Minne MD-soitin treenatessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMikey
  • Aloitettu Aloitettu
Minne Minidisc-soitin treenatessa? Taskuun ei voi laittaa, painaa liikaa->housut tippuu. Vyölaukkua ei kehtais käyttää. Onko näille soittimille valmistettu mitään kantokoteloa, jonka vois ottaa treeneihin messiin? Kuinka olette itse ratkaisseet kyseisen ongelman? Kun ei millään viitsis aina sitä kiss.f-ämmää kuunnella.

Nim. Ostanko mp3-soittimen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hanki siihen sellainen klippi, jonka saa vyötärölle kiinni. Harjoituksesta riippuen voit pitää soitinta edessä ja takana. MD-soittimelle hyvä vaihtoehto on mp3-soitin, siinä on kovalevy eikä ota häiriötä tärinästä.

Tähän kysymykseen on vain yksi oikea vastaus: Osta VYÖLAUKKU! Siihen mahtuu soittimet ja vermeet + saat roppakaupalla saliuskottavuutta & penkkituloksesi nousee 10%!!1

ps. toi klippi tuli mullakin ekana mieleen, mutta eikö tollanen mp3-soitin olis kätevämpi? sehän ei oo kun alleviivaustussin pään kokonen, ja niissä on järestään klippi itessään, kun ovat niin piäniä.

Originally posted by MrMikey
Mistä noita klippejä saa?

Lisävarusteena joko liikkeestä tai valmistajan/maahantuojan kotisivuilta. Lieneekö jossakin mallissa vakiona? Kysele kauppiailta.

Minne Minidisc-soitin treenatessa? Taskuun ei voi laittaa, painaa liikaa->housut tippuu.

Hanki housut jossa on kiristystä varten kuminauha. Ja hypitkö haarahyppyjä tms. kun housut tippuu. Ei ymmärrä.

Salilla olen nähnyt yhdellä hepulla todella asiallisen oloisen vyön jossa on md soittimelle kangaskotelo. Tää heppu puhuu vain englantia ja voi olla että ostanut jostain muualta kuin suomesta tän kotelon...?

Nim. Ostanko mp3-soittimen?

No, jos kerran tuo optio on käytettävissä niin tsekkaapa tämä .

Saa kiinnitettyä kornisti hauikseen hihattomassa neekeripaidassa tai tyylikkäästi hihan alle kyynärvarteen. Roisketiivis ja sopivan pieni, jos sitten haluaakin sen joskus sinne taskuun laittaa. Suosittelen.

Originally posted by Evil Joe
MD-soittimelle hyvä vaihtoehto on mp3-soitin, siinä on kovalevy eikä ota häiriötä tärinästä.

:confused: , mun MD ei ainakaan ota tärinästä itteensä? Eikä se mikään 1337 malli ole.

Mun MD:n mukana ainakin tuli pikkunen laukku mihin laittaa soitin ja siinä klipsi, että saa vaikka housuun roikkumaan.

Meidän salilla ei soi Kiss ei NRJ ei mikään, nimittäin ollaan otettu tavaksi sammuttaa se paskaloota heti ku tulee ensimmäinen paskabiisi :thumbs:

Sytkärin kokoinen klipsullinen MP3-soitin on jo postissa matkalla minulle päin :)

Lenkille nyt se ainakin mukaan tulee, mutta luultavasti salille myös. Olen jotenkin omituinen, että Nylon Beat ja muu Kiss FM musiikki ei tuo sitä ihan parasta treenausfiilistä. Kyllä fakta nyt on vaan, että mitä raskaampaa musiikkia, sitä raskaampaa rautaa saan ylös :D

Originally posted by Juhan
Sytkärin kokoinen klipsullinen MP3-soitin on jo postissa matkalla minulle päin :)

Lenkille nyt se ainakin mukaan tulee, mutta luultavasti salille myös. Olen jotenkin omituinen, että Nylon Beat ja muu Kiss FM musiikki ei tuo sitä ihan parasta treenausfiilistä. Kyllä fakta nyt on vaan, että mitä raskaampaa musiikkia, sitä raskaampaa rautaa saan ylös :D

Creative Muvo 64mb? Itse olen ajatellut hommata tuon lenkkikaveriksi.

MP-3 on kyllä ehdoton treenifiiliksen nostaja:thumbs:
Ennen meinas itku päästä, kun pahimmillaan joutu kuuntelemaan treenin aikana kolmesti saman paskabiisin NRJ:ltä :itku:
Nyt vielä se etu MP:n kanssa, ettei kuule muiden kaikenmaaliman rapukekkeri, pintaliitobaari, naisseikkailu jauhantaa.
Kuulee vain Nightwishin ja Sethianin.

Originally posted by Taisteluahven

Magic Starin 256mb, niin mahtuu hieman enemmän musiikkia kerralla ja on helposti ladattava akku mukana. Maksoikin vain 50€ enemmän mitä 64mb versiot :)

Originally posted by Taisteluahven

En tiedä sitten, mutta mitä olen antanut kertoa itselleni, niin nämä Muvot eivät ole mitään sporttisiin harrastuksiin suunniteltuja pelejä, joten luotettavuus ei ainakaan viittä tähteä saa. Itse asiassa noita urheilun kera nautittavia soittimia on markkinoilla vielä ihmeen vähän ja täällä Pohjois-Euroopan viimeisessä pesäkkeessä niitä on markkinoilla vielä vähemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom