Mini-Gunter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode

Liitteet

• 2005arnoldexpoian146.webp
    2005arnoldexpoian146.webp
    27,1 KB · Katsottu: 3 801
Oho! Kädet on kutistunu niin perkeleesti, että ojentajissakin roikkuu löysää nahkaa. :jahas:

:eek:

Pelottavan näköistä kun nahka roikkuu tuollalailla ojentajista. On tainnu lihat lähteä aika nopeasti... Mutta eiköhän Gunther saa ne hankittua takaisin ihan yhtä nopeasti.

Siis ei helvet..18vuotiaana tossa kunnossa!! Missä vaiheessa ne oikein aloittaa "syömään oikein" ;) ??Suomessa ollaan kyl tossa vaiheessa intissä, joten ;)

Sportman81 sanoi:
Siis ei helvet..18vuotiaana tossa kunnossa!! Missä vaiheessa ne oikein aloittaa "syömään oikein" ;) ??Suomessa ollaan kyl tossa vaiheessa intissä, joten ;)

Muistaakseni oon joskus nähnyt kuvia Savolaisen Makesta kun se oli 18v. Ja kyllä oli kovassa kunnossa.

ilkka_83_ sanoi:
käsittämätöntä kuinka väliaikasta tuo liha on. eihän olympiasta oo kun hetki ja ukko on tohon kuntoon kuihtunu

Kyllä, saipahan taas kuvaa siitä kuinka nopeasti ne lähtee kun lopettaa, on tuo kyllä hurja muutos.

milkboy sanoi:
Kyllä, saipahan taas kuvaa siitä kuinka nopeasti ne lähtee kun lopettaa, on tuo kyllä hurja muutos.

Ettei vaan olisi kuvaa käsitelty photoshopilla, siis tota ensimmäistä kuvaa, toisen nyt kaikki näkee. Tai jos ei ole niin sitte se kutistuu vielä nopeammin kuin itse :curs:

Sportman81 sanoi:
Voipi olla, että ekaa kuvaa on käsitelty. Kyllähän Gunter itse tiedostaisi ton ja tuskin hihattomassa poseeraisi noin iloisena?

Siltä kyllä vaikuttaa. Tokihan sitä treenaamatta surkastuu, mutta ko. kuvassa näyttää, että G on tehnyt oikeat "käänteiset savolaiset", siis onnistunut hävittämään ojentajansa olemattomiin!! :D

en millään pysty uskomaan,että olympiasta tähän hetkeen kunto on toi!joku on jäynnäny taas...toivottavasti! tosiaan, tossa ei paljon ojentia näy,ei!

Back
Ylös Bottom