Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by foobari
LOL! Joo ja toi mun eo. vankkuri vois kans vaihtaa omistajaa kun et sä riku kuitenkaan tohon micraan mahdu! :lol2:

Äläpäs ny. Micrasta voi ottaa etupenkit pois ja hyvin on tilaa ainakin yhdelle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fiat Bravo 1.6 -99 madalluksella......tosin jostain vitun romusta lens iso kivi ikkunaan ja tuli iso särö. VITTU että vituttaa:mad2:
 
Volvo 940 -97 ja MB A 140 -00, siis käytettävissä aina silloin tällöin. Joskus istuskelen Opel Astra 2.0 Sportin kyydissä ja kuuntelen musaa (lujaa). Mut se on 2-pyöräiset mitkä rules.
 
Suvun ylpeys Ford Galaxie -65,ulkohuussin mukavuuksilla,väriltään about punainen,ei kiihdy,kromi ei turhaan kiillä,ei herätä naapurikateutta,täysverinen lintta siis.Vaimokaan ei suostu kyytiin joten saan ajella rauhassa.:D
 
Suvun ylpeys Ford Galaxie -65,ulkohuussin mukavuuksilla,väriltään about punainen,ei kiihdy,kromi ei turhaan kiillä,ei herätä naapurikateutta,täysverinen lintta siis.Vaimokaan ei suostu kyytiin joten saan ajella rauhassa.

:kippis1: :lol1: :kippis1:
 
nohh..miten ton saa tohon kopioitua sillee oikein et se lukee paksummalla ja sit näkee kuka sen on alkuperäsesti kirjottanu...oon toivoton koneen kans
 
Originally posted by toni the rookie
nohh..miten ton saa tohon kopioitua sillee oikein et se lukee paksummalla ja sit näkee kuka sen on alkuperäsesti kirjottanu...oon toivoton koneen kans

Quote nappi tosa viestin alakulmas vasemmal.. edit oikeel
t: samasta ongelmasta kärsinyt
 
BMW 325i vm.89 170hv..Aika luuska:(
 
Autoa ei löydy, mutta kaksi pyörää on. Yhteensä 600 cm^2 ja toinen kulkee juuri niin lujaa kuin jaksaa polkea. Toinen vähän vielä enemmän: juuri niin lujaa, kuin uskaltaa ajaa. Tuskin tulee elämässä eteen sellaisia rahoja, että autossa olisi "enemmän" tehoja... Tällä tietenkin tarkoitan teho/painosuhdetta, joka merkitsee huomattavasti siinä, miten se menopeli lähtee etenemään kun kaasutin imaisee bensat tankista.
 
Chervolet CC(ruumisauto).... Chervolet Camaro.. TÄYSIN TUUNATTU...........PASKA.. Kulutus keskimäärin kumpikin 100:lla 20 litraa. :hmmm:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom