mimmien päivän kalorit

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
eli kertokaapas paino,ikä ja paljonko kaloreita päivän mittaan syötte??
paino ei kyllä punttimimmeillä kauheesti kerro eli kertokaa vaikka vaatteiden koko niin kertoo paljo enemmän :)

pippuri82 sanoi:
eli kertokaapas paino,ikä ja paljonko kaloreita päivän mittaan syötte??
paino ei kyllä punttimimmeillä kauheesti kerro eli kertokaa vaikka vaatteiden koko niin kertoo paljo enemmän :)

No vastataanpas nyt. Ikä just kohta 27, painoa tänä aamuna 69,8. Tällä hetkellä syön treenipäivinä n. 2000kcal ja välipäivinä palautusjuoman verran vähemmän (n. 1800kcal). Dieetillä ollut 10 vkoa ja 3 päivää, lähtötilanne oli 76,7 :eek: Alussa kalorit n. 2300, josta muutaman viikon päästä tiputin 2100 ja sitten melkein oitis tähän nykyiseen. Edelleen paino tippuu keskimäärin 0,6kg viikossa. Kovin tiukasti en ole dieetannut, viini on virrannut useampanakin viikonloppuna ja hampurilaisiakin on syöty useampaan otteeseen :D Edistyminen ollut silti oman mittapuun mukaan moitteetonta. Kunto on nyt melko sama kuin tuossa avatarin kuvan aikoihin viime kesänä. Nyt vaan mennään astetta pidemmälle, kun ei ole voimainkoitosta edessä, eli 4-5kg vielä olisi tarkoitus riisua ja koettaa pysyä jatkossa ainakin alle 70kg.

Vaatteiden koko... Nautin suuresti viime viikolla ostaessani farkut kokoa 38 :rock: (okei, ne oli stretch-farkut :rolleyes: )

Ikä koht'siltään 31 (:wanha: ), painoani en ihan rehellisesti sanottuna tiedä, kun heivasin vaa'an mäkeen alkuvuodesta (eikä muuten edes kiinnosta), mutta arvioisin 65-66 kg vaiheilla. Vaatekoko on yleensä 38 tai medium, välillä 40/large (ne henkkamaukan ja co. rimpulavaatteet :jahas: ).

Laskin 6.9.-12.9. eli siis viikon ajalta syömieni kaloreiden keskiarvon (päiväkcal on mulla ylhäällä... jaa miten niin pilkunnussintaa...?), ja sain tulokseksi n. 2330 kcal. (Toki on huomioitava, että kyseessä oli ns. normaali viikko, eli ei mitään bileitä viikonloppuna tms.) Tuo lukema pitänee kuitenkin varsin hyvin paikkansa normaalipäivinä, vaihteluväli on päivän ohjelmasta ja aktiviteetista riippuen n. 2000-2500. Pyrkimys olisi tosin syödä tuo 2500 joka päivä (pienenpientä massakautta kehissä, kera uuden treeniohjelman, ensi keväänä sitten kiristellään ja katsotaan, mitä on nahan alle saatu tarttumaan), mutta kun ei tunnu aina onnistuvan :jahas: Enpä olisi vielä viisi vuotta sitten uskonut, että tällainenkin ongelma olisi joskus edessä... Varsinkin, kun tuntuu välillä siltä, että kalorimäärää voisi tuostakin vielä vähän nostaa, kun eipä tuntuisi mitenkään ihmeemmin vielä näillä kcal:eilla massaa kertyvän, mutta sepä ei puhtaasti syöden tosiaan olekaan kovin helppoa se!

Tällä viikolla kalorit ovat tosin flunssan ja siitä johtuvan ruokahaluttomuuden takia jääneet päivittäin tuonne 2000 tasolle :itku:

Ikä 28. Pituus 164 cm. Painoa tänään 65,1 kg. Rasvaprosentti sähkömittarin mukaan n. 23 ja silmämääräisesti arvioiden tämä voisi pitää paikkaansa.

Olen dietillä lokakuun puoliväliin asti. Dietillä käytössä pienimuotoiset kalorivaihtelut: 1500 kcal, 1600 kcal ja 1750 kcal. 2 totaalilepopäivää viikossa, jolloin nuo 1750 kcal. Muina päivinä punttitreeni + 1,5 h aerobista. Pyrin syömään 5-6 krt päivässä (sisältää palautusjuoman/juomat).

Persevänä immeisenä alaosan koko n. 40 ja yläosa 38. Tähän yritetään kovasti muutosta...

Tarkempia tietoja mun hämäristä diettiviritelmistä, treenistä jne. löytyy VIP-foorumin treenipäiväkirjasta.

Olen uusi käyttäjä tällä palstalla mutta seurannut sivusta näitä keskusteluja.
Nyt sitten otin härkää sarvista kiinni ja vastaan tähän kyselyyn.

Ikää on 31, aamupaino n.63kg, n.169cm ja rasvapros. 22 (pihdeillä mitattu). Vaatekoon yläosa on 38-40, riippuu mallista, hartiosta ja hauiksista tekee tiukkaa.

Kaloreita en ole koskaan laskenut mutta 5-6 ateriaa syön päivässä (välipalat mukaan lukien).

Mulla on menossa rakennuskausi, 3krt vko:ssa treenaan. 1krt (80-90% maksimista) ja 2 krt maksimipainoilla.

mä olen 20, paino tällä hetkellä n. 54kg ja pituus 160cm. Pari kiloa oon onnistunut bulkkaamaan, ja huomaa, että rasva% on ehkä hieman noussut. Varmaan jossain 15 päällä. Vaatekoko on ainakin alaosan kohdalla yleensä pienin mitä löytyy, yläosakin 32-36. Yritän syödä n. 2300kcal päivässä mutta en ole varma miten onnistuu. En ainakaan joka päivä saavuta tuota kalorimäärää. Olen siis nyt bulkilla, mutta ajattelin tohon jossain välissä vetästä pienen protskudieetin, ihan vaan kokeilunhalusta.

Minä: 26 v., pituus 163, aamupaino vaihtelee tällä hetkellä 63.7-64.3 välillä yleensä. Hieno digi-vaakamme näyttää myös rasvaprosentin, mutten usko (tai ainakana halua uskoa..) siihen!

Kaloreita en oikein saa lasketuksi, mutta aterioita tulee 6-7/päivä. Dietti pitäisi saada vielä tiukemmaksi eli kalorit olisi hyvä saada johonkin 2000:een, luulisin... Nyt syksyllä on olut taas vaikeaa pitää syöminen tiukassa kurissa. :(

Vaatteet on yleensä 38/40 ja M. Minulla paino kerääntyy reisiin, takapuoleen ja taakse lantiolle (?), mahan olen jo saanut suht okn näköiseksi.

Tiukemmaksi pitäisi tyttönen saada...

Ikää on 24vee, pituutta 170cm ja paino lienee jossain 54-57kg välillä (pointsit mulle siitä, etten ole viime aikoina lakkaamatta ravannut vaa'alla). Vaatekoko merkistä riippuen XS/S tai 34/36, "teinivaatteissa" sitten astetta isompi. Yritän tässä rauhakseen saada lisää massaa; lihaksena mieluiten kiitos. Päivittäiset kalorit vaihtelee 2500 molemmin puolin. Joskus viikonlopun herkkupäivänä olen päässyt varmaan 3000:een, tosin silloinkin söin lähinnä vain normiruokaa runsaampina annoksina, en erityisemmin mitään herkkuja.

Ikä vielä seuraavat kolme kk on 27 vuotta,pituutta on 173 ja aamupaino on n. 63 kg.
Pihdeillä ei ole koskaan rasvoja mitattu,mutta sen aion pian tehdä,ihan mielenkiinnosta :)
Kaloreita tulee otettu n. 2000 kcal+ palautusjuoma treenipäivinä.
Tyhjennyksiä teen tasaisin välein (hiilaripvän jälkeen) n. 1300 kclla,kivaa se näinkin on.

Vaatekoko on kevään kiristelyn jälkeen jäänyt (pysyvästi?) kokoa kaksi alemmas ja tyytyväinen tietenkin olen.
Housut,mallista vaihdellen on 36 tai 38
paidat melkein vuorostaan 34-36....

Kas näin ;)

Ensi viikolla tulee 20 vuotta täyteen. Pituus n.160 ja paino siinä 56-57 kg tienoilla. Kaloreita tulee sellaset oiskohan 2000 paremmalla puolen.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ikä on 21.v, senttejä 163 ja paino tällä hetkellä about 58kg
vaatekoko 36.
kaloreita tulee päivän mittaan varmaan joku 2500 luulisin välillä vähemmän ja välillä enemmän!!!!
nyt olisi edessä dieetti, mikä tuskin taas onnistuu ihan täydellisesti.. :rolleyes:

25 v 175/65 ja vaatekoko 38-40, yläkroppaan menee joskus jopa 36. Kaloreita pyrin "offilla" syömään 2300+palkkari eli noin 2500, usein kyllä jää 2100-2300. Viimeiset neljä viikkoa olen dieettiä yrittänyt pitää ja yhden cheattipäivän viikossa pitänyt. Syönyt olen alkuun 2000 kcal ja siitä hilannut pikkuhiljaa alaspäin (ehkä liiankin nopsaan, kun malttamaton olen) siten, että nyt syön noin 1700-1750 kcal. Ensi viikolla ois kuitenkin tarkotus vetää aerobista niin maan prkleesti, että uskaltanen nostaa kaloreitakin lähemmän 2000 kcal, ettei iske säästöliekit ja muut päälle..

Ikää on mulla parin viikon päästä 20. Kriittiset mitat 165/ 55-56 kg. Vaatekoko on semmonen 34/36. Hitsi kun ei oo tota mittanauhaa tässä nyt että vois katella onko muuttunu suuntaan tai toiseen. Mittanauha rules vaaka :down:

Syömisiäni olen parannellut nyt tuntuvasti ja tällähetkellä kolorit on +/- 2000 tuntumassa. Sali tai spinningpäivinä enemmän ja lepoäivänä hieman vähemmän. Pitäs vielä yrittää syödä enemmän jos sais vähän lihasta tuonne nahan alle...

Ikä 22 pituus 163cm paino 57.1kg Vaatekoko housuissa 34-38/xs,s (jou) ja paidoissa 38/m (hartiat on nykyisin aika leveät). Kaloreita päivässä 2000-2500.

Ikä 24v., pituus 167 cm, paino 58-63kg. Vaatekoko 36-40. Kaloreita +-2000. Tarkoitus olis kokeilla jossain vaiheessa tuollaista 2 viikon syklitystä, eli 2 viikkoa reilummilla kaloreilla (~2500?) ja 2 viikkoa niukemmilla (~1800), oisko tuosta kellään mielipiteitä?

Ikä 22, pituus 169cm paino n.55-57kg, vaatekoko xs/s/34. Kalorit olleet pidemmän aikaa turhan alhaalla. Nykyään 1900-2200kcl, herkkupäivänä vähän enemmän. Luultavasti syömistä sais vielä hieman lisätä sillä tavoitteena lihaskasvu. Painoa on kyllä ahkeran treenin myötä jokunen kilo tullut, vaatekoko ja mitat ovat kyllä pysyneet suht samana. Yritän kuitenkin lisäillä syömistä pikku hiljaa...kulutusta kuitenkin jonkin verran punttitreeni 5krt vko, lenkkeilyä n.4krt vko, lisäksi alan vetää jumppia ensikuun alusta n.5krt viikossa.

Syöminen on kyllä mukavaa, mutta tuonne takaraivoon on jäänyt se ikuinen lihoamisen pelko...

Jahas. Vedänkös mä täällä parhaat kalorilukemat?

Eli ikä 19 (tänä vuonna täytetty jo), pituus 162 cm ja paino ~55-58kg tällä hetkellä. Kalorit 2727 kcal/päivä tällä hetkellä ja näillä näkymin vielä tovin. Ainakin tän kuun. Mutta luultavasti jatkuu vielä monta kuukautta tänkin jälkeen, johtuen lisääntyvästä aerobisen määrästä.

Tarkan ruokavalioni voivat VIPit lukea täältä treenipäiväkirjastani

Tuosta lisääntyvästä aerobisesta halukkaat voivat lukea tästä ja koko threadista

-edit-
niin kalorit ovat tuon verran riippumatta siitä onko treenipäivä vai huilivuoro. Niin ja vaatekoko XS-M riippuen vaattesta, useinmmiten vielä kuitenkin S menee (S niinkuin Sanna). Housuissa täytyy sit vähän isompaa tai strecthiä että mahtuu reidet olemaan :hyper:

Hujakoilla 2700-3000, lepopäivänä n.2400-2500. Ikä 16, pituus 165, paino 57+. Massaa tahtoisin lisää!!

Heissulivei täältäkin päin näin pitkästä aikaa!
Poissa netistä nyt kesäkuun alusta saakka, joten LIEVIÄ vierotusoireita... :rolleyes:

Mutta päästäänpäs asiaan: Eli meikäläinenkin on vihdoin saanut kalorit hieman ylemmäs, ja läskikammoisuudesta aletaan pikkuhiljaa päästä eroon... vaikka ei se löysä vieläkään viehätä. Mutta kyllä se joka treenissä palkitsee kun rauta nousee ja lihastakin on kuulemma dieetin jälkeen tarttunut! Jiihaa!! (Joku jopa kyseli salilla että kisaanko fitnessissä... noh, eipäs nyt liioitella, oiskohan tyyppi tarvinnut paremmat silmälasit, tai sitten ne suurensi liikaa...)

Alltså. Pituus 165cm, paino tänä aamuna 58,6kg ja kalorit on tällä hetkellä siellä 2000 kiepeillä.

Aiemmin oon syöny sellasta 1600 ja jopa alle, ja siihen päälle kaikenmaailman repsahdukset, kun on yrittäny kitkuttaa liian matalilla kaloreilla. Mutta nyt mennään suht puhtaasti syömällä ja isommilla kalorimäärillä. Vieläkin ylemmäs pitäis nostaa, kunhan treeneihin pääsis taas kunnolla kiinni. Tässä kun on ollut muutto (joka on edelleen kesken) ja amk:n opinnäytetyö on oltava reippaan viikon päästä valmis! Että esim. tällä viikolla ei pääse treenaamaan olenkaan... kun yks pässi keksi alottaa avoimen yliopiston opinnot tähän syssyyn yhtäaikaa :itku: Ja neljän tunnin luentoja sattuu nyt tietenkin joka illalle.

Se on muuten kumma, että vaikka ravintotieto on jo aikalailla hyvin hanskassa (KIITOS PAKKIKSEN) ja teen mm. ruokaohjelmia kavereille jopa varsin hyvin tuloksin, niin ex- syömishäiriöisenä ei vaan aina omalle kohdalle osaa soveltaa niitä hyviä neuvojaan. Kuten sitä että syö akka ni kasvat! Mutta nyt syön ja aion kasvaa aivan helvetisti!! :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom