Milloin jäät eläkkeelle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10 vuoden päästä viimeistään. :)

Yli 10 vuotta kulunut tästä postista. No niin, millaista on nyt sitten ollut nuorena miehenä olla eläkeläinen? Oliko sellaista kuin kuvittelitkin? Onko eläkkeellä ollessasi ollut kertaakaan ikävä takaisin työelämään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tuohon milloin elakkeelle kysymykselle vastaa niin viiden vuoden paasta asia olisi erittain ajankohtainen. Se mika tuossa vastauksessa on hauskaa niin olen sanonut viiden vuoden paasta viimeiset 3 vuotta. Koko ajan vaatimustaso noussut elakeajan elintasosta. Kasvava elintason odotusarvo johtaa tarpeeseen tehda lisaa toita. Pitanee palata taman threadin pariin viiden vuoden paasta ja todeta, etta elake on edelleeen viiden vuoden paassa :D

Itse jäin eläkkeelle tänä vuonna. Keikkaa olen heittänyt koska saan tienata 750€ ilman että eläke tippuu. Jos 3 kuukautena peräkkäin tienaa yli tuon niin eläke katkeaa.

IT-alalla ilman erikoisempia taitoja, alle kymmenen vuoden sisällä olen liian vanha työnantajien mielestä. Jos muutaman vuoden sen jälkeen pystyy vetämään siivous- tai isännöintijuttuja.

Ite ajattelin jäädä pois työelämästä eli, eläkkeelle 45 vuotiaana, että vielä reilu 10 vuotta töitä, sit pitäis olla osake maksettu ja rahat säästetty pieneen mökkiin, minkä ostan lapista ja vietän aikaani siellä, elämällä pikkurahalla. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom