BB PRO Milos Sarcev

Eri vastuksia, erikulmista, eri nopeuksilla hapotetaan lihasta, tehdään raskaammin ja kevyemmin. Ei periaatteessa kun noin 10 liikettä, kymmenen sarjaa. Ei se volyymi hirveesti eroa vs 3 liikettä 3sarjaa. Kylhän bulli ja matias niemi ja kumppanit tekee gianttei. On niis aina joku idea. Ei lätkitä 10ntä liikettä sattumanvarasesti.

Eikä joka reeni ole gianttei.

View: https://www.youtube.com/watch?v=sfcbhOte_uo

Onko tää Milos koskaan selittänyt, mikä näiden giant-settien filosofia oikein on? Niin kuin mikä on idea juosta laitteesta toiseen päättömästi ja tehdä sarja yhtä liikettä?

Vähän samaa asiaa ihmetellen: minkä lihaskasvun mekanismin tuollaiset kymmenen liikkeen yhdistelmät aktivoivat paremmin kuin muut treenityylit?

Vähän samaa asiaa ihmetellen: minkä lihaskasvun mekanismin tuollaiset kymmenen liikkeen yhdistelmät aktivoivat paremmin kuin muut treenityylit?
Kieltämättä hyvä pointti.

Mä uskon et vaan yks tehokeino monista josta on tullu ikäänkuin milosin juttu.

Kieltämättä hyvä pointti.

Mä uskon et vaan yks tehokeino monista josta on tullu ikäänkuin milosin juttu.
Se on hyvä kun ruuhka-aikana yleensä aloittelevat kaverit varaavat monta laitetta että pääsevät vetämään näitä settejä🤭.
Ovat pakkikselta lukeneet että sillä tavalla kasvaa lihakset.
Oikeesti mennään perse edellä puuhun, mun mielestä ei oikeen hyötyä natuille. Voimat kasva ollenkaan, samakun vetäis aerobikkia.

Back
Ylös Bottom