Minkä ikäsinä aloittaneet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pepetus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pepetus sanoi:
Onko myöhäinen ikä ruveta harrastamaan kunnolla (esim karate) 15v? Että voi kuitenkin kehittyä hyvin aikkeui ole ruvennut harjoittelemaan 7v. Tarkoitus siis kunnon nosto,notkeuden parannus, kiva oppia ja miksei myös mahd korkea vyöarvo.

Hehe mä aloitin jujutsun vuosi sitten 26-vuotiaana, joten oot ihan hyvissä ajoin liikkeellä. :D

Nakkeli sanoi:
Hehe mä aloitin jujutsun vuosi sitten 26-vuotiaana, joten oot ihan hyvissä ajoin liikkeellä. :D

Hehe! 15v on kyllä aivan oiva ikä alottaa! En nyt muista nimeä, mutta ruotsin suuri lupaus nyrkkeilymaailmalle alotti nyrkkeilyn 14vuotiaana ja voitti 18 vuotiaana Ruotsin mestaruuden jos en nyt ihan väärin muista...
(Oli jotaan juttua siitä vissiin Fighterissä vai oliko se Fightlifessä).

Tolkido/Hapkido 13 -->

Sitte kun on omia muksuja ni pistän pojat/tytöt venyttelemää heti ku oppivat kävelemää, ettei tuu tälläsiä kankeita ku koivun halko jotka joutuu päivittäi venyttelemää että pysyis vetreänä. Sitte alan ite opettaa niille jotain helppoa siinä 4-7 ikävuoden välillä. ku kakrut täyttää 10 ni pistän ne vaikka painimolskille.
Suunnitelmia toisten elämille---

Judossa kävin oranssille vyölle asti joskus 11-12vuotiaana.
Kickboxingia tuli mätettyä 15-17 ikävuosien välillä.

Toissaviikon keskiviikkona alotin vapaaottelun/subbarin alkeiskurssin ja tarkoitus olisi alkaa kisaamaankin ihan piakkoin ainakin lukkopaini puolella.

Karate 13v.-20v.
Nyrkkeily 15v.->
Potkunyrkkeily 22v.->
Vapaaottelu 28v.->
Kilpaillut näissä kaikissa lajeissa, aloittaen v. 1988 :wanha:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alotin karaten joskus 7vuotiaaa ja ikää on nyt 16 ja olis tarkotus laajentaa ottelemista..

mites toi karate soveltuu tohon vapaaotteluun meneeköt tekniikat sekasin ja millä todennäköisyydellä pärjää molemmisa??

Aloitin judon about 8 vuotiaana. Samalla tiellä ollaan vieläkin. Välillä into hiipui hieman, mutta ei kuitenkaan loppunut missään vaiheessa. Ja taas mennään ihan raivolla :hyper:

14-vuotiaana aloitin ja edelleen jatketaan touhua. Aika monta seuraa/lajia tullut vuosien aikana kokeiltua. Tosin välissä on ollut loukkaantumisten takia taukoa.

Mites teidän kunnot on noussut kamppailu lajeissanne? sanotaan nyt vaikka karatessa kun se on minunkin lajina. Onko hyvä kunnon nostaja ja lihasten kiinteyttäjä ja rasvan polttaja :D?

12-vuotiaana menin karateen, joka on nyttemmin jäänyt. Mutta kuusi vuotta tuli tahkottua.
Nyt katse hapuilee potkunyrkkeilyn suuntaan.

Han Moo Doa joskus 97-99.. eli olin sillon jotaki 10-12.. oompa mie ollu nuori :eek: :rolleyes: :eek: no sitte oli 5 vuoden tauko, nyt vuos sitte 17 vuotiaana palasin lajin pariin suurempana kuin koskaan :rock:

edit. onkohan tuo ees tosi etta nuin nuorena oon ollu? nykaan lajissa on k13 ikaraja, mutta kylla tuo minun matikalla nuin menee... huhhuh

8-10 vanhana karaten alotin, olin kahdessa eri seurassakin. olisko sitä vuos tullu tahkottua.
13->15 Nyrkkeily. tämän jälkeen punttia säännöllisesti ja varjoa sillontällön.
ja nyt 21-> Kickboxing.

Aloitin ensimmäisen lajini, Krav Magan, 20 -vuotiaana. (Eli täysin ikäloppuna) :D
Hyvin olen kuitenkin tekniikat oppinut vaikka olen näin vanhalla iällä kamppailulajit aloittanut. Tosin magatekniikat eivät vaadi paljon hienomotoriikkaa joten ne on kohtuu simppeleitä oppia.

6- vuotiaana aloitin painin, enkä oo vielä osannu lopettaa.. :) aina sitä jotain uutta välillä oppii..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom