Mimmimiitti PK-seudulla la 21.10.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Eli tästä tää lähti idea lähti:

Halo sanoi:
Nyt kättä ylös jos jonkinnäköinen punttimimmitapaaminen pk-seudulla kiinnostaisi!

o/

Mutta tosiaan kuten sinnekin kirjotin, ni sotketa tota "kuntoilukaveria PK-seudulta"-threadia, miittisuunnitteluilla ja muulla. Lätkitään ne tänne.

Eli jatketaan. Mäkin oon kyllä kiinnostunut pääkaupunkiseudun mimmimiitistä. o// siispä.

EDIT:
Mimmimiitti järjestetään la 21.10.2006. kuntoilun ja ravintolaillan merkeissä. Mennään ensin treenaamaan Mayorsille ja sen jälkeen syömään ravintola Amarilloon. Voit halutessasi tulla vain treenaamaan tai vain syömään - seuraan voi liittyä omaan tahtiin.

Aikataulu:
14.00 Yhteistreenit Mayorsilla: pari tuntia treeniä, pari tuntia paklausta :)
18.00 Syömään Amarilloon, ei olla vielä osattu päättää (selviytyy tänään pe 20.10)

Ilmoittautuneet:
Ironbutt - Syömään + Treenaamaan
Cirppu - Syömään
Halo - Syömään + Treenaamaan
Jonna - Syömään + Treenaamaan
ancelita - Syömään + Treenaamaan
Nadesha - Syömään + Treenaamaan
tenava - Syömään + Treenaamaan
Tähtityttö - Syömään
eowyn - Treenaamaan
Rae- - Syömään + Treenaamaan
Hugadelic - Syömään + Treenaamaan
puuma - Syömään + Treenaamaan
Naene - Treenaamaan
S-T - Syömään

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minäkin olen! Olisi kiva saada tänne Helsinkiinkin päin mimmimiitti! Eihän sinne vaan oo mitään ikärajaa??:jahas:

Ei ole ikärajoja, tuskin heti ollaan mihinkään baariin menossa :) Mä tuun ainakin

o/

Juu ei miitteihin oo ikärajaa. Ainoastaan rafloihin, jos mennään, ni sinne on luonnollisesti ikäraja. Mutta mä kans luulen ettei se oo mitenkään "pakollista" tai varsinainen miitin idea.

Nyt on kesä ja nätti ilma yleensä, ois ihan kiva vaan hengailla. Käydä ehkä syömässä, jutustella, oleskella ja ennekaikkea tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja luoda kontaktekteja. Tiäs mikä löytäisin sen treenikaverin :rolleyes:.

Ois muuten ihan kiva, jos joku mode, Ironbutt ehkä ;), sais järkättyä ihan jonkun paikan, jossa voitais aikaa viettää. Joku vuokratila tms. Tämmösen idean vaan heitän ilmoille. Toki muutkin saavat ja kannattaaki ehdotella, jos vaan tulee mieleen jotain mitä voitais tehä/missä voitais olla yms.

:)Jee!

o/

mukana :) hmm, mitäköhän sitä keksis...säävarauksel vois tietty mennä johki seurasaareen ,kaivariin tms...

Kuten jo sotkin tota aiempaa threadia, niin olen mukana, jos vaan päivä sopii.

//Carina

Mäkin olen mukana, mikäli työvuorot antavat periksi.
Vaikuttaa hyvältä, jos ois uusiakin tuttavuuksia tulossa vanhojen miittikoluajien lisäksi paikalle :)

Perinteinen järjestelyhän olisi tietysti, että alkuun jotain hauskaa aktiviteettia (kimppatreeni ja/tai minigolf/keilailua/piknikki/uimastadion/...) ja sitten jonkinlainen ruokailuratkaisu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites jos mentäis tyttöporukalla testaamaan joku Helsingin "luxus" kuntosaleista esim. Imperial Health Club. Kertamaksu on aika suolainen 15 egeä, mutta sillä pääsisi näkemään minkälainen meininki on paremman väen kuntosalilla - ja hemmottelemaan itseään. Aikalailla ainutkertaista - harva sinne varmastikaan ostaa kk-korttia... http://www.imperialhc.com/tutustu.html

Toinen vaihtoehto voisi olla Autotalon Motivus. Siellä on erillinen VIP Club -kuntosalipuoli, jota harva myöskään on nähnyt: http://www.motivus.fi/./vip/index.php

Näissä molemmissa paikoissa voisi treenin lisäksi hengata tuntikaupalla, saunoa, uida jne. Oman saunatilan buukkaaminen mimmimiittiä varten tulee aina maksamaan maltaita - tämä olisi kustannustehokas ja samalla hyvinkin jännittävä vaihtoehto.

Suomen kallein kuntosali -threadissa on muitakin mielenkiintoisia vaihtoehtoja mainittu. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=48664&highlight=kallein

Mites jos mentäis tyttöporukalla testaamaan joku Helsingin "luxus" kuntosaleista esim. Imperial Health Club. Kertamaksu on aika suolainen 15 egeä, mutta sillä pääsisi näkemään minkälainen meininki on paremman väen kuntosalilla - ja hemmottelemaan itseään. Aikalailla ainutkertaista - harva sinne varmastikaan ostaa kk-korttia... http://www.imperialhc.com/tutustu.html

Hei tämä vaikuttaisi tosi kivalta idealta! Ei tuonne muuten menisi varmaan koskaan käymään.

Pitäisköhän osallistua...? Joku ehdotti Seurasaarta jne... Suomenlinnahan on kanssa ihan kiva paikka, sinnehän järkätään nyt toi Old School -tapaaminen.

Off Topic (ei välttämättä mimmimiittipaikkoja):

Sitten noista saunoista... Suhteellisen edullinen ja mökkimäisen oloinen paikka on Kotiharjun sauna, joka on helsingin vanhin yleinen sauna. Pukukaapit ovat 20 -luvulta, pukuhuoneen lattioilla on muoviset räsymatot, omia eväitä saa tuoda (juomaa, myös alkoholia sekä ruokaa), saunalla on mahdollisuus varata pesijä/hieroja/kuppari ja sauna lämmitetään metrin haloilla. Ei mikään luxus -paikka, mutta tunnelmallinen ja siisti. Lauteilla tapaa Kallion gimmoja, jotka kertovat tarinoita nuoruusvuosilta, kansanedustajia, polttariporukoita, turisteja ja vaikka ketä. Vilvoittelemassa voi käydä kadulla pyyhkeen kanssa. Suosittelen ehdottomasti -jos ei nyt mimmimiitin tapaamispaikaksi, niin ainakin muuten. Kokeilunarvoinen paikka! Kotiharjussa on mahdollisuus varata myös yksityissauna.

Sitten toinen aivan upea paikka on Yrjönkadun uimahalli ja varsinkin kakkoskerros. Pääsymaksuun (2. kerros) sisältyy kylpytakki ja tossut, oma pukeutumishytti, jossa voi lepäillä (siellä on siis sänky), uiminen kolme erilaista saunaa (höyry, sähkö ja puu) ja lisäksi kakkoskerroksessa kiertävältä tarjoilijalta voi ostaa juotavaa ja pientä syötävää. Tulee mieleen ihan jotkut roomalaiset kylpylät.

Minä olen kanssa mukana ja avoin ideoille, itse olen kyllä mielikuvitukseton möllikkä :)
Tuo Imperial Health Club kuulostaa kivalta. Samoin kuin autotalon motivus. Mä oon joskus ollut synttäribileissä autotalon yläkeran saunatiloissa. Muistaakseni silloin oli puhetta ettei ole kovin tyyris vuokra, mutta siitä on aikaa jo kauan...

Miitti voisi olla joku lauantaipäivä ja alkaa jo iltapäivästä niin on aikaa oleilla koko ilta yhdessä.

EHDOTUS: Sopisiko LA 26.8?

Ennen sitä ei käy / menee pahasti päällekäin muiden tapahtumien kanssa (4.8 Pakkotoisto risteily, 12.8 Lahden kisaleiri, 19.8 Tampereen mimmimiitti).

Vielä ei päivästä pysty sanomaan töiden takia mutta toivotaan että onnistuu minunkin kohalla:)

edit: jahas, toi imperial juttu ei näköjään tuu onnistuu mun kohalta, vai pitää olla täyttäny 18:eek:

Latest posts

Back
Ylös Bottom