Milloin Vin Diesel lyö läpi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harry sanoi:
vähän offtopic, mut kuka muistaa sellasen leffan missä clint eastwood oli joku ammattitappelija, tottakai "eläkkeelle jo jäänyt ja silti paras", mutta osallistu johonki turnaukseen ja treenas nostelemalla auton moottoreita jne.. Saattaa olla että aika kultaa muistot, mut ois kiva nähdä tuo pätkä joskus uudestaan.

Jeps, nämä "apina" -leffat ovat ehdottomasti Clintin parhaiten leffojen joukossa. Jos ette ole nähneet keseisiä rainoja, niin varsinkin kannattaa katsoa tuo "Every which way but loose"
. :5: :worship:

Jos Vin Diesel ikinä lyö itsensä läpi niin uskon että tuo Hannibal voisi olla aika loistava sauma siihen?? Tuossa leffassa varmasti tarvitaan myös näyttelijän taitoja eikä suoritus ole pelkästään kovistelua ja helvetinmoista hosumista joka suuntaan.

xXx:n tyyliset leffat kannattaa varmaan jättää tulevaisuudessa? Pitch Black oli katsottava ja siinä Diesel oli mun mielestä hyvä.

Läpilyöntiin en ota kantaa, ne on niin usein "friikkejä sattumia" ja vaikeita ennustaa, tyyliin:
"Steven Spielberg kertoi nähneensä Thaimaassa lomaillessaan vilauksen Vin Dieselistä näyttelemässä tarjoilijaa cameo-roolissa Aamiainen Tiffanyllä -uusintaversiossa ja päätti pyytää häntä näyttelemään Göbbelsiä uudessa Hitler-filmatisoinnissaan."

Kyllä asia valitettavasti taitaa olla niin että (isot) lihakset on poissa muodista Hollywoodissa.

Ehkä nyt on muodissa tuo Keanu Reeves / Colin Farrell / Tobey Maguire / Ben Affleck, eli:

Herkkä-ja-älykäs-kynäniska-mutta-silti-niin-kova-potkimaan-perseelle -tyyppi.

Älkää silti peljätkö: Tämäkin trendi kiertää ja lihaksetkin tulee lähivuosina takaisin valkokankaalle.

Vihaan ilmeettömiä näyttelijöitä ja Vin Polttoöljy on sellaisen ruumiillistuma. :down: :zzzz:

Kusimato sanoi:
Vihaan ilmeettömiä näyttelijöitä ja Vin Polttoöljy on sellaisen ruumiillistuma. :down: :zzzz:

Entäpäs sellaiset kivikasvot kuin Clint Eastwood tai vaikkapa Arnold? No joo, Arnold sentään iskee silmää ja hymyilee välillä! ;)

protsku sanoi:
Entäpäs sellaiset kivikasvot kuin Clint Eastwood tai vaikkapa Arnold? No joo, Arnold sentään iskee silmää ja hymyilee välillä! ;)

Arnold on yllättävän ilmeikäs näyttelijä (muut kuin action-pätkät), Clint nyt on omaa sarjaansa, sopii ohjaajaksi paremmin. Paras elokuva Eastwoodilta on Pako Alcatrazista (kuinka nyt ikinä kirjoitetaankaan).

Threadin otsikkoon vastaus on:

Sitten kun oppii näyttelemään. Mies on jäykkä kun rautakanki.

Vin "yritän puhua vakuuttavan matalalla äänellä" Diesel ei lyö itteensä läpi ikinä. Lähinnä ärsyttävä tyyppi.

Jesuiitta sanoi:
Vin "yritän puhua vakuuttavan matalalla äänellä" Diesel ei lyö itteensä läpi ikinä. Lähinnä ärsyttävä tyyppi.

Samaa mieltä ja nykyään Vin Diesel on liian kallis jopa b-luokan leffoihin, kuten fast and furious 2. Vähän saman tyylinen näyttelijä on Jason Statham, coolimpi ja enempi minun makuuni esim. Transporter leffassa. Dieselin A Man apart oli täysin ennalta arvattava pätkä, ei hyvä.

joo taitaa olla niin tosiaankin, että lihaksia on jo tarpeeksi hollywoodissa nähty. nyt tilaa näyttäisi olevan vain ns. melkein b-luokan lihaskimpuille jotka eivät saa kuin kurarooleja.

Itse kyllä Vinistä tykkään, pitch black on todella hyvä leffa ja tykkään vinistä näyttelijänä sen muissakin leffoissa, mutta itse leffat on kyllä ollu aika kauheeta kauraa (XxX ja fast&furious). Tää viimesin, man apart oli kyllä jo askel parempaa kohti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en usko että Vin ikinä "lyö läpi" itseään. A Man Apart oli jo sellasta soopaa että meinas itku päästä, mut urhoolisesti katsoin sen loppuun. Etovaa, mut "sai" nauraa :(

Toivottavasti Vin Diesel katoaa syvimpiin syövereihin välittömästi. XXX oli uskomatonta skeidaa ja mies jäykkä kuin rautakanki. En tiedä pitäisikö Dieselille itkeä vai nauraa.

Joopajoo

Mun mielestä taas Knockaround Guys oli oikeesti ihan hyvä, ja muutenkin diggaan kaverista.

Makuasia sano musti ku persettään nuoli.

Noh!? Diesel on kova jätkä! Itse pidän Vinistä (ehkä vähän homoeroottisessakin mielessä.. :nolo: ). Sillä o törkeen karu ääni! sellasen mäki haluun! :kuola: Tekee just "aivot narikkaan" leffoja joita on mukava välillä katsoa, ja antaa "teatterin" kärsiä, eipähän aina tarvi olla niin antaumuksella mukana kun esim. jossain Identityssä (myöskin tosi hyvä leffa.)

makew sanoi:
Eli milloin kyseinen mies breikkaa oikein kunnolla läpi? kohtuullisia action leffoja on jo tullut pari kappaletta esim.
Fast and the Furious, Pitch Black,XXX mutta ei sellaista kunnon menestystä ole vielä mistään leffasta tullut, no paitsi osittain Fast and the furious. Selkeästi kuitenkin yksi ainoista edes lupaavista action tähdistä(Rock on kohtuullisen hyvä myös).
Saa tietysti esittää parempaa arskan manttelin perijää kuin Vin diesel?

Tuossa on yksi elokuva, josta ainakin voisi odottaa paljon:): Chronicles of Riddick, The (2004) (post-production)

Tulevat leffat: http://www.imdb.com/name/nm0004874/
Vin Diesel ja Rock aikamme vitsit elokuva alalla.Vin yrittää näyttää pahalta pojalta joka filmissä, mutta epäonnistuu siinä aina kiitos hänen lurppa silmilleen.Rock on vaan yksikertaisesti paska näytteleen.

Toivottavasti pian,mä kyl tykkään siitä...en silleen mut silleen,junou!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom