. Kukaan ei jaksa katella näitä Has been-ottelijoita puolittaisella motivaatiolla ottamassa joltain nobodyltä lapaan, ihan vaan siksi kun "ei jaksa enää treenata, mutta laskut ois maksettava". Näitä on varsinkin kamppailu-urheilu täynnä...valitettavasti.

Tuostakin propsit Mirkon suuntaan, oikea asenne minusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis en missään tapauksessa sano etteikö Mirkon vastustajat olis koventunut ajan mittaa. Lajihan menee hurjaa vauhtia eteenpäin. "Ei oo ollu sama kaveri pitkään aikaan" tarkottaa siis tosiaan sitä ettei enään loista eli erotu edukseen niikuin ennen. Oli se syy sitte vastustajassa tai itsessään kytässä. :D Muttamutta, tuo sanottua, ei se CC sama jätkä ole siltikään. Tämä mun mielipide. ;P
Jaa Gonzaga ja Kongo:rolleyes:rolleyes:, en milläään jaksa uskoa että nuo ovat kovemmat kuin Barnett, Aleksandr tai Igor. Eli mun mielestä Crocop on nimenomaan taantunut eikä vastustajat koventunut.

No kyllä mä väitän että Kongo ja Gonzaga vois kevyesti ottaa tasasen matsin jokasen edellämainitun kaverin kanssa. Jopa voittaa.

Harmi homma! Mutta eihän tälle voi minkään. Jokaiselle ottelijalle tulee se päivä kun pitää heittää pyyhe kehään.

Crocop on v*tun äijä jätkä!

Omien sanojensa mukaan ei oo vielä aivan varma päätköksestä ja ehkä 2 ottelua joita on vielä sopimuksessa jäljellä ottelee UFC:ssa.

Good news! :rolleyes:

"Mirko Cro Cop Still Coping With Loss to Junior Dos Santos, Will Finish UFC Contract"

Ton mukaan lopettaa UFC:ssä.

"If someone offered me millions of dollars to quit my career right now I would not accept it. [Fighting] is my life and I don’t know any other way to live... I will make some changes in my training, because I wish to fight twice more in the UFC. I am a fighter, and I will find the motivation and strength I need"

Ton mukaan haluu otella UFC:ssä kahta kauheammin. :rolleyes:

"Mirko Cro Cop Still Coping With Loss to Junior Dos Santos, Will Finish UFC Contract"

Ton mukaan lopettaa UFC:ssä.

"If someone offered me millions of dollars to quit my career right now I would not accept it. [Fighting] is my life and I don’t know any other way to live... I will make some changes in my training, because I wish to fight twice more in the UFC. I am a fighter, and I will find the motivation and strength I need"

Ton mukaan haluu otella UFC:ssä kahta kauheammin. :rolleyes:

Tai sitten tuo ensimmäinen tarkottaa, että vie loppuun UFC-sopimuksen. Eli ottaa jäljellä olevat 2 matsia.
:rolleyes:

Hyvä että Mirko tiedostaa henkisen blokkinsa octagonin suhteen ja aikoo tehdä asialle jotain. Mielellään legendan otteluita katsoo, jos vain herralla itsellä on motivaatio kohdillaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom