Superfoodit ei sinänsä ole mulle tärkeitä, mutta olen aina ollut vähän hifisti terveellisten ruokien suhteen ja diggaan kokeilla uusia juttuja. Käyn paljon Ekolossa, Ruohonjuuressa ja Punnitse & säästä, ja totesin ainakin raakasuklaan olevan itselleni sallittu herkku. Ongelmana on, etten osaa soveltaa superfoodeja reseoteihin. Mulle riittää superfoodiksi aamulla perussuomalaiset mustikat ja kaurapuuro, mutta joskus sörsseileihini eksyy gojimarjoja, mulperimarjoja, aloeveran paloja ja chian siemeniä, myös spirulinapaketti löytyy. Raakakaakaojauhetta käytän enemmän kuin normaalia, olen tehnyt omaa iltakaakaota ripauksella steviaa. Niitä smoothievinkkejä mulle perkele...
Tuo kookosöljy on mielenkiintoinen. Ekokauppojen myyjät ym. kehuu, mutta terveydenhoitaja kielsi minua käyttämästä sitä rasvahappojen tyydyttyneisyyden takia. Itse diggaan paistella kasvikset ja kanasuikaleet sillä enkä rypsiöljyllä.
Tuo kookosöljy on mielenkiintoinen. Ekokauppojen myyjät ym. kehuu, mutta terveydenhoitaja kielsi minua käyttämästä sitä rasvahappojen tyydyttyneisyyden takia. Itse diggaan paistella kasvikset ja kanasuikaleet sillä enkä rypsiöljyllä.