Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Mik99 sanoi:
Kyllä käy kateeksi. Tuommoisella on kyllä varmasti mukava ajella kesällä ja polttaa kumia! Ps. jos joskus poikkeet Ouluun, niin mä voisin lähteä kyytiin. :hyper:
Kyllähän noita ostamalla saa:rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
no siinä on kunnon pirssi. paljonko on tehoja? nuita ei ainakaan suomessa tule joka päivä vastaan:D. montakohan kappaletta nuita suomesta lie löytyy, siis rekisterissä olevia? IMO skylinen ainut miinus on oikealla puolella oleva ohjaus.

Aika vakiohan tuo on, putkisto löytyy ja ahtoja vähän nostettu. Eiköhän siellä se 350-400hv ole. Toi mun auto ei vielä ole rekisterissä, siirtokilvissä vasta. Muutostöihin menee se muutama tonni, että rekisteriin moisen saa. Noita on mun tietääkseni rekisterissä nyt 3kpl, tosin ne eivät ole Vspec malleja. Oikean puolen ohjaukseen tottuu kyllä nopeasti, joten se ei ole ongelma :)
 
vase sanoi:
Aika vakiohan tuo on, putkisto löytyy ja ahtoja vähän nostettu. Eiköhän siellä se 350-400hv ole. Toi mun auto ei vielä ole rekisterissä, siirtokilvissä vasta. Muutostöihin menee se muutama tonni, että rekisteriin moisen saa. Noita on mun tietääkseni rekisterissä nyt 3kpl, tosin ne eivät ole Vspec malleja. Oikean puolen ohjaukseen tottuu kyllä nopeasti, joten se ei ole ongelma :)
paljonko on nollasta sataan ? ihan vaan uteliaisuuttani kyselen ?:D
 
vase sanoi:
Noita on mun tietääkseni rekisterissä nyt 3kpl, tosin ne eivät ole Vspec malleja. Oikean puolen ohjaukseen tottuu kyllä nopeasti, joten se ei ole ongelma :)

Yksi löytyy vasemmanpuoleisella ohjauksella. Sekin itse muutettu tietenkin.

http://www.helan.to/henri/frame-v.html
 
tubbi sanoi:
Kyllähän noita ostamalla saa:rolleyes:

Joo, toki saa. En vaan koe tarpeelliseksi tuommoista autoa( eikä kyllä olisi rahaakaan). Mulle riittää ihan hyvin tää mun nykyinen 1.6l kauppakassi. :)
 
Vase: paljonko noihin muutostöihin sitten yhteensä rahaa menee ja mitä kaikkea pitää tehdä että Suomen rekisteriin saa? Kiinnostaa ihan yleensäkin tietää, että mikä tuossa Skylinessä on semmosta, ettei rekisteriin niin vaan saa.

Ties vaikka joskus ite ostaisi myös samanlaisen vehkeen. Nuo 90-luvun alun Skylinet saa verottomina alle 7000 eurolla mitä joskus katselin, joten hintakaan ei ole paha. :D :persaukinen:
 
Sahaaja sanoi:
Ties vaikka joskus ite ostaisi myös samanlaisen vehkeen. Nuo 90-luvun alun Skylinet saa verottomina alle 7000 eurolla mitä joskus katselin, joten hintakaan ei ole paha. :D :persaukinen:
no ainahan löytyy kaikenlaisia ilmoja,ja myöskin kannattaa muistaa,että ne "aidot" skylinet eli gt-r mallit ovat kalliimpia,myöskin kunnoissa on varmasti laajaa kirjoa.kyllä 90-luvun alun peliinkin saa sen 20ke upotettua,ehkä enemmänkin,mutta kaupastahan uutena tuolla saa jonkun 1.6 astran,joten oma valintahan se on.
 
hanttu sanoi:
Aika paljon saat laittaa, että classicista irtoaa 500hp. Notta eikös se Legacy ole se astetta tyylikkäämpi ;)

Molemmat on kyllä "tyylikkäitä" ehkä koppifarmarissa oli kuitenkin enemmän tunnelmaa...:D
Eihän tohon menis ku vaivaset 15 000€, haltech e6x df, 850 suuttimet, legacyn umpilohkot öljyruutilla, lehtimäki special ahdin esim iso s2 kompura holsetin 60 pakopesällä menee helposti yli 500hv:n :D, wisecon fulldome männät, po:n veivit hieman pitempänä kuin orkkikset kampukulman parantamiseksi, kannet tehdään uusiksi ja ei hydrauliikkoja, billetti nokat mahdollisesti, diy pakosarja equal lenght, ppg:n rattaat lootaan, exedyn kaksilevykytkin ja PALJON muuta..........., joten kyllä siihen tosiaan saa tehdä vaikka mitä:D Pikkuhiljaa laitellaan.

Riitu sanoi:
Olikos se mölliskön auto tuossa maanantaina pysäytetty polliisien toimesta Oulun ja Iin välisellä motarilla? :)

En kyllä ole varma, oliko se pysäytetty auto edes Impreza, mutta siltä näytti äkkiseltään.
Ei tällä kertaa!:rolleyes:
 
Sahaaja sanoi:
Vase: paljonko noihin muutostöihin sitten yhteensä rahaa menee ja mitä kaikkea pitää tehdä että Suomen rekisteriin saa? Kiinnostaa ihan yleensäkin tietää, että mikä tuossa Skylinessä on semmosta, ettei rekisteriin niin vaan saa.

Ties vaikka joskus ite ostaisi myös samanlaisen vehkeen. Nuo 90-luvun alun Skylinet saa verottomina alle 7000 eurolla mitä joskus katselin, joten hintakaan ei ole paha. :D :persaukinen:

"karvalakki" gtr mallit on toki vspeccejä halvempia, mutta noin halpaan en kyllä koskisi - tuskin on toimiva tai ainakaan kovin hyvässä kunnossa. vspec mallien hinnat on vielä aika kovassa huudossa, johtuen osittain siitä, että niitä on valmistettu noin 1400kpl, kun taas normaali r32 gtr mallia on tehty yli 40000kpl. Jonkun verran saa etsiskellä, jos meinaa kaikinpuolin täydellisen löytää, niin sisustan, maalipinnan kuin moottorinkin osalta. Ja hyvä kunto näkyy yleensä hinnassa. ;)

Mikäli gtr:n suomen rekisteriin haluaa, niin valot joutuu vaihtamaan e-hyväksyttyihin (eli valot täytyy tehdä itse tai ottaa jostain muusta autosta, gträän ei e-hyväksyttyjä valoja ole koskaan tehty) sekä suorittaa VTT:n mukainen päästömittaus ja vuosimallista riippuen myös melumittaus. Hintaa tulee suurin piirtein 1500e/mittaus ja tähän hintaan ei sisälly muita kustannuksia kuten valot, päästöarvot täyttävä putkisto jnejne..
 
Kyllähän siihen aikaa, vaivaa ja rahaa kuluu. Olisi kyllä kiva tuommoinen auto, ei ainakaan tulis joka paikassa samanlaista vastaan. Onkos noissa kaikissa malleissa ratti oikealla puolella? Se on kyllä varmaan vaan tottumiskysymys.
 
vase sanoi:
Skyline R32 GTR Vspec ja nissan 200sx löytyypi.

Heh. Täältähän löytyy tuttuja :)

Oma autoni vihdoin rantautui puol vuotta sitten Suomeen, elikkä Mazda Rx-7 vm. 93 (FD-kori). Taisinkin jotain mainita tähän threadiin siitä about vuosi aikaa.
 
Christian Alatalo sanoi:
Heh. Täältähän löytyy tuttuja :)

Oma autoni vihdoin rantautui puol vuotta sitten Suomeen, elikkä Mazda Rx-7 vm. 93 (FD-kori). Taisinkin jotain mainita tähän threadiin siitä about vuosi aikaa.

Onko kyseessä se keltainen peli? :kuola:
 
pakko vastata tänne kun eilen ostin vihdoinkin piktän jahkailun jälkeen uuden biilin:
vw passat, 98, 1.9tdi, automaattivaihteilla.

Normaali kehityskulku autohankinnoissahan on se että ensin ostetaan n tonnin auto, sitten n viiden, sitten ehkä kymmenen ja niin edespäin kunnes päästään siihen vaiheeseen jolloin saadaan ostettua sellainen auto joka miellyttää sen verran että sitä ei tarvitse parin vuoden välein vaihtaa.
Itse omistin tätä autoa ennen nissan sunnyn (maksoin siitä 900 kaks vuotta sitten, sain nyt vaihdossa 1000) ja nyt ostin sitten vajaan 16000 auton sillä aikomuksella että en vaihda autoa nyt moneen moneen vuoteen. Nyt kun on hyvät saumat maksella kkeriä, kun asuu vielä vähän aikaa kotona eikä ole mitään muita isompia hankintoja riesana. Tolla autolla pitäisi vielä olla kilsoja edessä monta sataa tuhatta (tällä hetkellä ajettu 102tkm).

Saas nähdä miten käy, toivottavasti auto on yhtä hyvä yksilö kuin nissanini. Ko auto oli minulla kaksi vuotta ja korjauksiin ei mennyt kuin pari hunttia ja sekin johtui vain siitä että ajoin liian lujaa hidasteeseen kun autossa oli 5 äijää kyydissä. Ja mitään valittamista en autosta ulkonäköä lukuunottamatta löytänyt, käynnistyi vielä pakkasilla kuin pakkasilla ykkösellä, myös siis näillä yli 20 asteen pakkasilla.

Siinä on muuten jollekin pakkislaiselle hyvä biili myytävänä asko hahdon automyynnissä kehä3 varrella. Pyytää siitä 990, ja voisin pistää melkeen pääni pantiksi että tollakin autolla ajetaan vielä vaikka maapallon ympäri jos sitä silloin tällöin muista peruskorjata
 
tällä hetkellä mazda 323f 1.6i 16 valve. kyllähän tuolla ihan pääsee, onkohan pakkiksella muuten muita mazda 323f miehiä/naisia?
 
Christian Alatalo sanoi:
Leinosen kampe tuo keltainen :) Omani on punainen.

Joo, ei siinä. Hieno kampehan tuo on. :thumbs: Tais olla muuten seuraavassa Gti Magazinessa juttua tuosta keltaisesta Rx-7:sta. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom