Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
-98vm 6-vaihteinen pikkulohko Corolla :rock: Värillä ei välii kuha se o musta :thumbs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Volvo V40 2.0T Autom. -01
 
Ei ole. Jouduin vuosi sitten luopumaan rakkaasta menopelistäni Mazda 929:stä. Paras auto, missä olen istunut ja ajanut. Ainoo vaan et ikä teki tepposet sähköille ja raudalle.

EDiT: Ja parhaalla autolla en tarkoita etten ois ajanu millään muulla. :) Ei se nyt mikään vauhtihirmu ollut, mutta kyllä sillä sai savuisen corollan etuvalot karistettua. Penkit oli juuri sopivan isot ja pehmeät. Ajo oli sellaista mukavan letkeää, ja kiihtyvyys ohitustilanteissa riittävä.(Lue: Ei jää jalkoihin niin kuin pikkukärryillä).
 
Volvo V40 2.0T A -03
 
jokohan oon laittanu...

Itsellä Toyota Avensis Wagon D-4-D vm- 05
Vaimo ajelee Honda Civic 1,8 vm - 06
 
Tällä hetkellä ei mitään. Edellistä autoa liikutti turbo ja tykästyin siihen sen verran, että seuraavassakin autossa täytyy olla puhallin ellei jopa kaksi ;)
 
200 diisseli Mersu, 124 kopallinen vm. 86. Kyllä lähtee! On ainaki halpaa ajoa, siihen se sitten jääkin. :D

Päivitystä tilanteeseen. :D Torstaina mese vaihtuu enempi poikamiehelle sopivaan kaaran. :kuola:
 

Liitteet

  • datsuni.jpg
    datsuni.jpg
    45,9 KB · Katsottu: 550
Mulla on joku Mazda, jossa on neljä ovea ja bensakone. Oonko ainoa joka ei tiedä edes autonsa mallia ja moottorin tilavuutta?
 
Peugeot 405 vm. -90. Mittarilukema 398 000, ruostetta ei oo yhtää ja muuteski iha näppärä käyttöauto. Eile meni katsastuksesta läpi heittämällä;)
 
Peugeot 206 XS 1,6 16V
vuosimallia -02
ajettu alle 60tkm

Näyttää söpöltä pikkukissalta ja liikkuu kuin gepardi :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom