Minkälainen mies?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu
mmmmmh...;)

Mooooiii mimmit, raketti spagetti täällä taas.

Tällä kertaa hypätään aiheeseen, miehet :D

Minkälainen persoona vetoaa sinuun parhaiten. Onko noissa poitsuissa jotain sellaista piirrettä tai ominaisuutta joka saa sielusi syrjälleen.

Lajithan olemme jo läpikäyneet, mutta silloin oli kyse kropasta, nyt nimenomaan siitä kokonaisuudesta, ja tunnelmasta.
Nii. :)

-r

Mitenkäs raketti spagetilta nyt tällainen aihe irtosi :lol2:

Tästä lähtee mun lista:

-vakaa ja turvallinen (ei mikään tuulella kävijä)...henkinen tasapaino on a ja o.
-miehellä tulee olla itseluottamusta sopivassa määrin
-puhelias ja huumorintajuinen

Siinäpäs ne tärkeimmät. Toki iso + tulee mahd. punttisharrastuksesta :D

miehen pitää olla miehekäs (siis sanon ei kiitos "pikkunättiteinipojille" ja ns. miesten hommien pitää sujua leikiten), turvallinen ja luotettava. Siis aika perusvastaus varmaan. En odota mieheltä mitään ihmeellisiä rakkausrunoja tms, mutta tietyissä paikoissa romanttisuus on kyllä suotavaa. Ulkonäköpuolesta sen verran, että mulla on aina ollut addiktio kaljuihin miehiin :D sopivalla (lue lihaksikkaalla) kropalla höystettynä...

-mukava
-huumorintajuinen ja hassu
-osaa puhua syvemmistäkin asioista
-hellä ja huolehtiva (mikään ei ole ihanampaa ku olla oman rakkaan kainalossa ja se silittää päätä ja on siinä vierellä)
-vähän sekopää ja sellainen pop, joka osaa ottaa hetkestä kiinni ja voi tehdä yllättäviäkin juttuja

-Uskollinen,luotettava;siis ei mikään tuheron perässä/kalunsa kulettama
-huumorintajuinen;mua ei muuten kestä;)
-turvallinen;mun pitää tietää,että tosipaikan tullen musta joku pitää huolta
-mukava;tölvijät ei putoo
-eläinrakas,lapsirakas;minä haluan mukuloita ja elikoita rajattoman määrän...joskus :p
-naista kunnioittava;naisen malli pitää olla kohallaan
-hellä ja ihana;pienet romantiikan elkeet pitää olla hallussa ja se kainalossa kölliminen mmmm :)
-Miehekäs;ei mullekkaan niitä siloposki puuhelmi poikia

Ja miehessä pitää olla sitä jotain,sitä on paha määritellä,mutta sitä särmää,kyllä te tiijätte ;)

-edit-mitennii kirotusvihreitä...

Originally posted by fitnesspimu
Mitenkäs raketti spagetilta nyt tällainen aihe irtosi :lol2:

:) Katson jääkiekkoa, ja yksi kanadalainen kiekkoilija katsoi minua suoraan sieluuni.
En tiedä miksi, mutta jollain tavalla lätkääjät ovat aina kiehtoneet erikoisella tavallaan. Ne ovat äänekkäitä, uteliaita, kiinnostuneita kaikesta, iloisia, avoimia, suloisia, välittömiä, älyttömän hauskoja ja aitoja tiimityöläisiä. Oikein jäähallien enkeleitä:).

Miehessä upein ominaisuus on toisen arvostus, ja sen osoittaminen.
Miehen ei tule etsiä täydellisyyttä, vaan hän osaa ottaa huomioon myös toisen huonot ominaisuudet, ja kääntää ne positiiviseksi voimavaraksi.

Toisen huomioonottava mies kääntää katseen automaattisesti ja saa minut hymyilemään.

-r

Kiva topic!

Näitä ominaaisuuksia minä arvostan;
-ulospäinsuuntautuneisuus
-keskustelutaito ja seurallisuus
-itsevarmuus ja elämän kokemus
-Hyvät käytöstavat ja toisten huomioiminen
-Sellainen luova hulluus ja asioiden spontaani toteutus...(eli siis?)ja saa olla myös sillai puoli-boheemi...

-mitä ulkonäköön ja olemukseen tulee, tietysti urheilullisuus tulee näkyä heti ja muutenkin siisti yleisilme.Ilo silmälle on pukeutumisellaan positiivisesti säväyttävät heebot!;)

Sikäli kun osaan ohittaa ulkonäön: älykkyys, seksuaalinen vetovoima ja syvällisyys. (olisiko kuitenkin, että älykkyys=seksuaalinen vetovoima)

Onhan noita ominaisuuksia unelmamiehelle vähän useampikin..

- Uskollinen
- Luotettava
- Rehellinen
- Eläinrakas/lapsirakas
- Huumorintajuinen!
- Huolehtivainen
- Hellä
- Romanttinen
- Turvallinen
- Sporttinen

Hmm... Onkohan tuollaisia pakkauksia olemassakaan :rolleyes:

Aikas samoista asioista tunnutaan miehissä tykkäävän. Miun listaa:
- huumorintajuinen
- osaa keskustella syvällisiäkin
- tietty maailmankatsomus
- karun hellä
- osaa hassutellakin, "kesämökkihöperö"
- uskollinen
- miehekäs eli ei koruja, lävistyksiä ts. killuttimia (ei myöskään
tatskoja)
- eläinrakas luonnossa viihtyvä
- että mie sovin hänen naiskuvaansa (ymmärrätte varmaan)

Originally posted by rocket
[BMiehessä upein ominaisuus on toisen arvostus, ja sen osoittaminen.
Miehen ei tule etsiä täydellisyyttä, vaan hän osaa ottaa huomioon myös toisen huonot ominaisuudet, ja kääntää ne positiiviseksi voimavaraksi.[/B]

Raketti puhuu asiaa. Olen täysin samaa mieltä!

Itse olen todennut, että henkinen tasapaino ja luotettavuus ovat sellaisia asioita, että ilman niitä homma on kyllä ihan hukassa. On hyvin raskasta elää sellaisessa suhteessa, missä et voi koskaan tietää mistä päin milloinkin tuulee!

Paljon hyviä ominaisuuksia on jo tullutkin esille :)

Itselleni tärkeää miehessä on, että...

... mies on sinut itsensä kanssa, ja itsetunto on kohdallaan. Mikään ei ole rasittavampaa kuin epävarma "roikkuja", jolle saa koko ajan olla todistelemassa, että kyllä sinä hei ihan totta kelpaat...

... hän on huumorintajuinen, olenhan itsekin (jopa "hieman" nyrjähtäneellä tavalla :D)

... hän arvostaa minua, ja naisia yleensäkin. Sovinistit/alistajat eivät sytytä.

... hän osaa olla asiallinen, kun on sen paikka, mutta ymmärtää myös hassuttelun ja "luovan hulluuden" arvon. Oma mottoni on "kasva isoksi, älä aikuiseksi", ja tätä edellytän myös mieheltäni.

... hän osaa näyttää tunteensa - myös surun! Kun itkettää, saa ja pitää itkeä!

... hän on ns. kiertänyt muutakin kuin tahkoa, eli elämänkokemusta pitää olla muualtakin kuin kotipihalta - tämä on nimittäin yleensä suoraan verrannollista yleisen avarakatseisuuden ja suvaitsevaisuuden kanssa. Olen itse avoin elämän eri ilmiöille, ja sitä edellytän mieheltäkin!

... ja sitten se tärkein: pitää olla hellä ja rakastava juuri minua kohtaan. Vaikka olenkin nykyaikainen nainen ja feministiksi tunnustautuva, niin silti olen sulaa vahaa sellaisen miehen käsissä, joka saa minun tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi, ihanaksi olennoksi - sadun prinsessaksi juuri Hänelle. :)

Huh, tulipas melkoinen lista. Melkoisen korkealla on siis meikälikan rima - mutta mikä ihaninta, tästäkin maasta löytyy sellainen maskuliini, joka täyttää kaikki nuo vaatimukset ja vielä paljon enemmäkin :)

Muakin jotenkin kiehtoo kovasti kaljut miehet (Linda tais mainita tästä omassa kommentissaan). Ja ulkonäöstä vielä sen verran, että liika hienostelu = yäk! Mun mies sais olla luotettava, puhelias ja turvallinen, suomalainen MIES!!
:blow:

Miehen pitää olla ehdottoman rehellinen, vahva (tässä tekstiyhteydessä tarkoitan henkistä vahvuutta), älykäs, periaatteiltaan hivenen vanhanaikainen (juu, minä laitan ruoan, heitä sinä poplarisi lätäkköön kenkieni suojaksi) ja riittävällä itsetunnolla varustettu antaakseen ja ottaakseen tilaa elää myös itsellisenä yksilönä. Vaikeatkin asiat pitää osata puhua selviksi ja tunteita saa näyttää - erityisesti siksi, että itse en ole näissä piirteissä kovinkaan ansioitunut.

Originally posted by GingerAle
Onko pakko pitää miehistä ylipäätään?

Mikään pakko ole, mutta söpöjä otuksia nuo kuitenkin ovat. Näin eläinrakkaana ihmisenä niistä on vaikea olla pitämättä... ;)

Originally posted by Nee
... riittävällä itsetunnolla varustettu antaakseen ja ottaakseen tilaa elää myös itsellisenä yksilönä

Tämä unohtui omasta listastani, mutta on kyllä ehdottomasti yksi miehen - ja naisen - tärkeimpiä ominaisuuksia. Jos olen mitään menneistä kokemuksista tältä saralta oppinut, niin ainakin sen, että oma elämä ja oma tila pitää ihmisellä olla, vaikka parisuhteessa eläisikin.

GingerAle, ei ole pakollista :)

Laitanpa lusikkani tähän soppaan :)
Tärkeintä miehessä on mielestäni luotettavuus kaikella tapaa & samat elämänarvot.
sitten sopivalla kauhalla sekotettuna mausteena reippaasti huumorintajua, eläimellisyyttä :rolleyes: , turvallisuutta, sporttisuutta, älyä ... ripaus romantiikkaa.

Gillyanne puki sanoiksi jo niin hyvin kaiken, että eipä tuohon ole paljon lisättävää.

Liittyy varmaan noihin itsetuntojuttuihin, mutta minusta on mukavaa, että mies osaa nauraa myös itselleen. Kun vielä itsekin oppisi saman taidon. Naisille se on ehkä vielä vaikeampaa kuin miehille :rolleyes:

Ja mikä tärkeintä: Miehen pitäisi olla sopivasti pervo :D :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom