Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jissen sanoi:Mitä pienemmät, sitä enempi vastustajan nekkuun sattuu. ;)
Chd sanoi:Onko tuo nyt sitten sparrauksessa se jutun ydin
tuutti sanoi:Tarkoitus olisi aloittaa syksyllä omassa seurassa kulkemaan ns. vapaissa harjoituksisa ja ostaa sitä varten nyrkkeilyhanskat hyvissä ajoin. Minkä kokoluokan/painoisia hanskoja näissä sparraushommissa käytetään?
Bungle sanoi:Jos ostat hanskat, ostat myös hammassuojat. Jos ostat jalkasuojat, ostat myös alasuojat. Kaverillakin on mukavampaa reenata kun olet oikein varustautunut.
mikä perkele toi mötti tos taiston kuvas on... ei se hauis voi olla... vaitaisto sanoi:Outo arvojarjestys, itse ostaisin ensiksi alasuojat. Oktaavit aanessa eivat anna kovinkaan miehista kuvaa.
Alkuperainen kirjoittaja ei tainnut mainita lajista mitaan mutta yleisena ohjeena: osta samanlaiset kuin muillakin sinun painoisilla on.
taisto sanoi:Outo arvojarjestys, itse ostaisin ensiksi alasuojat. Oktaavit aanessa eivat anna kovinkaan miehista kuvaa. QUOTE]
Ei se ollut mikään arvojärjestys. Ihan sama missä järjestyksessä suojat ostaa, kunhan ne kaikki ovat seuraavissa sparrireeneissä mukana. Itse en ainakaan viitsisi kuunnella mitään:" Varo sit vähän, mulla ei oo alasuojia/ hammassuojia" :jahas: