tubbi
Banned
Kyllähän noita ostamalla saaMik99 sanoi:Kyllä käy kateeksi. Tuommoisella on kyllä varmasti mukava ajella kesällä ja polttaa kumia! Ps. jos joskus poikkeet Ouluun, niin mä voisin lähteä kyytiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän noita ostamalla saaMik99 sanoi:Kyllä käy kateeksi. Tuommoisella on kyllä varmasti mukava ajella kesällä ja polttaa kumia! Ps. jos joskus poikkeet Ouluun, niin mä voisin lähteä kyytiin.
neutraali sanoi:no siinä on kunnon pirssi. paljonko on tehoja? nuita ei ainakaan suomessa tule joka päivä vastaan:D. montakohan kappaletta nuita suomesta lie löytyy, siis rekisterissä olevia? IMO skylinen ainut miinus on oikealla puolella oleva ohjaus.
paljonko on nollasta sataan ? ihan vaan uteliaisuuttani kyselen ?:Dvase sanoi:Aika vakiohan tuo on, putkisto löytyy ja ahtoja vähän nostettu. Eiköhän siellä se 350-400hv ole. Toi mun auto ei vielä ole rekisterissä, siirtokilvissä vasta. Muutostöihin menee se muutama tonni, että rekisteriin moisen saa. Noita on mun tietääkseni rekisterissä nyt 3kpl, tosin ne eivät ole Vspec malleja. Oikean puolen ohjaukseen tottuu kyllä nopeasti, joten se ei ole ongelma
dale77 sanoi:paljonko on nollasta sataan ? ihan vaan uteliaisuuttani kyselen ?:D
vase sanoi:Noita on mun tietääkseni rekisterissä nyt 3kpl, tosin ne eivät ole Vspec malleja. Oikean puolen ohjaukseen tottuu kyllä nopeasti, joten se ei ole ongelma
tubbi sanoi:Kyllähän noita ostamalla saa
no ainahan löytyy kaikenlaisia ilmoja,ja myöskin kannattaa muistaa,että ne "aidot" skylinet eli gt-r mallit ovat kalliimpia,myöskin kunnoissa on varmasti laajaa kirjoa.kyllä 90-luvun alun peliinkin saa sen 20ke upotettua,ehkä enemmänkin,mutta kaupastahan uutena tuolla saa jonkun 1.6 astran,joten oma valintahan se on.Sahaaja sanoi:Ties vaikka joskus ite ostaisi myös samanlaisen vehkeen. Nuo 90-luvun alun Skylinet saa verottomina alle 7000 eurolla mitä joskus katselin, joten hintakaan ei ole paha. :D :persaukinen:
hanttu sanoi:Aika paljon saat laittaa, että classicista irtoaa 500hp. Notta eikös se Legacy ole se astetta tyylikkäämpi ;)
Ei tällä kertaa!Riitu sanoi:Olikos se mölliskön auto tuossa maanantaina pysäytetty polliisien toimesta Oulun ja Iin välisellä motarilla?
En kyllä ole varma, oliko se pysäytetty auto edes Impreza, mutta siltä näytti äkkiseltään.
Sahaaja sanoi:Vase: paljonko noihin muutostöihin sitten yhteensä rahaa menee ja mitä kaikkea pitää tehdä että Suomen rekisteriin saa? Kiinnostaa ihan yleensäkin tietää, että mikä tuossa Skylinessä on semmosta, ettei rekisteriin niin vaan saa.
Ties vaikka joskus ite ostaisi myös samanlaisen vehkeen. Nuo 90-luvun alun Skylinet saa verottomina alle 7000 eurolla mitä joskus katselin, joten hintakaan ei ole paha. :D :persaukinen:
vase sanoi:Skyline R32 GTR Vspec ja nissan 200sx löytyypi.
Christian Alatalo sanoi:Heh. Täältähän löytyy tuttuja
Oma autoni vihdoin rantautui puol vuotta sitten Suomeen, elikkä Mazda Rx-7 vm. 93 (FD-kori). Taisinkin jotain mainita tähän threadiin siitä about vuosi aikaa.
Mik99 sanoi:Onko kyseessä se keltainen peli?
Christian Alatalo sanoi:Leinosen kampe tuo keltainen Omani on punainen.
Mik99 sanoi:Joo, ei siinä. Hieno kampehan tuo on. :thumbs: Tais olla muuten seuraavassa Gti Magazinessa juttua tuosta keltaisesta Rx-7:sta.