Milloin nähdään suomalainen MMA-huipulla?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suurena MMA-fanina olen odottanut, että joku suomalainen nousisi
suurille areenoille (UFC, Pride). Kuinka realistinen tämä toive on? En oikeastaan tunne suomalaista mma-sceneä, niin en itse osaa arvioida kuka tällainen tulevaisuuden lupaus voisi olla. :rolleyes: Kertokaa te paremmin tietävät, kuka suomalainen nousee ensimmäisenä Octagoniin tai Pride-kehään? Tony Halmeen suoritusta UFC:ssä ei taida kehdata laskea mukaan. :D

No ennen ku Rupponen sairastu oli jotaan huhuja että mies olis menossa jenkkeihin, mutta tiedä nyt häntä. Tom Niinimäki nyt ainakin on käyny japanissa ottamassa Shooton piikkin matsin. Mutta ehkä Jasse Junkkari on kohta ihan ammattilainen, tai ainakin mitä nyt mies on kirjottanu treenaavansa ja nähny miehen matseja ni vois ehkä ollakkin ;)

No minä tietysti!!! :D Ei vaeskaan... Rupponen varmaan jos samassa terässä on kun ennen sairastaukoaan. Junkkarilla on munakasta tappelemista ja se taitaa olla nykyään melko tärkeää että saa nimensä ihmisten muistiin. Tietysti jos täälä suomessakin saatais ottelijoiden otteluista saamat korvaukset kohdalleen niin että voisivat keskittyä pelkkään treenaamiseen olis paremmat mahdollisuudet menestyä maailmallakin. Tämä taas vaatii lajille enemmän yleisöä ja isojen sponsorien kiinnostumista lajista. Mitä enemmän väkeä käy suomalaisia otteluiltoja kattomassa sen paremmin laji tulee menestymään ja ottelijat tienaamaan. Nyt sitten vaan aina hallit täyteen niin nähdään pian siniristi sortseissa joku vetämässä UFC:n tai Priden heepoja kylmäks!!!

:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom