Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Siinä on mies mun makuun!
Töissä kerroin yhdellekin jantterille vaihtaneeni autoa ja kun tämä kuuli kyseessä olevan 2litranen bensaturbo, niin ilme muuttui vakavaksi ja eka kysymys oli: "paljonko on kulutus?". Vastasin siihen, että olen saanut kaupungissa helvetin tylsällä (lue: taloudellisella ajolla) ajotavalla pysymään n 8,4litrassa, mutta tapaan ajaa niin kuin omalle tyylille sopii eli nauttien ja keittoa menee kaupungissa 10,5litraa. Tähän tyyppi sanoi, että siskonsa osti jonkun pikku Skoda EcoSuperGreenlinen (tmv) ja se vie tehtaan mukaan 4litraa dieseliä satasella. Meikä siinä huuli pyöreenä, että jaa, onnea ja nautinnollisia ajohetkiä vaan hänelle.
Miten siinä 6,5 litrassa tulee sitä nautintoa lisää? Meetkö punaisista punaisiin lämä pohjassa? Ei sillä, että itse millään säästökuurilla olisin ajaessa, mutta että nyt huuli menee pyöreäksi jos joku kiinnittää autossa huomiota kulutukseenkin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten siinä 6,5 litrassa tulee sitä nautintoa lisää? Meetkö punaisista punaisiin lämä pohjassa? Ei sillä, että itse millään säästökuurilla olisin ajaessa, mutta että nyt huuli menee pyöreäksi jos joku kiinnittää autossa huomiota kulutukseenkin.

Käsitit väärin. En kaahaa liikenteessä koskaan enkä hurjastele. Ymmärrän myös sen, että monia (esim hipsterit ja köyhät) kulutus kiinnostaa enemmän kuin toisia. Rajansa kait kaikella kuitenkin. Itselleni on vain niin vierasta jo ajatuksena se, että jos yksi kertoo ostaneensa uuden auton, niin toinen kysyy ensimmäisenä kulutusta ja kun sen kuulee, niin kehuskelee jo miten jonkun kauppakassi vie löpöä puolet vähemmän. Totta vitussa toiset kuluttaa enemmä kuin toiset! Muutenhan kaikki olisi samaa paskaa. Minun arvomaailmassa autoa ei voi arvostaa vain sen mukaan, paljonko se kuluttaa.

Mike, jos kertoisit jollekin ostaneesi Finnairilta matkan ykkösluokassa Australiaan ja koko lento vain yhdellä vaihdolla, niin kiinnostaisiko sua jos naapurin Pertti vastauksena siihen kehuisi ostaneensa lennon ilman vaihtoja halpalentoyhtiöllä jonnekin juntti-Teneriffalle?
 
Upeekupee -93.

15715621.jpg
 
Ihan sama paljon auto kuluttaa , kunhan ajaminen on kivaa.
Firebirdiä tankatessa kun apinat kyselee paljonko vie sataselle niin vastaan vaan että saman verran ku sun autos vuodessa. Köyhillä ei oo vara, köyhät kehuskelee kulutuksella.

Millä koneella? 305 vai 350?
 
Ihan kiva E46, replicoiltahan noi vähän haiskahtais mutta eihän sillä mitään merkitystä käyttöautossa ole kun orginaalit Lemmarit on nykyään sen ~4000€ tuossa koossa. Ootko muuten koittanut vielä oikeasti ammattilaiselle myllytettäväksi tuota autoa että sais tota sävyeroa kyljestä ja lokarista vähän tasasemmaks? Hopee on kyllä vaikee väri...
 
Ihan kiva E46, replicoiltahan noi vähän haiskahtais mutta eihän sillä mitään merkitystä käyttöautossa ole kun orginaalit Lemmarit on nykyään sen ~4000€ tuossa koossa. Ootko muuten koittanut vielä oikeasti ammattilaiselle myllytettäväksi tuota autoa että sais tota sävyeroa kyljestä ja lokarista vähän tasasemmaks? Hopee on kyllä vaikee väri...

Replicat noi on, mutta sopii käyttikseen mainiosti. En tiedä miten se noin peilaa tuon kyljen. Viime syksynä tuo myllytettiin mutta nyt auto on menossa Käyttöautolle ovien ja luukkujen vaihtoon BMW:n koritakuun piikkiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom