Minkä levyn ostit viimeksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mho
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

mho

Viimeisin musiikkilevysi jonka olet ostanut? Miksi ostit sen levyn ja oliko se hyvä hankinta vai rahanhukkaa? Millä perusteella ostat levyt, onko ne varmoja valintoja vai kokeiluja?

Itselläni viimeisin oli Hellacoptersin uusin. Ennestään minulle varsin tuntematon bändi, ostin kun kuulin biisin By The Grace of God radiosta. Levyn oon kuunnellut n. 5 kertaa. Ihan ok kitararokkia, mutta en taida innostua kuitenkaan ostamaan bändin muita levyjä.

Aika usein ostan levyjä vaikka radiossa kuuluneen hyvän biisin perusteella ja sitten jos pidän siitä, niin kerään myös aiemmin julkaistut levyt. Ja joskus ostan ns. klassikkoja joita ei vielä hyllyssä ole tai levyjä joita vielä puuttuu jonkun bändin tuotannosta.

Samaisen Hellacopterssin ostin itekkin. Aivan helevetin hyvää rokkia! Vanhemmatkin levyt löytyy hyllystä.

Liquid Tension Experiment 2 ja Amorphiksen Day of your beliefs -single. Tuosta LTE:stä innostuin vasta tässä vähän aikaa sitten, vaikka Dream Theateria onkin tullut kuunneltua pidemmän aikaa. Loistavaa instrumentaalimusiikkia! :worship:

Noita singlejä tulee osteltua yleensä ihan uteliaisuudesta, mutta luultavasti tuo Amorphiksen uusin levykin löytyy levyhyllystä jahka se julkaistaan.

viimeks ostin...

joe satriani - strange beautiful music
devin townsend - ocean machine

ja loistavia lättyjä kumpainenkin :worship:

viimeksi ostin kai Apulannan Hiekka-levyn

Mutta kyllä eilenkin imuroittin 4levyllistä,
- nirvanan joku kokoelma
- Nighwish -Oceanborn ja -century child
- Sonata Arctican -ilmeisesti uusimman

En kyllä itse kuuntele noista imuroiduista mitään, mutta kuitenkin tommoset on uusimmat "hankkimani" levyt...

Imutin eilen myös GTA -Vice Cityn, enkä oikein malta odottaa koulun loppua että pääsis testailemaan!! :itku:

Martti Servo & Napander : Täysosuma CD
Yup : Pahassa paikassa CDs

Molemmat ostin huhtikuun loppupuolella, heti kun kuulin Servon levyn tulleen kauppaan. Servo ei mielestäni yllä aivan entisten tasolle, mutta hyvä kuitenkin.

Yup piti ostaa kun on tullut ostettua kaikki levyt jotka on tullut vastaan. Kertakuuntelu ja hyllyyn.

Kyllä se taisi olla Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll. Ei ole hirveästi varaa ostella levyjä varusmiehen/opiskelijan budjetilla, mut parhaat tulee ostettua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään aamuna tuli postiluukusta Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik ja Dr Dre - Dr Dre - 2001.

Ostin kun kohtuu halvalla sai. Dr Dren levyn olin joskus kuullut aikasemmin läpi. Chilipeppersin levyltä oli suuren osan biiseistä kuullu. Aina harmittanu ku tuli joskus ostettua One Hot Minute, eikä tuota bssm:ta...

En enää ikinä osta sikaa säkissä. Oikeastaan noin 90% ostamista heräteostoslevyistä on ollut melkoisia pettymyksiä. :(

Judas Priest -kokoelma(en muista millä nimellä se oli myynnis).
Kyllä minun levy ostokset (ne vähäiset) on aina sellaisia, että olen yleensä levyltä jo kuullut melkein kaikki kappaleet, eli tiedän ainakin et on minun makuun.

Hmm.....Viimeksi ostamani (aito)Levy...? Taisi ehkä olla joku 5 vuotta sitten ostettu dance levy.

Uskaltaakohan tänne edes kirjoittaa, että viimeksi ostin Mighty 44:n! :D Yllättävän hyvä levy, jos sen tyyppisestä tykkää. Siinä on meininkiä mun makuun!

Uusin hankinta (poltettuna) on Linkin Parkin Meteora, en tykännyt yhtä paljon kuin niiden ekasta levystä...vähän turhan rankaksi oli mun makuun mennyt...(turha varmaan sanoakaan Linkin Parkia rankaksi!!)! ;)

Vimppa ostamani levy taitaapi olla GodSmack - self titled.
Ihan rehellisesti voi sanoa että en osta levyjä vaan otan netistä. Ei kiinnosta tässä taloudellisessa tilanteessa levy-yhtiöiden ja artistien kannatus, mutta silti sitä musaa on kiva kuunnella.

Finntroll : Visor om slutet

aivan perkeleen hyvä!

Viimeksi ostin Linkin Park - Meteora, ihan ok levy! Kuuntelen cdnow.comissa ja sen perusteella ostan.

Seuraavaksi ostan Disturbed - The Sickness Nu-Metalli miähiä kun ollaan...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom