Mimmimiitti Tampereella lauantaina 9.5.2009!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Heippa mimmit :)

Ajattelin pitkästä aikaa laittaa pystyyn mimmimiitin Tampereelle. Miitti on siis lauantaina 9.5.2009 alkaen klo 15. Tervetulleita ovat kaikki punttimimmit riippumatta treeni-iästä tai hauiksen koosta!

Tarkoituksena olisi joko 1) mennä porukalla syömään ja jatkaa siitä jonkinlaista ohjelmaa tai sitten 2) kokoontua minun luokseni jälleen fitness-videoiden ja nyyttäreiden merkeissä. Paikka riippuu osallistujamäärästä, eli kaipaisin sitovia ilmoittautumisia.

Miittiin voi ilmoittautua Facebook-sivulla täällä. Toivottavasti moni pääsisi mukaan tutustumaan muihin samanhenkisiin tyttöihin! :puntti:

Kysyttävää? Sähköposti tavoittaa: kaisa.e.jaakkola@gmail.com :)

Apua, ehkä uskaltaudun vihdoin mukaan. Olisi kivaa tutustua ihmisiin, joilla on dokaamisen ja tv:n katselun lisäksi muitakin harrastuksia..

Hmm, ensimmäinen miitti se olisi minullekkin. Sinänsä hyvä viikonloppu, mieskin sattuu olemaan reissussa silloin. Täytyy miettiä, laitan ilmoittautumista sitten tuonne Facebook-sivulle :)

Jos joku on menossa tähän miittiin vähän täältä pidemmältä autolla, niin yksi bensakulujen maksaja voisi olla mukana. Asun Iisalmessa ja mailia voi vaikka laitta jos oot lähdössä tältä suunnalta miitinkiin. En ole vielä varma, että olenko tulossa, mutta mikäli on enemmän porukkaa lähdössä täältä päin mukaan niin voisi tullakin. (jos ollaan samana päivänä poiskin tulossa mahdollisesti?)

kauppinenanu@gmail.com

Kuulostaa mukavalta! :)

Laitoin Facebookiin, että "Saatan osallistua", koska osallistumiseni varmistuu vasta ensi viikon aikana. Olisi mukava tavata samanhenkisiä ihmisiä ympäri Suomea, saada mahdollisesti uusia ystäviä. En ole aikaisemmin osallistunut miitteihin, koska sekä rohkeuteni että itseluottamukseni eivät ole riittäneet, mutta ehkä tällä kerralla voisin osallistuakin... :rolleyes:

Kuulostaa mukavalta! :)

Laitoin Facebookiin, että "Saatan osallistua", koska osallistumiseni varmistuu vasta ensi viikon aikana. Olisi mukava tavata samanhenkisiä ihmisiä ympäri Suomea, saada mahdollisesti uusia ystäviä. En ole aikaisemmin osallistunut miitteihin, koska sekä rohkeuteni että itseluottamukseni eivät ole riittäneet, mutta ehkä tällä kerralla voisin osallistuakin... :rolleyes:

Ihan samoilla ajatuksilla minäkin osallistun tapahtumaan! Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan illanviettoon! :)

Edellä kirjoittaneelle kaimalle ja muillekin - tulossa ollaan! :) Samaa toivon minäkin, että löytäisin uusia tuttavuuksia ja ystävyyssuhteita. :)

Minäkin olen tulossa jos ei ole työvuoroa silloin. Olen kans ensikertalainen ja olis tosi kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja saada uusia tuttavuuksia. :) jännittävää... :)

Mäkin olen tulossa silloin, jos joku on menossa tuonne Helsingistä päin niin laittakaa privaa tai muuta viestiä, ois kiva mennä yhdessä :)

Ää, mua kiinnostas tää tosi paljon! Mut sit mua kyl ehkä vähän jännittää. Ois kiva tavata muitakin mimmejä, jotka nostelee muitakin kuin kilon painoja. En missään tapauksessa dissaa niitä kilon painoja, mutta treenistä ja muusta puhumisessa on enemmän samalla aaltopituudella niiden kanssa, jotka käyttävät vähän isompia painoja. Oon aika alottelija, joten ois kiva jutella myös kauemman painojen kanssa tahineiden kanssa jne. Itseluottamuski riittäs tulla, vaiks oon aika epäfitness ulkomuodoltani :D Samalla pääsin Tampereen Runsaudensarveen käymään ja ja.. <3 Ainut on vain aikataulujen yhteensovittaminen.

Harkinnassa on. Milloin pitäis päättää?

Olis ollu kiva tulla ekaa kertaa tälläseen tapaamiseen, mut valitettavasti oon iltavuorossa :( Ehk ens kerralla...

Juhuu likat, vielä ehtii mukaan! Nyt ainakin näyttäisi, että porukkaa on tulossa sen verran että voidaan olla mun kotonani. On varmasti myös rennompi ympäristö kuin esim. ravintolassa :) Katsotaan vielä miten tilanne kehittyy... jos osallistujia onkin yhtäkkiä tulossa paljon niin koitan taikoa sitten jonkun paikan - tai sitten käyn lainaamassa naapureilta kaikki tuolit :D

Jännittää ei tarvitse, kaikki tulee sellaisina kuin on! Ei tarvitse pelätä olevansa liian epäfitness ;)

Jos joku on menossa tähän miittiin vähän täältä pidemmältä autolla, niin yksi bensakulujen maksaja voisi olla mukana. Asun Iisalmessa ja mailia voi vaikka laitta jos oot lähdössä tältä suunnalta miitinkiin. En ole vielä varma, että olenko tulossa, mutta mikäli on enemmän porukkaa lähdössä täältä päin mukaan niin voisi tullakin. (jos ollaan samana päivänä poiskin tulossa mahdollisesti?)

kauppinenanu@gmail.com

Minä olen näillä näkymin lähdössä Kuopiosta autolla ja olis mukava saada matkaseuraa ja jakaa bensakulut. Jos on halukkaita lähtemään kyytiin, niin laittakaa privaa. Samana päivänä olis tarkoitus vielä ajella takaisin Kuopioon.

Jos joku on lähdössä Turusta, muhun voi ottaa yhteyttä: sannal@webinfo.fi

Jee, olen tyytyväinen tuohon kotiratkaisuun :) Mä käyn siirtää itteni F-bookissa vielä Saatan osallistua -tilasta Osallistun-tilaan. Toiv. ei aikataulut muutu radikaalisti, että todella pääsen osallistumaan.

Hei, kertokaas mulle, missä on Tampereella on hyvä tori?

Mitä haet torilta...?

Laukontori on myös kiva ainakin hengailuun hyvällä säällä. Jokohan tässä vaiheessa kevättä toreilla on viikonloppuisin vihannesmyyjiä?

Järjestetään muuten sapuskat päiväksi/illaksi jälleen nyyttäriperiaatteella! Eli kaikki tuo jotain jos haluaa syödä. Mieluiten tietysti bodysapuskaa, mutta ei varmaan herkutkaan roskiin mene ;)

Kuulostaa mahtavalta! Kiva, kun on porukkaa menossa. Boikotoin Facebookia. Voinko ilmoittautua mukaan täällä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom