Minkä valmistajan lisäravinteita käytätte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orpheus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by metal
Kokeillu Fastia mutta oli tasan niin PASKAN makust!

Kaikkia Fastin tuotteita kokeillut ja kaikki maistuneet paskalle?

"Onneksi olkoon, noilla makuhermoilla marenkikin maistuu paskalle." -Mtmm- pakkotoisto 2002

:lol2:

Heh, Ripe. Mietin samaa, mutta ajattelin jättää omaan arvoonsa. Luultavasti jotain Fastin Wheytä syönyt, jonka kuuluukin maistua kauhulta. Se Mtmm:n sutkautus marengeista jää kyllä Pakkotoiston historiaan :)

Ensimmäisiä pusseja viedään ja fastin whey3 ja malto6, sekä kreatiinina wrange.
Haluaisinkin nyt tietää että onko suuriakin eroja esim. juuri wrangen ja muiden valmistajien kreatiineilla? Silloin kun ostin ton kilon tönikän se maksoi jotain 200mk ja siinä vieressä oli joku parin desin pikkupurkki jotain kreaa joka maksoi tyyliin 160mk, eli eroja vissiin siis on, sillä tuskin samaa ainetta myydään monta kertaa kalliimmalla?
Eli onko jonkun merkkinen krea joka tehoaa kokemuksien perusteella parhaiten?

Originally posted by Iivili
SF, FAST ja Heracles -> Mr. Halpishera :D

Jenkkiläiset, maustetut ja ennen kaikkea kalliit jauhot: ei kiitos!
Samalla linjalla minäkin. Iivili, Onkos tuo Heracles sitä Juustokairan tekelettä sellaisessa valkoisessa paperipussukassa? Jos on, niin kerran kokeilin ja maistui aika vastenmieliseltä. Vertailukohtana oli Nutriplussan Hera 8100, joka lienee aika neutraalin makuinen itsessään. Maistuu mansikan makuisen Funligtin kanssa itse asiassa jopa hyvältä. Kreatiinina käytän Fastin tavaraa.

Originally posted by Ripe
Kaikkia Fastin tuotteita kokeillut ja kaikki maistuneet paskalle?

"Onneksi olkoon, noilla makuhermoilla marenkikin maistuu paskalle." -Mtmm- pakkotoisto 2002

:lol2:
Joo muistaakseni en tuossa kyllä väittänyt maistaneeni KAIKKIA fastin tuotteita...luetunymmärtäminen kunniaan!
Ja se kun vaan maistuu järkyltä niin turha sun siitä on herneitä nenään ottaa...! :-)

Originally posted by Ozzy
Onkos tuo Heracles sitä Juustokairan tekelettä sellaisessa valkoisessa paperipussukassa? Jos on, niin kerran kokeilin ja maistui aika vastenmieliseltä. Vertailukohtana oli Nutriplussan Hera 8100,

Joo sitä on. Ei oo jääny vahvaa muistikuvaa suuntaan tahi toiseen mausta. Oon itekin joskus tuota Nutriplussaa jonkun pussin vetäny. Mun tuohisuuhun kaikki noi halpisherat on sitä samaa, ei niin hirveen hyvää, mutta alas menee. Ei ne ny ihan vehkeellekään maistu. Mä sotken aika isoon määrään vettä, yleensä jotain 5-6dl, ehkä se laimentaa halpisheroissa mahdollisesti olevaa vehkeen makua.

Fastin tuotteitahan sitä tulee käyteltyä. Jos syytä kysytään niin niitä yleensä on noilla saleilla missä itse oon reenaillu ollut myytävänä.

Kaapista löytyy Fastin Reco2:sta ja kreatiinia ja dekstroosia... Maistuu muuten hyvälle! Ainaskin se Reco2 suklaa...

Tietääkö kukaan saako Kainuun osuusmeijeristä vielä kalsium- tai natriumkaseinaattia tilattua. Oli meinaan tosi halpaa aikanaan ja sitä tulikin syötyä joitakin kymmenen kilon säkkejä. Natriumkaseinaatista tuli ainakin ihan helvetin hyvänmakuista jankkia.

Nykyisin tulee käytettyä Wrangen ja SF:n tuotteita, jotka ovat todella paskan makuisia ja huonosti sekoittuvia mutta halpoja. Paljon tulee myös käytettyä erilaisia apteekista saatavia täydennysravintovalmisteita joista parhaimpia ovat Semper Minimax ja Semper Lasten letkuravinto. Jos pakat ois kunnossa varmaan käyttäisin pelkkiä EAS:n tai Twinlabin tuotteita, ovat maistamistani parhaimman makuisia ja ainakin joidenkin tutkimusten mukaan laadukkaimpia. UFS boikottiin.

Originally posted by NotRegistered
ostan kaiken protskuja myoten LEF:in kautta, www.lef.org

Liike ilmeisesti sijaitsee Atlantin toisella puolen? Voisit kenties valaista tyhmempiä, kuinka paljon tulee erilaisia kuluja kun paketit ovat kotonasi. Oleellista lienee paketin paino ja kuinka kauan sillä kesti tulla (lento/laiva) ja sitten ne kulut.

Originally posted by metal
Kokeillu Fastia mutta oli tasan niin PASKAN makust!

Kaikkeen muuten tottuu. Itte vedän Fastin tuotteita ja aluksi ne maistuivat todella pahalle vaikka sekoitin Funlightia sekaan.. jälkimaku oli silti järkyttävä... mutta nykyään makua ei juurikaan enään huomaa ja funlight jää aina välillä pois.. ei se silti mitään hyvää ole, mutta ei potki takaisin enään :cool:

Originally posted by Danger
Itte vedän Fastin tuotteita ja aluksi ne maistuivat todella pahalle vaikka sekoitin Funlightia sekaan.. jälkimaku oli silti järkyttävä... mutta nykyään makua ei juurikaan enään huomaa ja funlight jää aina välillä pois.. ei se silti mitään hyvää ole, mutta ei potki takaisin enään :cool:

Ihan näin mielenkiinnosta että mitkäköhän Fastin tuotteista sinusta maistuvat pahalle? Makujahan on toki monenlaisia mutta kun noin puhuit oikeen monikossa niin vähän ihmetyttää... Kaikkiko, maltot, protskut, kreatiini?

Originally posted by Jortsu
Ihan näin mielenkiinnosta että mitkäköhän Fastin tuotteista sinusta maistuvat pahalle? Makujahan on toki monenlaisia mutta kun noin puhuit oikeen monikossa niin vähän ihmetyttää... Kaikkiko, maltot, protskut, kreatiini?

FAST MASSA ja FAST RECO2 (natural, eli EI mansikka eikä suklaa) Varmaankin noi maustetut maistuu paremmalta... mutta mun makuhermoja noi ei kutkuttele :rolleyes:

Edit: niin ja FAST Creatine ei tietenkään maistu miltään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom