Mimmipoket

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piu73
  • Aloitettu Aloitettu
Monestihan naisihmisen väliintulo jo riittää esim tappelupukareiden rauhoittumiseen.

Tältä kantiltahan naispoke voi olla hyväkin juttu, mutta toisaalta mun mielestä myös miespokea tarvitaan ainakin rauhattomimmissa paikoissa, koska ennemmin tai myöhemmin niitä voimankäyttöä vaativia tilanteita tulee vastaan ja kyllähän niissä naiset tuppaa olemaan alakynnessä. Kyllä portsareiksi valikoituu ihan syystäkin keskivertoa isompia ja vahvempia kavereita. Tietysti niitä poikkeustapauksiakin naisista löytyy, jotka pistää tarvittaessa vaikka vähän isommankin kaverin nippuun.

Ja vaatii varmasti ihan uskomattoman kovan sietokyvyn kuunnella kaikenlaista paskanjauhantaa, että jaksaa noita hommia naisena tehdä. Voin vaan kuvitella minkälaista kommenttia saa jatkuvasti kuunnella jos on jossain baarin tai yökerhon ovella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa keväällä kun itse suunnittelin JV-kortin hankkimista ja pokeksi ryhtymistä, kun sain jo "Kysy pokelta"- ketjusta sellaisen paskavyöryn että kuvittelin ovella saman jatkuvan. Ei mun mielestä ole ehkä sen arvoista että tulee jatkuvasti tytötellyksi ja taitosi kyseenalaistetaan jatkuvasti. Narikoissahan sitten löytyy enemmän jv-kortillisia naisia, jotka eivät yleensä sitten osallistu yleensä voimankäyttötilanteisiin. Onhan se naurettavaa muutenkaan kuvitella, että yhden päivän voimankäyttökoulutuksella pystyisi huomattavasti suurempia ihmisiä niputtamaan. Tämä on vain oma näkemykseni asiasta, minusta on hienoa että naiset lähtevät tekemään töitä jotka perineisesti miehet ovat hoitaneet. Tsemppiä jos turvallisuusalalle lähdet!

Nimim. Lentäjäoppilas alexandrantonia
Eli sulla oli vaihtoehtoina lähteä pokeksi kuppilan ovelle tai lentäjäksi? Mikä sai sut valitsemaan lentäjän uran pokehommien sijaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom