FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl tommonen nainen mulle kelpais:rolleyes: On kyl tyttö hurjasti kehittyny, ei muutakuin kohti kansaivälisiä areenoita. Tsemppiä:thumbs:

Pelkästään tuo ero forkuissa on jotenkin surkuhupaisan järjetön. Ekassa kuvassa forkku on yhtä ohut kuin mulla, tokassa kuvassa tuplasti paksumpi :hyper:

attachment.php

KAuanko on tuosta aikasemmasta kuvasta aikaa?

Jos on tyyliin 2 vuotta nii aika saatanallisen mukavat geenit..

Siis ei voi muuta sanoa kuin täydellinen! Hyvä poseeraaja, kova kunto ja kaunis, mitä muuta voisi Fitness kisaajalta vaatia (joo se vapari, mutta mä en jymmärrä sen päälle mittää)?

Aivan loistavia kuvia Mikeltä jälleen kerran. :5: Eikä mallissakaan ole tosiaan valittamista. Tosi kaunis kuvissa & livenäkin. :haart: Ihan mukavilla painoilla viel jumppaa sen perusteella mitä on tullut samaan aikaan osuttua salille. :thumbs:

Huh, "pikkuisen" tullut Minnalle lisää lihasta sitten viime näkemän.
Upean näköistä.
Samaa mietin. Tosin, viimeksi kun näin, niin oli kuvissa jossain 2004 tai vastaavassa B&K(body)-lehden numerossa. Oli sillo nuorissa kisannu muistaakseni.

Hienoja kuvia, kunto erittäin kova ja neiti :kuola:

Toistoa, mutta aivan upean kadehdittava kondis! Lihaa juuri sopivasti ja vieläpä tasaisesti. Varmaan ollut kiva treenata välivuodet, kun kehitys on ollut tuollaista.

Jos Minna viitsit vastailla olis kiva kuulla punttitreenistäsi enemmän ja esimerkiksi offseason- paino ja painotavoite kisaan? Lihaa on varmasti tullut kilotolkulla verraten edelliseen kisaan!

Onnea jo etukäteen ihan vaan hienosta kehityksestä!

Kiitos Hannah!:)

Eli ensin vähän punttitreeneistä; treenaan 4-5 kertaa viikossa jaolla 1.olkapäät+ojentajat, 2.selkä+hauis, 3.jalat, 4.rinta+hauis+ojentajat kevyesti. Vatsat teen kolesti vkossa.
Suunnittelen itse treenini aina ennen salille menoa, pääliikkeissä toistoja tulee noin 6-8 ja sarjoja kolme. Eri liikkeitä/lihasryhmä tulee 4-6. Itselleni sopii se että pyrin pitämään treenissäni nopeaa tempoa yllä ja käytän paljon super-sekä pudotus-sarjoja. Lopuksi teen aina ns. pumppiliikkeitä kevyemmillä painoilla. Varsinaisia kevyitä viikkoja en pidä, ja pääasiassa pyrin treenaamaan mahdollisimman lähellä maksimi sarjapainojani myös dieetin aikana.
Toki voimataso hiipuu pakostakin mutta tavoite on pitää painot isoina. Jaloille teen pitkiä toistomääriä, noin 20-60 toistoa/sarja joista osa pumpaten, lyhyillä palautuksilla ja välillä yhdistän peruspunttitreenin ja loikkaharjoitteet.
Kisapaino-tavoite on siinä 60kg hujakoilla, kun dieetti aloitettiin paino liikkui 75kg kohdilla.
Tavoite kisan jälkeiseen elämään olisi koittaa pitää paino alle 70kg.
Vuonna 2001 kisapaino oli 54kg ja lähtöpaino 68-69kg. Joku kysäisi miltä vuodelta on se kuva jota verrataan tämän vuoden selkäkuvaani. Kuva otettiin 2002 syksyllä.

harvoinpa tulee naisten kuvia kommentoitua, mutta nyt on pakko sanoa että UNBELIEVEBLE:eek:. lihasta tullut aivan järjettömän paljon. mahtavan mallinen kaiken lisäksi :rock::worship:

Voisin mennä naimisiin tälläsen kanssa tältä istumalta:D, olet parasta mitä tänään oon nähnyt ja olin sentään hietsussa pari tuntia :)

Huh huh, täydellisyyttä :kuola:

Onneksi ei tuon näköisiä naisia näe omalla salilla, ei tulisi treenistä kyllä yhtään mitään...

Hyvältä näyttää nämä "uudella tavalla" muokatut kuvat, nää ei oo ainakaan liikaa shopatun näköisiä omaan silmääni.

:5::5: +papukaijamerkkejä

Hyvältä näyttää nämä "uudella tavalla" muokatut kuvat, nää ei oo ainakaan liikaa shopatun näköisiä omaan silmääni.
Juu, paremman näköisiä saan tehtyä näillä uusilla systeemeillä ja lisää kokoajan tutkitaan.

Minna erottui pehmeämmässäkin kunnossa poseerauksen, line-up asennon ja lavasäteilyn puolesta, vaikkei menestystä tullutkaan, joten kauhulla odotan mitä on tulossa kun kunto on tämä..

:kuola::thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom