Mimmimiitti Tampereella lauantaina 9.5.2009!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, unohdin mainita, että hakisin torilta nyyttäriruokia :) Katsoo, mitä keksii :)

Ja jos joku haluaa tutustua herneproteiiniin, mä voin koittaa muistaa ottaa sitä mukaan :)

Mä saan tietää kesäkuun työvuorot ensviikon aikana, ilmoittelen sitten jos pääsen tulemaan :)

Angelo, tämä miitti on siis toukokuussa :)

Eli tapaamme siis tämän viikon lauantaina. Vielä on jokunen paikka auki (pakko rajoittaa osallistujamäärää koska olemme kotonani) joten mukaan haluavat voivat vielä tällä viikolla laittaa minulle osallistumisilmoituksen sähköpostilla, kaisa.e.jaakkola@gmail.com :)

Faidra sanoi:
Angelo, tämä miitti on siis toukokuussa :)

Kääk :wtf: Miten mä oon koko ajan kuvitellut että toi olis vasta enskuussa, vaikka päivämäärä lukee ihan selvästi tuolla fb:ssa ja täällä?! :rolleyes: Tämän viikon lauantaina en ikävä kyllä pääse tulemaan. Olis ollut tosi kiva tavata muita mimmejä ja erityisesti Kaisaa! Mutta kaipa sitä vielä ehtii :) Pitäkäähän tytöt hyvä miitti niin saadaan niitä järkättyä vielä tulevaisuudessakin :)

Faidra:

Ei liity mimmimiittiin, mutta kommentoin sulle tätä kautta sellaista, että tämän päivän Koti-Kniin kirjoittamasi juttu oli aivan loistava!! Lueskelin ko. lehteä jälleen netissä ja ilokseni huomasin juttusi. Olit kirjoittanut sen rohkean rehellisesti, ja juttusi antoi minulle henkilökohtaisesti paljon ajateltavaa... mistä unelmoin ja mitä oikeasti voin tehdä unelmieni eteen :) Samasta kaupungista ollaan näköjään kotoisin! Tulimpas hyvälle tuulelle :) :)

Voi kiitos, Heidiihh! Olipa ihana törmätä tällaiseen viestiin, todella yllätys :) En edes tiennyt että Koti-Kajaanista on nettilehtikin (uusin numero täällä, kolumnini sivulla 8).

Missä päin sinä asustat tätä nykyä? Ollaankohan oltu samaan aikaan lukiossa? Kirjoitin Linnasta v. 2002 :)

Faidra:

Tampereella asustelen, lukion jälkeen muutin tänne opiskelujen perässä ja nyt töitä, kun opiskelut on paketissa. Oon pitkään miettinyt asioita, joista kirjoitit kolumnissasi ja oli tosi kiva huomata, että ihmiset tekevät elämässään rohkeita ratkaisuja eivätkä "tyydy" elämään sellaisenaan. Jos sen hetkiset työt ja opiskelut eivät tunnu täysin omalta jutulta, niin rohkeasti vaan toteuttamaan sitä oikeeta unelmaa :) Hienosti ja rohkeasti oivallettu asia sinulta!

Minäkin kirjoitin Linnasta, mutta vuosi oli 2004. Nyt kun rupesin tarkemmin miettimään, niin taisin olla siskosi kanssa yhtä aikaa lukiossa :)

Ps. Kolmunisi johdosta taitaa tulla Koti-Kajaanin lukijapiikki tällä viikolla :D
Pss. Lauantain mimmimiitissä nähdään, voin mainita sinulle tästä hauskasta asiasta niin yhdistät kasvot ja kirjoittajan :)

Olin ilmoittautunut jo Facebookissa, mutta ilmoittaudutaan nyt sit täälläkin. :) Eli olen tulossa, vaikken olekaan kuukausiin salilla käynyt (terveydellisistä syistä). Mutta kiinnostus kehoiluun on sitäkin suurempi. ;)

Oli kivaa! :) Harmi että piti lähteä niin aikaisin. Ehdottomasti uusia tällaisia ja sitten seuraavaks myös pidempään. Oli ihanaa, että ihmiset olivat todella avoimia ja ystävällisiä. Ennen miittiä ajattelin, että varmaan treenistä ym. tulee puhuttua. Mutta onneks oli aika paljon sitä henkistä puolta. Ittellä valkeni tuolla muutamii tosi tärkeitä juttuja kuten se, että minä diettaan vasta sitten, kun mulla on dieetin tekemiseen ja toteuttamiseen oikea palo. Ehkä yleensä punttimiiteissä jengi saa motivaatiota sixpackin eteen työstämiseen jne. Mä taas tajusin, että näin on just hyvä, että nyt ei kiirehditä asioiden edelle. Mä voin tehdä treenii, mä voin edistyä, mutta ne tavoitteet eivät ole osastoa "Tänne kaikki heti nyt." Miitti ei ehkä ollut ihan sitä, mitä odotin. Se oli jotain paljon enemmän, pääkoppaa avaavaa. Toivottavasti muut saivat miitistä paljon irti! :) Nyt sitten onnellisena nukkumaan ei sixpack-mahan ja rasvattoman kehon kanssa ;)

Kiitos Kaisalle järjestämisestä :)
Tosi hyvä juttu!

Mäkin tykkäsin todella paljon. :) Kiitos hiiiirmuisesti. Oon kans samaa mieltä kun violetti, että oli tosi kiva keskustella tollasia henkeviä ja kuunnella kokeneempia ihmisiä. Jos asuisin siellä etelämmässä niin olisipa kiva käydä useemmin, mutta kyllä tämä yksikin kerta oli tosi ihana! Ja sai uusia tuttavia. Toivottavasti ollaan yhteyksissä. :)

Joo kiitos vaan omasta puolestani myös, oli taas todella kiva tavata uusia ja vanhoja tuttavuuksia sekä jutella elämästä, treenistä, ruoasta ja fitnessjutuista. Moni nick sai nyt kasvot, mukavaa!

Suuri kiitos Kaisalle kun uskalsit avata kotisi ovet ja kutsua paikalle yli 20 mimmiä :)

Mun pitää ehkä tosin käydä ostamassa niitä kookossipsejä tässä joku päivä...

Kiva että tykkäsitte, oli mukava päivä! Tosin tiskiä oli kyllä aivan julmetusti :D Mun mielestäni oli hyvä, että saatiin niinkin monipuolisia keskusteluita aikaiseksi. Katsotaan josko kesällä järjestettäisiin joku toinen miitti. Voisi vaikka vuokrata saunatilan, niin olis enemmän tilaa, voitais hengata siellä vaikka iltaan ja miksei lähteä vaikka yöhön vähän tanssahtelemaan...

Katsotaan josko kesällä järjestettäisiin joku toinen miitti. Voisi vaikka vuokrata saunatilan, niin olis enemmän tilaa, voitais hengata siellä vaikka iltaan ja miksei lähteä vaikka yöhön vähän tanssahtelemaan...

Kannatan :thumbs:

Oli kiva nähdä kaikkia! Paljon hyvää ruokaa ja turinoita, niin eipä muuta tarvita. Ihana Kaisa kun jaksat järkätä :haart:

Katsotaan josko kesällä järjestettäisiin joku toinen miitti. Voisi vaikka vuokrata saunatilan, niin olis enemmän tilaa, voitais hengata siellä vaikka iltaan ja miksei lähteä vaikka yöhön vähän tanssahtelemaan...

Kannatetaan! Ja joku erillinen paikka ei rasita liikaa yhden ihmisen kotia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom