Minimoto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Isäntä pani juuri tilaukseen noita 9 kappaletta, Saksasta. Porukkaa vissiin rupes vähän lapsettamaan..No,enköhän minäkin pääse kokeilemaan:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun yhellä kaverilla on kans tollanen "minimoto". Voi kantaa kainalossa, vedetään käymään ja pitäis kulkea 60-70kmh. Tosin itse kun ajoin niin sain mittariin 30kmh, kakkosvaihteella,sitten kun vaihtoi kolmosen niin vauhti vaan laski. Ehkä lussu vehje tai jotain,mutta ei kyllä mikään pirteä ollut. Niin pieni koko vaan, että voipi helposti lähteä "jalkojen välistä". Eikä maksa juu kun n.300-400e.

no huhhuh..
Moottori: 39.8 cm³ 2-tahtinen, yksisylinterinen, vesijäähdytys, 10.5 kw/12300 kierr/min, 8,1 nm/12000 kierr/min :eek:

eipä ollut muksuna kuitenkaan ihan tuollaisia.. edit: näköjään tuolla lelulla on sitten hintaakin riittävästi..

http://www.kitupiikki.net/productdescription1880.aspx

Siinä ois kans aika hieno.. tulee ilman postimaksuja

1880-1.jpg

edit: oho... SS-Adlerilla oliki paljon halvempi

nevahood sanoi:
no huhhuh..
Moottori: 39.8 cm³ 2-tahtinen, yksisylinterinen, vesijäähdytys, 10.5 kw/12300 kierr/min, 8,1 nm/12000 kierr/min :eek:

eipä ollut muksuna kuitenkaan ihan tuollaisia.. edit: näköjään tuolla lelulla on sitten hintaakin riittävästi..
Oho hui saatana. eikö piikin a1 tehoraja ole 11.5kw?

taggu sanoi:
Kaverilla OLI katkes runko parin päivän jälee :D

Jooh, tuossa kitupiikin mallissa on ainakin enimmäiskuorma 110kg.
Saapi ajella vain dietin jälkeen, alasti ja ilman kypärää notta tuohon soppii
:jahas:

Zone-sarja -42%
Itelläkin katkes myös runko tommosesta.

Elopainoa oli 90kg ja kantavuus "piti olla" 110kg. Ja vitut Runko poikki 6 kohdasta...
Rungot on tehty 1mm putkesta (pataraudasta), ja ei todellakaan kestä mitään 80kg+.

Lapsen painoa runko voi kestää, Mutta se on sitten eriasia kestääkö kone:D

ps. itse en ainakaan koske noihin edes tikulla.

Tossa parit kuvat.

Liitteet

• Kuva 004.webp
    Kuva 004.webp
    99,4 KB · Katsottu: 428
  • Kuva 005.webp
    Kuva 005.webp
    21,5 KB · Katsottu: 308
  • Kuva 006.webp
    Kuva 006.webp
    34,1 KB · Katsottu: 344

Suositut