Miltä julkkikselta näytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brad
  • Aloitettu Aloitettu
1. Beyonce Knowles 97 %
2. Charlize Theron
3. Kristin Kreuk (Tämän oon muuten kuullut ennenkin, en vaan mielestäni häneltä näytä)

Ja nyt vaadin ehdottomasti nähdä Valerien kuvan :hyvä: :kuola:

En haluaisi kenenkään ulkonäköä vähätellä, mutta pikkasenko tulee "hyvännäköisten" julkkisten kuvia kaikilla. Onhan se mieltä ylentävää, mutta helkkari sentään, kun joka toisella tulee tyyliin joku Brad Pitt. :D

Sorry off-topic, jatketaan...

Ja mun vastaukset:

1.Leonardo Di Caprio 86% :curs:
2.Johnny Depp 75%
3.David Beckham 71%

Naisista olisin Katie Holmes 96% :rock:

En haluaisi kenenkään ulkonäköä vähätellä, mutta pikkasenko tulee "hyvännäköisten" julkkisten kuvia kaikilla. Onhan se mieltä ylentävää, mutta helkkari sentään, kun joka toisella tulee tyyliin joku Brad Pitt

Hei Weiland... mulla oli Adriana Lima jotain 86% ;) :evil:

En haluaisi kenenkään ulkonäköä vähätellä, mutta pikkasenko tulee "hyvännäköisten" julkkisten kuvia kaikilla. Onhan se mieltä ylentävää, mutta helkkari sentään, kun joka toisella tulee tyyliin joku Brad Pitt. :D

Sorry off-topic, jatketaan...

Äläpäs nyt, aina kun aamulla katon peiliin niin ihan Paz Vegan näkönen äijähän siellä, tulos oli siis aivan oikea :D
paz-vega-picture-6.jpg

-Zj- sanoi:
Hei Weiland... mulla oli Adriana Lima jotain 86% ;)
:evil:
Voi hirmunen. :haart:
Mömmö sanoi:
Äläpäs nyt, aina kun aamulla katon peiliin niin ihan Paz Vegan näkönen äijähän siellä, tulos oli siis aivan oikea
Joo, kyllähän mullekin aamulla sieltä peilistä Gisele Bundchen hymyili takaisin 67 %:sesti. :D

Äläpäs nyt, aina kun aamulla katon peiliin niin ihan Paz Vegan näkönen äijähän siellä, tulos oli siis aivan oikea :D
paz-vega-picture-6.jpg

:kuola: Pakko laittaa, et tulee tuplana...

Nicole Richie 80%
Brittany Murphy 78%
Halle Berry 76%
Cindy Crawford 75% :D
Gisele Bundchen 75%
Jessica Biel 73%

-Zj-: Hahah, en mä oikeasti noilta näytä. :D Mut kuviahan on linkitetty irc-galleria-ketjuun.

No en tiedä näytätkö niiltä, mutta ainakin näytät hyvältä ;)
Mut mitä vittua sä siellä Kajaanissa asut?!? :curs:

yuri gagarin
michael buble
helen hunt
bam margera
zayed khan
rob halford
en oo kyl kuullu inkin noit paitsi gagarin ja margeran muut jotai puskaryssii varmaa

Huhhuh minkälaisia tuloksia tulee kun kokeilee erilaisilla kuvilla. :D
Pitemmillä hiuksilla naama peruslukemilla näytän Jodie Fosterilta ja Brad Pittiltä ja lyhyemmillä hiuksilla näytän Gillian Andersonilta...

Pakko oli taas testailla.. nää tuli hymy kuvalla:

Helen Hunt 80%
ADRIANA LIMA 72% :hyvä: :dance: :kuola: :haart: :eek:
Ciara 68%
Keira Knightley 68%

Tosta Limasta en voi olla ku ilonen ah pyh ja sit voisinki herätä todellisuuten ja huomata että sieltä peilistä ei katokkaa ehkä maailman parhaimman näkönen bikinimalli... :jahas:

Hal Sparks 61% :

fndk16.jpg

Colin Firth 59%:

252748~Colin-Firth-Posters.jpg

Jesse Bradford 57%:

q.jpg

Orlando Bloom 56%:

orlando-bloom.jpg

Back
Ylös Bottom