Minkäikäisi olette?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Henkinen ikäsi on 19 vuotta
Oikea ikäsi on 27 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 7491 kpl

27 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 14%
Henkisesti samanikäisiä 7%
Henkisesti vanhempia 79%

Jep...pikkulikka vielä...:D

Todellisuudessa kolmikymppiset häämöttää, ei kuitenkaan ihan vielä ensi vuonna.

Mutta hitto sentään, henkinen ikä 35:eek: voi hyvänen aika... Nyyh, turha räpistellä, olen henkinen täti.

Tein tuon testin jokin aikaa sitten ja tuloksena oli henkinen ikä 41veee!!! Ja todellisuushan on siis kohta 23.
Kyllä oli hauskaa, koska tunnen itseni välillä ihan pikku pennuksi en niinkään yli neljäkymppiseksi:lol1:

sporttityttö, täällä samansuuntainen tapaus.
henkisesti 35, todellisuudessa 23 vuotta.

oisko nyt sitten niin, että kun henkisesti on jo kerran ikäloppu raunio (no offence yli kolmevitoset :p ), niin täytyy entistä suuremmalla raivolla keskittyä hoitamaan vaan tota fyysistä puolta...

Originally posted by adeno
sporttityttö, täällä samansuuntainen tapaus.
henkisesti 35, todellisuudessa 23 vuotta.

oisko nyt sitten niin, että kun henkisesti on jo kerran ikäloppu raunio (no offence yli kolmevitoset :p ), niin täytyy entistä suuremmalla raivolla keskittyä hoitamaan vaan tota fyysistä puolta...
Se voipi olla sen merkki:lol2:

Originally posted by Ränämanni

Papereitakin kyseltiin viime kesänä pizzeriassa kun yritin ostaa pullon kepua...

Multa kysellään papereita jatkuvasti baarien ovella, mm. viime keväänä Old Hatiin mentäessä (ja ikärajahan oli siis 20). Kyllä siinä on pokejakin tupannut vähän naurattamaan, kun meikäläinen on ladannut henkkarit tiskiin... No, mä olen aina noissa tilanteissa sanonut, että se on tässä iässä SUURI kohteliaisuus :D

Mutta mä olenkin kai ikuinen babyface... ainakin jos äitiini tulen :p

Pitää vissiin vaihtaa nimimerkki ironladyksi kun ei tässä enää ihan tyttösiä kai ollakaan... ainakaan tässä seurassa. :(
Frederikkiä on jo laulettu eikä valitettavasti edes viime vuonna!! :eek:

henkinen ikä 13v.
muistan tehneeni testin vajaa vuosi sitten ja silloin olin 12.. Olen siis selvästi kasvanut henkisesti:D
Oikea ikä oli siis kohta 26v.

Henkinen ikä 34v... Noh, olenhan toki aina ollut kypsä ikäisekseni :lol2: Nyt kun vetää yhteen kaikkia niitä testejä mitä on tullut tehtyä, niin olen henkisesti 34-vuotias 54% hetero (vai oliko se gay), jonka viattomuudesta on jäljellä 66%. Eli kaikin puolin tylsä ja kuiva tyyppi.

Tässäpä mun:

Henkinen ikäsi on 23 vuotta
Oikea ikäsi on 25 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 8420 kpl

25 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 36%
Henkisesti samanikäisiä 9%
Henkisesti vanhempia 55%

Tuskin tämä ketään kiinnostaa, mutta sain henkiseksi iäkseni 44 v ja todellista ikää on 58 vuotta. Olen siis reilusti samanikäinen kuin kaksi keskivertopunttimimmiä yhteensä!

Toisaalta sitä ei ole mitään vitsiä kauhistella ja kerronpa vielä että punttimimmi minusta tuli vasta reilut 4 vuotta sitten. Aina ehtii mukaan siis!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom