MiniDisc:lle kopiointi tietokoneelta

Ikä
42
Hei nörttikarpaasit!

Löysin laatikon pohjalta vanhan minidisc-soittimen ja ajattelin se ottaa käyttöön kun näytti kerran toimivankin. Tässä olen jo pitemmän aikaa yrittänyt tietokoneelta nauhottaa musiikkia siihen, mutta se ei suostu kirjoittamaan sitä.

Rupesin seuraamaan kappaleiden sekuntinäyttöä ja luulen tajuavani ongelman. Mediaplayerin kautta kama tulee pakattuna ja siksi md ei suostu sitä kirjoittamaan. vain track-merkit se jättää muistiin. Osaisikohan joku antaa vinkkiä miten saisin äänityksen pelittämään? Saisiko jotenkin kenties tiedostomuodon muutettua oikeaksi ja onko se oikea tiedostomuoto sitten wav vai mikä?

APUVA!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tuota noin. Minun minidisc soittimen saa liitettyä koneeseen usb kaapelilla. Sitten minulla on SonicStage softa, jolla siirrän musiikit minidiscille. Musiikki saa olla missä tahansa tiedostomuodossa (.mp3, .waw, .mov, .mpg, .avi). Tuo ohjelma muuttaa tiedostot oikeaan muotoon ja on vielä todella helppo käyttöinen.

Velipoika löysi dc:ltä tuollaisen ohjelman kuin "all to all". Puran sitä juuri parhaillani koneelle ja laitan testaukseen. Itselläni on muuten tuollainen sharpin md joltain 2002 vuodelta. Ei siihen mitään ohjelmaa tai usb-kaapeleita tullut mukaan. Olisi kai vaan suosiolla pitänyt ostaa silloin mp3-soitin

no miulla on 2003 vuoden mallistoo. Todennäkösesti tuo Sonicstage ohjelma toimii myös tuon siun md-soittimen kanssa.

Multa löytyy vielä jonkun verran minidiscejä, saakos näitä musiikkitiedostoja siirrettyä minidisceiltä koneelle? Jostain luin että näin päin ei toimisi ollenkaan.

Minidisk standardin ATRAC tiedostoformaatti on DRM suojattu. Jos siis olet ostanut nuo musiikit joltain kaupalliselta toimijalta minidisk-formaatissa, niin ne voi siirtää PC:lle vain analogisen audioportin kautta. Mikä on ihan helvetin työlästä, eikä tulos ole alkuperäisenkään laatuinen. Omat nauhoitukset voi konvertoida MP3:ksi tällä.

PS: ajoissa liikkeellä?...

Minidisk standardin ATRAC tiedostoformaatti on DRM suojattu. Jos siis olet ostanut nuo musiikit joltain kaupalliselta toimijalta minidisk-formaatissa, niin ne voi siirtää PC:lle vain analogisen audioportin kautta. Mikä on ihan helvetin työlästä, eikä tulos ole alkuperäisenkään laatuinen. Omat nauhoitukset voi konvertoida MP3:ksi tällä.

PS: ajoissa liikkeellä?...

Kiitokset, taas fiksumpi!

...ja joo en yleensä mene ihan aallonharjalla tekniikan kehityksen kanssa... Joku aika sitten katoin että pitäis hommata joku pikku kannettava minidisc omistamani ison laitteen tilalle, niin hokasin samalla, ettei noita ole enää viiteen vuoteen valmistettu. :-)

Kiitokset, taas fiksumpi!

...ja joo en yleensä mene ihan aallonharjalla tekniikan kehityksen kanssa... Joku aika sitten katoin että pitäis hommata joku pikku kannettava minidisc omistamani ison laitteen tilalle, niin hokasin samalla, ettei noita ole enää viiteen vuoteen valmistettu. :-)
Ostat käytetyn?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom