Mimmimiitti 27.2. Kuopiossa!

Huomio kaikki liikunnasta kiinnostuneet naiset!

Olemme Divan (Riinan) kanssa järjestämässä Kuopioon punttimimmien miittiä, jonka ajankohta olisi lauantaina 27.2. Elikkä nyt varatkaapa kalenteristanne aikaa ko. päivälle! Vielä tarkemmat suunnitelmat ja aikataulut ovat auki, mutta niitä työstetään kovasti.

Alustavasti mietimme sellaista, että voisimme kokoontua Gym99:lle, jossa vähän esittelisimme toisiamme ja sen jälkeen treenaisimme kukin omia treenejä (mitään sen kummempia suunnitelmia tähän treeniin ei ole). Sieltä siirryttäisiin yhtämatkaa joko johonkin kivaan ravintolaan TAI jonkun asunnolle, jonne voitaisiin järjestää myös nyyttärit. Vaihtoehtoisesti voidaan jättää treeni väliin ja järjestää pelkät nyyttärit jonkun asunnolle (mikäli osallistujamäärä sen sallii).

Minä sekä Riina olemme käyneet Tampereen miiteissä jo parikin kertaa ja joka kerta on ollut todella mukava päivä. Aina on tutustunut uusiin ihaniin ihmisiin, joten kaikki vain rohkeasti mukaan! Ja myö savolaisethan ollaan lupsakkaa sakkia ;)

Otamme mielellämme vastaan toiveita päivän ohjelmaa koskien tai jos joku on halukas ottamaan muutaman mimmin kämppäänsä vierailemaan, syömään ja keskustelemaan niin ilmoittautukoon. (Itselläni on Kuopion keskustassa asunto, mutta melko pieni 35m2. Se voisi olla yksi mahdollinen paikka, jos ei tule mitään yleisöryntäystä.) Keskustellaan täällä vapaasti aiheesta.

Ilmoittautua voi jo nyt heti sähköpostiini kauppinenanu@gmail.com. Minulle voi myös lähettää kysymyksiä miittiä koskien, tai muuta asiaa miittiin liittyen. Tiedetäänpähän sitten ajoissa pystytäänkö miittiä järjestämään, koska kahestaan myö ei ehkä Riinan kanssa aleta nyyttäreitä pitämään :D Eiköhän me kuitenkin jonkinlainen porukka kasaan saada.

Kauempaakin kannattaa tulla!

Jei! Kuopioon ohjelmaa.
Mie voisin olla mukana vaik heti, mut en oo saletti tuosta vlopusta..riippuu Marcon kuorosotamenestyksestä :D

Itelläni vain mini solukoppi ni sinne ei kyl mahu.

Jatkakaa.

Facebookissa nyt myös perustettu tapahtuma, jonne voi mielellään ilmoittautua halukkaat. Sitovat ilmoittautumiset otan sitten lähempänä, niin nähdään mitä järjestelyjä teemme. Toivottavasti saamme porukkaa kasaan. Muutamat ovatkin jo kiinnostuksensa ilmaisseet :) Rohkeasti siis vain mukaan.

Nostetaanpas tätä vähän. Vaikka ilmoittautuneita on jo pilmin pimein, niin vielä mahtuu mukaan :D Ilmoitelkaa täällä tai FB:ssä mitä haluaisitte tehdä, niin me järkkäillään sitten Anun kanssa. Päivästä tulee ihan varmasti tosi mukava, joten kaikki kynnelle kykenevät vaan mukaan!

Musta olisi tosi mukavaa päästä osallistumaan johonkin miittiin ja tutustumaan uusiin ihmisiin :) Tampereen miitti jäi välistä töiden takia, mutta nyt olisi saikkua helmikuun lopulle asti, joten tällä kertaa olisi varma vapaa tiedossa :D Oliskohan kukaan tulossa täältä etelästä päin autolla? Tulee nimittäin tuo junalla matkustaminen ehkä hieman turhan kalliiksi :(

Pitää vielä kysyä onko tää minkä luontoinen tapahtuma? alkoholia? Vai sit ihan muuta mukavaa yhdessäoloa. Mä en nimittäin baareihin suostu astumaan lähiaikoina ja muutenki on ni tarkka dieetti menossa, etten haluu tuhota sitä..:D Hirveesti kyllä muuten haluun tutustua ihmisiin ja tehdä jotain kivaa yhdessä..<3

Ei ole alkoholia. Tai toki jos haluaa mennä baariin niin siitä vaan, mutta virallisesti ei ole ohjelmassa. Varmaan jos et Tytti (tai joku muukin) halua ottaa muutamaa mimmiä luoksesi nyyttäreihin, niin sitten käydään syömässä jossain treenien jälkeen. Esim. Amarillo olisko hyvä? Johonkin kuitenkin missä saa tilata myös diettiystävällistä ruokaa :) Tuskin meitä hirveesti tuleekaan, mutta muutamakin uusi ja vanha tuttu olisi kiva tavata. :)

Tehtäiskö niin että viimeinen ilmoittautumispäivä olisi maanantai 22.2.? Ehtisi sitten vähän suunnitella vielä. Ja alustavasti suunnitelma olisi seuraavanlainen: Treenit siellä Gym99:llä (joskus klo 14-15 aikaan olisiko hyvä?) ja sitten siitä tosiaan syöminkeihin jonnekin (Amarillo tms.)? Kuulostaako järkevälle? Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan! Ja jos joku tosiaan haluaa tarjota paikan missä pidettäisiin nyyttärit niin ilmoittautukoon.

Rohkeasti nyt mukaan! S-postini löytyy tuosta ylhäältä ja sinne ottaisin ne ilmoittautumiset.

Hyvältä kuulostaa! Memphis vois myös olla kiva syömäpaikka. Gym99:n pukeutumistilat on aika pienet ja siellä on vain yksi suihku, eli "laittautumiseen" saa varata vähän reilummin aikaa. Tosin jos meitä on kolme tulossa, niin tuskin tuo on ongelma! :) Ajattelisko pöytää sitten vaikka kuudeksi?

Hyvältä kuulostaa! Memphis vois myös olla kiva syömäpaikka. Gym99:n pukeutumistilat on aika pienet ja siellä on vain yksi suihku, eli "laittautumiseen" saa varata vähän reilummin aikaa. Tosin jos meitä on kolme tulossa, niin tuskin tuo on ongelma! :) Ajattelisko pöytää sitten vaikka kuudeksi?

No kuudeksi voisi olla ehkä hyvä varata se pöytä (jos tarvitsee varata). Hyvä kun mä en tiedä yhtään näitä Kuopion ravintoloita, mutta päättäkää te Kuopiolaiset mikä olisi se paras paikka. :D Mulle kyllä varmasti ruoka maistuu, olipa ravintola mikä tahansa.

Heips,

Laitoin sulle anttuliinu jo aiemmin sähköpostia, että voisin osallistua. Oliskohan tuota aikataulua yhtään mahdollista aikaistaa? Esim. treeniä jo klo 13?

Heips,

Laitoin sulle anttuliinu jo aiemmin sähköpostia, että voisin osallistua. Oliskohan tuota aikataulua yhtään mahdollista aikaistaa? Esim. treeniä jo klo 13?

Kyllä ainakin minun puolesta käy, että treenattaisiin jo klo 13. Hyvä, että ehdottelette muutoksia niin saadaan kaikille käypä aikataulu. :)

Mää voisin kans tulla!!!!:hyper:

Miittiläiset pääsee treenaamaan Gym99:lle puoleen hintaan, eli 5 eurolla. Samaan hintaan saa käyttää infrapunasaunaa. Gymille on myös juuri tullut InBody-laite, jos joku haluaa käydä mittauksessa, niin hinta on miittiläisille 20 e (norm. 25 e).

Musta ei oo nyt kauheesti hyötyä, kun mulle käy ihan kumpi vaan, ravintola tai nyyttärit :) Toki ravintolassa on aina melua yms., eli jonkun kotona vois olla rauhallisempi tunnelma.

Kiva, että Jonnakin pääsee tulemaan! :)

Mäkin olisin mieluusti Nasun luona. Tai ainakin mitä oon parissa miitissä ollu, niin nyyttärityyli on ollu kivempi. Tällä hetkellä meitä on tulossa viisi henkilöä yhteensä. :) Vielä mahtuu kepeästi mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom