GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mimmien lisäravinneostokset.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Haemme parhaillaan liiketilaa, pyrimme avaamaan mahdollisimman pian, maybe syyskuun aikana riippuen miten tyhjillään tarjolla olevat tilat ovat. Joukkoryntäys voi tulla muutenkin kuin vain mimmien puolelta, pitää varautua sitten kunnon kahvinkeittokekkereihin.

Samalla linjalla kuin moni jo vastanneista mimmeistä: kunhan noutopiste avataan, niin tämäkin mimmi siirtyy kantamaan euronsa Pakkiksen kauppaan. Tämä ihan siitä syystä, että olen niin käytännön käsi, etten oikein uskalla tilata netistä mitään, kämmeltämisen pelossa :nolo: :nolo: :nolo: Koen helpommaksi kävellä lähi-luontaistuoteputiikkiin ja napata sieltä kantoon tutut ja turvalliset Nutri Plussat... En ole kuitenkaan mitenkään merkkifakkiutunut, joten kunhan Pakkiksen kauppa ovensa avaa, niin sinne vie Gillyn(kin) tie! :thumbs:

Gillyanne sanoi:
Samalla linjalla kuin moni jo vastanneista mimmeistä: kunhan noutopiste avataan, niin tämäkin mimmi siirtyy kantamaan euronsa Pakkiksen kauppaan. Tämä ihan siitä syystä, että olen niin käytännön käsi, etten oikein uskalla tilata netistä mitään, kämmeltämisen pelossa :nolo: :nolo: :nolo: Koen helpommaksi kävellä lähi-luontaistuoteputiikkiin ja napata sieltä kantoon tutut ja turvalliset Nutri Plussat... En ole kuitenkaan mitenkään merkkifakkiutunut, joten kunhan Pakkiksen kauppa ovensa avaa, niin sinne vie Gillyn(kin) tie! :thumbs:
No pakkiksen kaupassa on käytössä nettipankit, kovin yksinkertaista, kun menet kassalle, valitset vain pankin mistä maksat, sitten softa vippaa sinut vain kuittaamaan maksun ja rahat lähtee meillepäin. Tässä toiminteessa on vain 5€ postimaksu. Ja aina jos ei osaa, niin voi laittaa messua mulle. No anyways, noutopistee tulee ja teemme siitä enemmän hengailumestan kuin pelkän kaupan.

Pakkiksen kauppaa on tullut käytettyä. Muualta en ole enää lisäravinteita hankkinut. Mieluummin kannatan Miken bisnestä kuin ostan vaikka jostain marketista :) Ja tavarat tulee nopeesti perille tänne Lappiinkin asti ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom