Noh, miehessäni pitää olla (ja onkin) "kokua ja näkyä", mutta myös rehellisyyttä, empaattisuutta, samansuuntainen kiero huumorintaju kuin minulla, rohkeutta, itsenäisyyttä, itsepäisyyttä (mun kanssa ei täysnössö miehentapainen tohveli pärjää!), eläin- ja ihmisrakkautta. Positiivinen elämänasenne, sellainen suhtautuminen asioihin ettei ota elämää aina liian vakavasti (esmes: uskaltaa lähteä kanssani tivolin possujunaan, ilman että pelkää maineensa menevän ja katsoo kanssani "Sinisen talon nallea" tms, eikä häpeä tunnustaa sitä vaikkapa parhaille (mies) ystävilleen), myöntää rehellisesti jos ei jostain asiasta mitään tiedä (inhoan besserwissereitä :curs: ) mutta ei sulje pois sitä etteikö joskus tietäisi; haluaa oppia uusiakin asioita eikä luule olevansa "valmis" ihminen kun on tietyn ikärajan ylittänyt. Muuta ei nyt tule mieleen, hyviä pointteja mimmit yllä ovatkin jo tuoneet julki.
Btw, tuntuipa oudolta kirjoittaa taas tänne, olen ollut "mykkänä" jo jonkin aikaa (mahtoikohan sitä kukaan huomatakaan...:D ).
Btw, tuntuipa oudolta kirjoittaa taas tänne, olen ollut "mykkänä" jo jonkin aikaa (mahtoikohan sitä kukaan huomatakaan...:D ).