1. Beyonce Knowles 97 %
2. Charlize Theron
3. Kristin Kreuk (Tämän oon muuten kuullut ennenkin, en vaan mielestäni häneltä näytä)
Ja nyt vaadin ehdottomasti nähdä Valerien kuvan :hyvä:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1. Beyonce Knowles 97 %
2. Charlize Theron
3. Kristin Kreuk (Tämän oon muuten kuullut ennenkin, en vaan mielestäni häneltä näytä)

En haluaisi kenenkään ulkonäköä vähätellä, mutta pikkasenko tulee "hyvännäköisten" julkkisten kuvia kaikilla. Onhan se mieltä ylentävää, mutta helkkari sentään, kun joka toisella tulee tyyliin joku Brad Pitt
En haluaisi kenenkään ulkonäköä vähätellä, mutta pikkasenko tulee "hyvännäköisten" julkkisten kuvia kaikilla. Onhan se mieltä ylentävää, mutta helkkari sentään, kun joka toisella tulee tyyliin joku Brad Pitt. :D
Sorry off-topic, jatketaan...
Voi hirmunen. :haart:-Zj- sanoi:Hei Weiland... mulla oli Adriana Lima jotain 86% ;)
:evil:
Joo, kyllähän mullekin aamulla sieltä peilistä Gisele Bundchen hymyili takaisin 67 %:sesti. :DMömmö sanoi:Äläpäs nyt, aina kun aamulla katon peiliin niin ihan Paz Vegan näkönen äijähän siellä, tulos oli siis aivan oikea
Äläpäs nyt, aina kun aamulla katon peiliin niin ihan Paz Vegan näkönen äijähän siellä, tulos oli siis aivan oikea :D![]()
Pakko laittaa, et tulee tuplana...-Zj-: Hahah, en mä oikeasti noilta näytä. :D Mut kuviahan on linkitetty irc-galleria-ketjuun.
No en tiedä näytätkö niiltä, mutta ainakin näytät hyvältä ;)
Mut mitä vittua sä siellä Kajaanissa asut?!? :curs:

:haart: