GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mimmien lisäravinneostokset.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Moro taas Mimmit!

Katselin tossa tilauksia ja kovin vähän tyttöset tilaavat yleensäkään. Valtaosa tilaajista on miehiä. Eivätkö naiset käytä nettikauppoja, vai onko meillä laisinkaan teidän haluamia tuotteita? Sanokaa vain jos on jotain puutteita.

Hyviä tuotteita löytyy kyllä, mutta itse ostan jauheeni mieluummin naamatusten myyjältä. Lisäksi siinä säästää postikulut mikä on opiskelijabudjetilla aika tärkeää. Ja olen myös sitouttanut itseni klubikortilla -20% alennukseen kerran kuukaudessa yhdestä toisesta kaupasta...

Eli netistä tilaaminen ei ole mulle ainakaan mikään kynnys, se ei vain ole mulle se helpoin ja mukavin tapa.

Yks syy on varmaan sekin, että niitä lisäravinteita ei niin kauheita määriä kulu kuin miehillä. Ite en ainakaan viitsi maksaa postikuluja jonkun yhden protskupussin tai kreatiinipurkin takia, vaan haen sen sitten mieluummin paikalliselta salilta tai kaupasta.

Pakkis-kaupan valikoimassa ei mielestäni mitään vikaa ole. Kaikkea tarpeellista näyttää löytyvän!

Joo, Pakkiksen valikoima on kyllä aikas kattava. Mullakin kanitti tohon postituskuluihin ja siihen, että olen liian laiska hakemaan mitään postista (no, on se vaikeetakin, kun Posti on huonosti auki enää mun duunin jälkeen) ja johonkin Ikivihreään voi vaan kävellä kotimatkalla ja ostaa ilman postikuluja sen jauhon, mitä tarvitsee. Ja yliopiston saleilla on halvimmat protskupatukat, mitä olen löytänyt, joten ne ostan sieltä, jos tarvitsen. Muuten en ole turhan tarkka, joten mulla ei ol käyttöä perusheran lisäksi oikeastaan muulle kuin vitamiineille ja kalaöljylle. Ja nekin saan ässästä. :)

Ostan itse tuotteeni suoraan maahantuojan edustajalta, jolloin saan normaalihintoihin verrattuna kovasti alennusta, noin 20 pinnaa.
Valitettavasti kaupassanne ei ole myynnissä käyttämiäni tuotteita, siksi jätän ostokset pakkiskaupasta väliin.

Viivi sanoi:
Ostan itse tuotteeni suoraan maahantuojan edustajalta, jolloin saan normaalihintoihin verrattuna kovasti alennusta, noin 20 pinnaa.
Valitettavasti kaupassanne ei ole myynnissä käyttämiäni tuotteita, siksi jätän ostokset pakkiskaupasta väliin.

Sanokaa vain jos on jotain puutteita.

Mikäs merkki on kyseessä?

Lähinnä postikulujen takia jää nettiostokset tekemättä.
Muutenkin pyrin pärjäämään perus safkoilla, ainoana ravintolisänä monivitamiini+hivenaine valmiste sekä palautusjuoma.
Rahaa kun ei muutenkaan ole liikaa niin ei viitsi kalliisiin lisäravinteisiin "tuhlata". Johtopäätös; taloudellinen tilanne suurimpana esteenä.

Valikoima on hyvä, mutta tarve lisäravinteille tosiaan on melko pieni. Käytän treenin jälkeen palautumiseen, joten yks proteiinipurkki kestää aika kauan. En ainakaan kaipaa tavallisille aterioille lisäproteiinia.
Proteiinipatukat kiinnostavat, sillä syksyn alkaessa koulupäivät venyvät käsittämättömän pitkiksi ja jotain nopeata välipalaa olisi hyvä olla repussa varalla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Suurin osa käyttämistäni lisäravinteista on pakkiksen kaupasta, mutta niitä kuluu niin vähän, että tosi harvoin tarvii tilata. Ainoat jatkuvasti käyttämäni lisäravinteet kun ovat palautusjuoma + monivitamiini. Valikoima on kyllä ihan kattava.

Pakkiksen kaupan valikoima on kyllä oikein bueno, ainoa mitä kaipaisin ois joku rasvanpolttaja mutta eiköhän semmonenkin tule jossain vaiheessa.

Uskoisin naisten tilausaktiivisuuden kohoavan ainakin pk-sektorilla viimeistään siinä vaiheessa kun noutopiste avataan. Säätöä se on postikulukin...

Mike sanoi:
Moro taas Mimmit!

Katselin tossa tilauksia ja kovin vähän tyttöset tilaavat yleensäkään. Valtaosa tilaajista on miehiä. Eivätkö naiset käytä nettikauppoja, vai onko meillä laisinkaan teidän haluamia tuotteita? Sanokaa vain jos on jotain puutteita.

Postikuluihin kämähtää meikäläiselläkin tilaaminen. Kun omalta salilta saa vastaavat tuotteet halvemmalla, niin ei tule tilattua Pakkiksen kaupasta, vaikka sieltä ihan yhtä hyvää matskua löytyiskin.

Mä kaipaisin tuonne tarkempia tuotesisältöjä, siis ihan sitä kaikkea mitä purkin kyljessä lukee. Kaupassa ne on helppo lukea kun saa purkin käteen ja sitten voi vertailla sisältöjä myös muihin tuotteisiin.

Sitten noihin protskupatukoihin vielä enemmän valikoimaa ja useamman kappaleen laatikoissa tilattavia. Niin ja tietenkin hinta-laatusuhde kohdallaan. Itsekin mietin jo pitkiä koulupäiviä ja perusvälipalaeväiden säilyttäminen on jokseenkin hankalaa, joten patukoita varmasti tulee menemään paljon.

Ja tuohon naisten nettikauppojen käyttöön, mä ainakin tilailen melkein kaiken mahdollisen mieluiten nettikaupoista. Postikulut ei ole ongelma.

Meillä on tuo ensimmäisenä Pakkiksen löytänyt ja muutenkin forumeilla aktiivisempi osapuoli hoitanut tilaukset :) Opiskelijabudjetti tahtoo olla sellainen, että on kikkailtava tarjousten yms kanssa, joten eiköhän sitten noutopisteen myötä ehkä kenties ostella enemmän myös Pakkikselta..

Mä olen pari kertaa tilannut pakkiksen kaupasta, ja tavarat tulee sieltä niin nopeata että hyvä kun samassa ajassa ehtisi edes harkitsemaan johonkin putikkiin menemistä. Myös kyselyihin vastataan NOPEASTI ja asiallisesti. 5 euroa postikuluihin ei kyllä vie ketään konkurssiin, jättää ne pari irtokarkkipussukkaa ostamatta niin sama säästö. Lisäksi kannattaa muistaa että voi tilata isomman läjän kerralla (200 e ) niin ei mene penniäkään postikuluihin :) Valikoima on hyvä ja kattava, tosin jotai vaatehässäkkää toivoisin. Sen verran täällä palstalla tulee kumminkin pyörittyä, että ihan vaan poikia ja niiden uurastusta ajatellen on hyvä puhaltaa samaan läjään, ja tilata pakkiksen kaupasta. :thumbs: Tässä pitäs pistää muuten kunnon patukkatilausta menemään, ku alkaa noi syksyn luennot ni on niilläki jotain nakerreltavaa. :)

Kaipas mäkin voisin avata sanaisen arkkuni tähän threadiin. Uskon, että osaa mimmeistä rajoittaa sellainen uhmm.. heräteostosten teko. Ainakin itse lukeudun niihin, että saatan mennä vaan katselemaan kauppaan ja huomata tullessani kotiin, että "oho, mullahan on mukana taas kilo proteiinia". Muutenkin uskon, että mimmien lisäravinteiden osto ei ehkä ole ihan niin järjestelmällistä kuin miehillä - ei tilata koko vuoden proteiineja&muita lisäravinteita kerralla. Tämä on tosin vaan arvaus. :)

Palvelu on kyllä ollut Pakkiksella loistavaa, mistään muualta tuskin monen kilon protskupönttöjä saa kotiin kannettuna. Eli mä olen säästynyt postikuluilta, kiitos siitä Mikelle ja punaiselle paholaiselle ;) Kunhan saan ton vanhan proteiinin imettyä sisuksiini, niin seuraavaksi ostan Ion92:sta ja sitä tuskin edullisemmin saa muualta kuin täältä. Kivaa, jos proteiinipatukkavalikoima laajenee, niitä tulee niin helposti ostettua vaan satunnaisesti eri kaupoista. Ehkä voisi tilata sit enemmän kerralla.

Ironbutt sanoi:
Uskoisin naisten tilausaktiivisuuden kohoavan ainakin pk-sektorilla viimeistään siinä vaiheessa kun noutopiste avataan. Säästöä se on postikulukin...

Onkos muuten minkäänlaista alustavaa aikataulua, milloin toi noutopiste aukeaa?

... kommenteista päätellen, kannattaa varautua Mimmien joukko-hyökkäykseen :D

Suositut

Back
Ylös Bottom