Mimmimiitti Tampereella 18.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Heippa Mimmit!

Kiinnostaiskos teitä tällainen MIMMImiitti Tampereella 11.6. lauantaina:

- klo 11.00 Anu Mäkisen vetämä dance move -tanssitunti Liikuntakeskus Leidissä (halukkaat voi mennä myös salille, jos tanssi ei nappaa)
- tanssin ja salin jälkeen yhteistuumin Särkänniemeen pyörimään härveleihin
- Särkänniemestä ravintolaan syömään (Pancho Villa, The Grill, El Toro, Colorado, Il Forno...? Ravintoiloista infoa täällä. Ehdotuksia!)
- ravintolasta esim. jonkun pubin (voitais pelata lautapelejä tms.) kautta yöelämään ja kannat kattoon :rock:

Edellisen viikonlopun Maijan ravintoseminaari varmaan kattaa kaikki ravitsemus-, treeni-, kisavalmistelu- yms. informaatiotarpeet, joten eikös tällä kertaa otettais rennosti ja pidettäis vaan hauskaa mimmiporukalla?

Ilmoittautumisia otetaan vastaan :)

HUOM! Mimmimiitin päivä vaihdettu 11.6. -> 18.6. -Emmah

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hienoa Faidra! Jotain tämmöstä odottelinkin! Ehdottomasti mukana :rock:. Kuulostaa tosi mukavalta. Ja eihän tällä loistavalla porukalla muuta voikaan tulla kuin hurjan hauskaa. Toivottavasti saadaan paljon mimmejä mukaan.

P.S. Särkkiksen uus laite se Trombi on ihan huippu :hyper:. Kiljuin kuin pikkukakara koko matkan ajan ja jalat tärisi. Hurjaa!

-edit- Pancho Villalle ääni, ne hampparit :kuola:
-edit2- Mä oon tulossa Carinallani Helsingistä että kyytiin mahtuu jos joku tarvitseepi kyytiä ni privaa vaan tänne päin tai vastausta tähän threadiin.

Et nyt varmaankaan liiemmin ylläty jos ilmoittaudun mukaan, pakkohan sitä on päästä Särkänniemeen kiljumaan edes kerran kesässä :D
Pancho Villan sapuskat on ainakin tähän asti olleet varsin :kuola: joten sille ääni.

Pääsykoeviikonloppu :(

EDIT: paitsi, jos kutsu tulee Tampereen pääsykokeisiin ni se on maanantaina 13.6.. Voi kyllä aika köyhäks mennä osallistuminen, höh!

Sillon on Sauna Open Air ja siellä tulen vierailemaan. Siis Tampereella ollaan ja mukaan tullaan mutta tuonne on mentävä välillä :rock: Siis Särkänhän laitteet ei ole kovin hurjia, mutta seura ois kai pääasia? Vaaditaanko osallistujilta muuta kuin läsnäolo omana ittenä?

Kiinnostaa! Mutta paljonkos tämä paketin virallisempi osuus mahtaisi kustantaa..? Saadaanko jotain ryhmäaleja Särkkiksestä, Leidistä?

Tuun ehdottomasti jos joku ystävällinen tampesterilainen majoittaisi minut :) Myöskin ZannaZin autoon olis mukava mahtua :D Ja mä menisin mieluummin varmaan sit salille enkä nolaa itseäni tanssitunnilla :nolo:

~Joanie~ sanoi:
Kiinnostaa! Mutta paljonkos tämä paketin virallisempi osuus mahtaisi kustantaa..? Saadaanko jotain ryhmäaleja Särkkiksestä, Leidistä?
Leidistä saadaan jonkinlainen sopiva hinta, riippuu paljonko porukkaa tulee. Normaalisti yksityistunti salivuokrineen, ohjaajineen jne. maksaa 120e, mutta Anu lupasi että katsotaan tuo hinta tarkemmin kun saadaan tietää montako meitä on tulossa. Normaalihinta jumpalle on 8e ja kuntosalille 7e, salihinnastakin ilmeisesti voidaan saada jotain ryhmäalea tms. Pistän lisää infoa kunhan saadaan vähän paremmin selville montako meitä on tulossa.

Särkänniemessä ryhmäalennus rannekkeista (29e) saadaan jos porukkaa on vähintään 20. Tällöin "matkanjohtaja" ja yksi ryhmästä pääsee ilmaiseksi, jolloin yhden lipun hinnaksi tulee 26,1e (siis jos meitä on se 20 henkeä). Montako meitä ikinä sitten tuleekaan, niin jaetaan se kokonaissumma tulijoiden määrällä niin menee kaikille tasan nuo maksut. Nuo Särkkiksen hinnastot löytyy täältä. Pitää soittaa sinnekin sit tarkemmin kun tiedetään edes suunnilleen paljonko on tulijoita.
PMLats sanoi:
Tuun ehdottomasti jos joku ystävällinen tampesterilainen majoittaisi minut :)
Jos uskallat tulla meille niin tervetuloa (Pulla on ihan kiltti).

Pancho Villa kuulostaa munkin mielestä hyvältä ruokapaikalta tuoksi illaksi, mutta soitin sinne ja sain kuulla ettei lauantaisin oteta pöytävarauksia. Sama vika Amarillossa ja American Dinerissa. Niinpä tein sitten yksimielisen päätöksen ja tein alustavan pöytävarauksen Coyote Bar&Grilliin 20 hengelle. Tuskin saadaan noin isoa porukkaa kasaan (tai tietty ois tosi hienoa jos saatais!), mutta ilmoitan tuonne sitten ajoissa montako meitä tarkalleen tulee. Ajattelin, että pistetään nyt se luku varman päälle. Tuolla varmaan voi myös istuskella siihen asti, että baarit alkaa availemaan oviaan.

Jos ei huvita tulla mukaan koko päiväksi, niin tulkaa Mimmit edes johonkin juttuun mukaan. Mulla on tässä oma lehmä ojassa kun lähden pian ihan toiseen maailmankolkkaan, ja tosi mielelläni täällä ollessani tapaisin vielä mahdollisimman monta samanmielistä. On tää Pakkis niin kivoja ihmisiä täynnä. Jos tuntuu siltä, ettei raaski maksaa niin paljoa, niin ei kaikissa paikoissa tarvii sitä kalleinta vaihtoehtoa ottaa (ranneke+ökypihvi...). Tosin mulla on kyllä se periaate miittien suhteen, että näitä juttuja tulee sen verran harvoin että höylätään vaikka Visalla jos budjetti ei muuten kestä... :nolo:

PMLatsille siitä tanssitunnista: mä meen ainakin sinne sillä asenteella että "dances like no-one is watching" kuten jonkun mimmin signaturessa joskus luki... tunti tulee olemaan helppo ja hauska, eikä siellä kenenkään tarvii miettiä osaako nyt täysin niitä askelia vai ei. Tunteella vaan :D

PS. (Vähintään) yksi tällainen mulle varattu, kiitos!
"48. Cheesecake - 5,80
Pehmeää juustokakkua vadelmakastikkeella."

Kuulostaa huipulta, mutta en tiedä työvuoroista ennen 25.5... Jos osuvat nappiin, tulen ehdottomasti mukaan :)

Kuulostaa tosi kivalle tuon päivän ohjelma!!! Harmi, itse olen samana päivänä muuttamassa, niin ei pääse mukaan :(
pitäkää hauskaa puolestani :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
S-T sanoi:
Kuulostaa huipulta, mutta en tiedä työvuoroista ennen 25.5... Jos osuvat nappiin, tulen ehdottomasti mukaan :)

Sama juttu mulla, mutta toivotaan, että pääsen mukaan hurvittelemaan :)

Kovasti kiinnostais kyllä lähteä, saas kattoo pääsenkö tulemaan.
Niin jos ja kun lähen niin tanssitunnille ehottomasti :rock:
Mites muuten treenikamojen ym. kanssa, pitäiskö sitä sit roudata reppua mukana, vai onko esim. särkkiksessä joku säilytyssysteemi?

Helga lähdössä matkaan Turusta???
Mietin että jos sitä itse ihka ensimmäistä kertaa uskaltautuis miittiin :)

Melly sanoi:
Kovasti kiinnostais kyllä lähteä, saas kattoo pääsenkö tulemaan.
Niin jos ja kun lähen niin tanssitunnille ehottomasti :rock:
Mites muuten treenikamojen ym. kanssa, pitäiskö sitä sit roudata reppua mukana, vai onko esim. särkkiksessä joku säilytyssysteemi?

Mulla on sellainen muistikuva, että siellä on jotain lokeroita. Mikäli ei ole, niin eiköhän noita tavaroita saada tyttöjen autoihin säilöön ja se nyt tulee muutenkin halvemmaksi :) Näin ainakin tehtiin viime vuoden kevätmiitissä, kun käytiin silloinkin Särkkiksessä.

Näihin mimmimiitteihin sitten uskaltaa lähteä kaikki - ei nämä tytöt sen kummempia amatsooneja ole kuin muutkaan! Tärkeintä on samanhenkinen seura ja se, että näissä Pakkiksen porukoissa kaikki hyväksytään sellaisina kuin he ovat. Mun tielle ainakaan ei ole koskaan ennen osunut niin suvaitsevaa, positiivisesti asennoitunutta ja muiden samankaltaisten seurassa viihtyvää sakkia kuin nämä kaikki keitä olen miiteissä tavannut :) Rohkeasti siis mukaan kaikki uudetkin! Ei tarvitse olla mikään aktiivinen kirjoittelija tai vippi, jos haluaa osallistua.

Kiinnostaa! Tällä hetkellä näyttää siltä, että tuo olisi oiva piristysruiske tuohoon alkukesälle. En nyt tietysti vielä varmuudella lupaa, että uskaltaudun/pääsen mukaan, mutta harkitaan ainakin. Tanssitunti on kyllä ISO ehkä, voi olla että olisin siellä vähän liian vaaraksi itselleni ja muille :nolo:

Maaru sanoi:
Helga lähdössä matkaan Turusta???
Mietin että jos sitä itse ihka ensimmäistä kertaa uskaltautuis miittiin :)

Mä oon muuttanut Turusta pois! Mutta lähde ihmeessä, miiteissä on aina kivaa. Ja suakin ois kiva nähdä :)

Mäkään en osaa vielä ihan varmaks sanoa, pääsenkö, mutta ainakin harkintaan toi pitää ehdottomasti laittaa. Ja jos mukaan tuun, niin tottakai sinne tanssitunnille pitää myös tulla sekoilemaan jalkoihinsa. :)

Vai ootsä Helga mennyt muuttaan pois.
(pihalla kaikesta)

Tosiaan harkintaan tuon vkonlopun voisi laittaa..
jos tuun niin tanssit ja Särkkiksen pyörteet voisin lunastaa. :hyper:

Onko kukaan mahdollisesti lharkitsemassa lähtöä täältä Turun suunnalta?

Maaru sanoi:
Onko kukaan mahdollisesti lharkitsemassa lähtöä täältä Turun suunnalta?
Mä oon Turusta tulossa (jos siis nyt oon tulossa), mutta näillä näkymin jatkan sitten matkaani Tampereelta Jyväskylän suuntaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom