Minkälainen mies?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu
Noh, miehessäni pitää olla (ja onkin) "kokua ja näkyä", mutta myös rehellisyyttä, empaattisuutta, samansuuntainen kiero huumorintaju kuin minulla, rohkeutta, itsenäisyyttä, itsepäisyyttä (mun kanssa ei täysnössö miehentapainen tohveli pärjää!), eläin- ja ihmisrakkautta. Positiivinen elämänasenne, sellainen suhtautuminen asioihin ettei ota elämää aina liian vakavasti (esmes: uskaltaa lähteä kanssani tivolin possujunaan, ilman että pelkää maineensa menevän ja katsoo kanssani "Sinisen talon nallea" tms, eikä häpeä tunnustaa sitä vaikkapa parhaille (mies) ystävilleen), myöntää rehellisesti jos ei jostain asiasta mitään tiedä (inhoan besserwissereitä :curs: ) mutta ei sulje pois sitä etteikö joskus tietäisi; haluaa oppia uusiakin asioita eikä luule olevansa "valmis" ihminen kun on tietyn ikärajan ylittänyt. Muuta ei nyt tule mieleen, hyviä pointteja mimmit yllä ovatkin jo tuoneet julki.

Btw, tuntuipa oudolta kirjoittaa taas tänne, olen ollut "mykkänä" jo jonkin aikaa (mahtoikohan sitä kukaan huomatakaan...:D ).

Originally posted by Brunetti
Btw, tuntuipa oudolta kirjoittaa taas tänne, olen ollut "mykkänä" jo jonkin aikaa (mahtoikohan sitä kukaan huomatakaan...:D ).

Offtopiccina todettakoon, että itse asiassa juurikin eilen pohdiskelin, mihin muutama vakkarikirjoittaja on palstalta kadonnut? Dee...? Pomppu...? Vilma-Liina...?

...Offtopic jatkuu...
Brunetti, minä ainakin huomasin, kiva kun palasit taas keskuuteemme :) Ilmoittauduhan nyt pika pikaa miittiin!?

Originally posted by Tiukkis
...Offtopic jatkuu...
Brunetti, minä ainakin huomasin, kiva kun palasit taas keskuuteemme :) Ilmoittauduhan nyt pika pikaa miittiin!?

OT:lla jatketaan - Hmm - miitti? Milloin, Hgissä arvatenkin? Oon mokoma niin pirun kiireinen nykyisin, ettei tahdo edes koneelle ehtiä (tai siis nettiin, koneellahan mä kaiket päivät istun töitä tekemässä) että on mennyt tuo miittikin ihan förbi.

Oon aina välillä käynyt juttuja kurkkimassa, mutta kun ovat olleet niin rakennekynsi&hiushoito-painotteisia, etten ole oikein jaksanut osallistua syystä että niistä samaisista kiireistä johtuen, en ehdi juuri itseäni tälläillä nykyisin, hyvä kun tukan kampaan aamuisin(aina en ihan ehdi/muista sitäkään tehdä)...

Helsingissäpä hyvinkin, tuolta löytyy keskustelua aiheesta. Jatkokeskustelua on käyty VIP-forumilla, laitanpa sulle meilitse sieltä tarkempaa tietoa jos vaikka ehtisit paikalle!

Originally posted by Gillyanne
Offtopiccina todettakoon, että itse asiassa juurikin eilen pohdiskelin, mihin muutama vakkarikirjoittaja on palstalta kadonnut? Dee...? Pomppu...? Vilma-Liina...?

Täällä ollaan, täällä ollaan ... töissä vaan niin kovin kiirettä ja hässäkkää nämä toukokuun viimeiset viikot, että olen vaan päivittäin pikaisesti käynyt lukemassa mimmien kuulumisia.
Kunhan saan oppilaat lähetetty kesälaitumille, niin laitan taas näppiksen laulamaan

:D

Siihen asti :whip:

Niin ja voishan tähän aiheeseenkin ihan lyhyesti vastata, kun olen kerran kirjautunut sisään... eli mies vaatimuksista... kotoa löytyy minun vaatimukset täyttävä ukkeli, joka tosin päivä/ilta/yö/aamuuniltaan herättyään saisi olla vähemmän äkäinen :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom