Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostuin, mitä sen on ja miten käytetään?![]()
Haa! Ja vuosi tästä eteenpäin asiat on toisin. En usko että olisin niin kiinnostunut superfoodeista muuten mutta olen oman blogini myötä alkanut tekemään yhteistyötä mm. Ruohonjuuren ja Puhdistamon kanssa ja heidän tuotteitaan sitten kokeillut ja monet hyväksi todennut.
Olen tässä viimeisen parin kuukauden aikana käyttänyt MSM, kylmäpuristettua kookosöljyä ja paria erilaista superfoodmixiä. Myös monia muitakin tuotteita mutta noita erityisesti. Gojimarjat maistuu edelleenkin paskalle, ja mitään pakurikääpiä en ihan heti ole testailemassa ;)
Olen tälläinen hitaasti lämpiävä punttijunttimimmi :lol2:
Itsekin hieman vierastan termiä superfood, ehkä siksi että olen aiheessa aika vieraalla maaperällä. Tietämättömyyden takia ennakkokäsitykseni niistä on lähinnä se, että ne maistuvat älyttömän pahalta mutta ovat terveellisiä... Vaikka saankin jotain melkeinpä perverssejä kiksejä siitä, että lisään pellavansiemeniä aamupuuroon silloin tällöin, valitsen mieluummin sen hyvältä maistuvan ja terveellisen vaihtoehdon, kuin pahalta maistuvan ja superterveellisen. Itsepoimittujen ja vanhempien pakkasesta nyysittyjen hillojen ja mustikoiden lisäksi jemmassa on myös porukoilta saatua hirvenlihaa ja naapurin navetan ternimaitoa. Siihen tehdyt pinaattiletut
Raakakaakao on ehkä ainut erikoisuus josta olen kiinnostunut suklaan valmistuksen ja leipomisen kannalta. Siitä tulikin mieleen että voisitteko suositella leivontaan sopivia eksoottisia superfood-tuotteita, jotka ihan oikeasti maistuvat itsessään hyvältä? Esimerkiksi suklaan valmistuksessa mausteeksi?
Ja kuinka siis saatoinkaan unohtaa!! Eli PAKURIKÄÄPÄ!! Olettekos tutustuneet moiseen?
Mä olen itse käynyt keräämässä sitä metsästä ja keittelen siitä teetä lähes päivittäin. Sekaan hunajaa ja on ihan ok-makuista.
Tässä linkki, kannattaa lukasta, jos ei ole tuttu juttu vielä! http://www.jaakkohalmetoja.com/fi/pakurikaapa/