Mimmonen ruokavalio sopisi minulle?

Jes elikkäs oon tossa puol vuotta sitten alottanu salireenit neljä kertaa viikossa, mutta koska olen tietämätön moukka ruokailun suhtee niin pikku jeesi olisi paikoillaan, kehitystä olen huomannut mutta oikealla ruokailulla tulos olis varmaa helvetisti paljo parempaa :D hakusessa siis kokoa lihaksiin ja samalla kuitenki tarkoitus olla ns. Tiukassa kunnossa, ikää 27 ja mitat 187/85 työn puolesta vähä nihkeesti voi omia ruokia syödä koska ammattina toimii perus rekkapena eli jotai ruokaideoita töihin arvostettaisiin myös :D kiitos ja anteeksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruokakolmio-teksteill.jpg

Melko paljon hedelmiä ja melko vähän kasviksia tuon kuvan pyramiidissa. Voisi siirtää tota pystyviivaa semmoset 80% oikealle. Sama koskee toisiksi ylintä riviä myös. Tarkemmin kun pohtii, niin tossa on kaikki muukin vialla.

Melko paljon hedelmiä ja melko vähän kasviksia tuon kuvan pyramiidissa. Voisi siirtää tota pystyviivaa semmoset 80% oikealle. Sama koskee toisiksi ylintä riviä myös. Tarkemmin kun pohtii, niin tossa on kaikki muukin vialla.
Nyt tahtoo kuulla vähän perusteluita? Viralliset suositukset pohjautuu noin 100 hengen asiantuntijan ja vakuuttavimpiin tutkimuksiin. Viralliset suositukset on tehty nyrkkisäännöks 5,5 miljoonalle. Loppujen lopuks perus bodysafkasta ei paljoo eroo.

Suositut

Back
Ylös Bottom