millaset uudet treeni kengät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt pitäis ostaa uudet treeni kengät kun vanhat alkaa jo pahasti irvistää (vähän samalla tavalla kun muijat salilla mua katsoessaan:( ).

Tähän saakka olen treenannut lenkareissa:suprais:
mutta nyt vois kysellä teiltä millaiset kengät on paremmat kuin lenkkarit?

millaisissa kalosseissa itse treenaat. mitkä on parhaat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by HooEee

Tähän saakka olen treenannut lenkareissa, mutta nyt vois kysellä teiltä millaiset kengät on paremmat kuin lenkkarit?

millaisissa kalosseissa itse treenaat. mitkä on parhaat?

No, vastahan tästä puhuttiin. Kakkossivulta löytyy threadi. Niin, ja sitten sillä söörtsillä löytyy vielä lisää. :thumbs:

Melkein mitkä tahansa muut kengät ovat paremmat kuin lenkkarit. Parhaat on sellaiset, missä ei ole vaimennusta tai muuta superpalloa jalkapohjan alla ja pohja on litteä. Itse käytän Asicsin painitossuja ja ne on todella hyvät. Vaihtoehtona kai noille voisi olla jotkut Conversen Chuck Taylorit tahi muut vastaavat. HTH. :)

Munki tarttis nyt aika pikaseen hommata uudet treenikengät, ja noi Conversen Chuck Taylorit tekis mieli hankkia, mutta tietääkö kukaan mistä kaupoista noita sais? Ku en mielellään mistään nettikaupoista kenkiä tilailis...

Originally posted by Deat
Munki tarttis nyt aika pikaseen hommata uudet treenikengät, ja noi Conversen Chuck Taylorit tekis mieli hankkia, mutta tietääkö kukaan mistä kaupoista noita sais? Ku en mielellään mistään nettikaupoista kenkiä tilailis...

Conversen kotisivuiltako kattelit tilauksia... vai mistä?

voimaharjoittelu.netistä niitä kattelin... Siel se yks arvostelija kyl neuvo, et noi kengät on aika reilusti mitotetut, et ota 1/2 kokoo pienemmät, ku normaalit kengät. Mutta mitkä on normaalikokoset?:confused: Ku siis mä oon tähän asti treenannu kokoa 45 olevilla Asicsen lenkkareilla ja nyt haluisin ostaa noi kyseiset chuck taylorit. Mutta entäs jos ne on kans reilusti mitotetut? Oon kuullu, et adidaksen kaikki kengät on pienempiä, ku muitten merkkien samanumeroiset, mut Asicsit en tiiä..

Converset saa jostain anttilasta, ellokselta, prismasta tms. about kympillä. Sakke vetää aika rankasti välistä noista, kun hinta on 79€. :D

Converset saa jostain anttilasta, ellokselta, prismasta tms. about kympillä. Sakke vetää aika rankasti välistä noista, kun hinta on 79?.

Onkohan ihan aidot Converset? Ettei vaan olis jotku halpakopiot. Ajaa kyllä varmaan ihan saman asian jokatapauksessa.

No siis mitkä on converset? Ne ovat 80-luvulla muodissa olleet "tennarit". Converse Chuck Taylorit eivät ole mitenkään erityisesti suunniteltu salitreeniin.

Originally posted by Force
No siis mitkä on converset? Ne ovat 80-luvulla muodissa olleet "tennarit". Converse Chuck Taylorit eivät ole mitenkään erityisesti suunniteltu salitreeniin.

Tässä on aidot Chuck Taylorit. Aitojen hinta on yleensä puolet isompi kuin "kopioiden". Ominaisuuksien eroista en tiedä, mutta jostakin kai tuon hintaeron on tultava. ;)
Ainakin Helsingistä löytyy hyvinvarustetuista kenkäliikkeistä. Eiku soittelemaan kauppoihin ja kyselemään. HTH. :)

Chuck tailoreita löytyy mielestäni Forumin Inter-sportista ja vielä muistaakseni 49euron hintaan.Itse suosittelen lämpimästi painitossuja jotka soveltuvat todella hyvin myös salille.

Mutta sopivat leveään kyykkyyn täydellisesti.Kysy,vaikka Simmonssin Louielta! :D

Hyvät ne on varmasti salikenkinä. Pointtina vaan se, ettei tosiaan kannata maksaa moisista 80 euroa, kun ne saa sillä parillakympilläkin.

Hyvät ne on varmasti salikenkinä. Pointtina vaan se, ettei tosiaan kannata maksaa moisista 80 euroa, kun ne saa sillä parillakympilläkin.

Aivan.Maksoin omistani 5€. Euromarketista,kuitissa luki vielä pokkana Converset.

Kannattaa ostaa nyrkkeilytossut! Nehän näyttää olevan muotia ihan normaali käytössäkin. Kadulla kävellyt pari immeistä vastaan nyrkkeilytossun tapaisissa "kengissä" :eek:
Sopivat loistavasti urheiluun ja vapaa-aikaan! :lol2:

Originally posted by RikuRiuku
Kannattaa ostaa nyrkkeilytossut! Nehän näyttää olevan muotia ihan normaali käytössäkin. Kadulla kävellyt pari immeistä vastaan nyrkkeilytossun tapaisissa "kengissä" :eek:

:confused: Siis tavallisissa korkeavartisissa boksauspopoissa? Jee, multakin löytyy tollaset, nyt ei muuta kuin treenitossut jalkaan ja illalla baanalle - kyllä kaveritkin mahtaa olla kateellisia.

Kuuluuko ne nyörittää prässihousujen päälle vai pidetäänkö niitä lahkeen sisällä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom