Millasen koneen omistat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Egee 87
  • Aloitettu Aloitettu
Pentium II 300MHz, RAMia 192MB, kovalevyä 10 gigaa ja näyttö joku Nokia joka hajoaa seuraavasta nyrkiniskusta. Eipä tässä muuten mitään vikaa olisi, mutta kun nekin vähät pelit jotka tällä toimivat tämän ollessa uusi, eivät toimi enää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fujitsu Siemens
Athlon 3700+ 64
1024 muistia
250 gb
dvd +-

uunituores, työpaikan lattialla vielä odottaa kotiinvientiä.

TheSami sanoi:
Fujitsu Siemens
Athlon 3700+ 64
1024 muistia
250 gb
dvd +-

uunituores, työpaikan lattialla vielä odottaa kotiinvientiä.

'Työsuhde-etuja'? ;)

Athon 2400 +
640 Mt muistia(Pitäis olla oikeesti 768mt mutta toinen kortti toimii vaan puolella)
Polttava cd-asema 16x
160 Gt kovalevy
Näyttö vanha Panasonic mutta kyllä vielä toimii
Ati Radeon 9600 Pro 128mt

Raven sanoi:
Intel P4 3GHz@3.8GHz, 1GB Mushkin 500MHz, Radeon 9800XT, Asus P4P800, Antec AMG 1080 koppa, 36Gb SATA Raptor 5.2ms, 200Gb WD, 160Gb Samsung, 120Gb IBM.. Vesijäähy.

Pientä päivitystä. 1*200Gb satakovo lisää. Näyttiskortti Radeon X800Pro vivo@XT PE. Ja emo vaihtanut Gigabyteen.

Fujitsu siemens
AMILO A 1630
512 muistia
60 gigaa kovalevyä
128 meganen näytönohjain
laajakuvanäyttö
polttava DVD

Hyvä peli! :)

Kaksi konetta:

1) 2.8 GHz P4, 512 MB, 36 GB x 10 krpm SATA, joku NVidian 3D-kortti. Pelikone.

2) 2 x 1.4 GHz Opteron (tupla-CPU siis), 1024 MB ECC REG, 2 x 36 GB 10 krpm SCSI. Emolevynä Tyan K8S Pro (myytävänä). Hieno palvelin.

AMD 2700+ kellotettu 3000+
Asrock K7S8X 3.0
512MiB PC 2700 333Mhz kellotettu 370Mhz
Club-3D Radeon8500 Pro 275/275Mhz kellotettu 300/275Mhz
Samsung 959NF 19"
SB Live 5.1
80GiB kovo (en muista mikä mut viiminen johon sai 3v takuun)

Tarttis vissii päivittää, varsinkin tuo näyttis on aika alitehonen vaikka sillä vielä FarCry:t ja UT2004 komiasti pelailee. Näyttöön olen erittäin tyytyväinen :rock:

=-2667 Mhz Intel prossu-= =-512 Mt (400Mhz) ddr =-250 Gt kovot Samsung-=
=-Nvidia 4800 Ti 128 Mt-=

ja jotaki muuta shaissee... en oo koneelle 2 vuoteen mitään tehny ja alkaa olemaan jo kohta vanha lousku... menee nopiaa noi ajat :) :)

phy73 sanoi:
AMD 64 3200+, 1GB Transcend 400MHz, Radeon 9800 pro, Asus K8V DeLuxe, NEC 2500 DVD/RW, Thermaltake koppa & Enermax poweri, 200Gb WD, 2kpl 160GB Maxtor. Omatekoinen vesijäähy mm, Zalman, Grundfos, opel...

Päivitystä: Viewsonic VP201B 20.1" TFT :hyper: :hyper: :hyper: Tätä voi sano jo näytöksi :thumbs:

Mä oon vähän pahalla päällä, eikä pitäis purkaa sitä tänne, mutta ketä vittua kiinnostaa millainen kone jollain on? Melkolailla samanlaista kalustoa jengillä kuitenkin on. Ja on tämä tietysti perheystävällisempi tapa purkaa paineita:-) Ja kun kaikki oikein typerät threadit on jo siirretty salaisiin, eikä niihin pääse enää kommentoimaan.

Palsta sinänsä on hyvä. Asiantuntemusta löytyy, jos jotain haluaa kysyä, kuten itsekin olen tehnyt. Kiitos, tack.

Mutta ketä kiinnostaa tietää mikä auto tai millaiset kalsarit jollain nimimerkki "Ketaleella" tms. on?

Tästä sitten luonteva kysymys, jonka joku muu kuitenkin kohta esittäisi: Miksi sitten luen tätä threadia ja vielä vastaan? No siksi kun vituttaa ja jotain pitää tehdä kun ei enää nukutakaan. 38,4 kuumetta, hieno flunssa ja taas monen päivän tauko salilta edessä. Juuri kun oli paussia muusta syystä. Perkele!

Sorry.

Ketä kiinnostaa, paljonko joku nostaa penkistä tai kuinka iso hauis jollain on? Entä minkä takia MTV:llä näytetään ohjelmia julkkiksien taloista. Ketä kiinnostaa minkälainen talo jollain toisella on?

No tottakai uteliaita kiinnostaa. Se kuuluu ihmisluonteeseen. Sitäpaitsi tietokoneista voi saada vaikka kuinka paljon erilaisia yhdistelmiä, samoin kuin esim. autoja tuunaamalla (vähän huono vertaus mutta kuitenkin). Myös virikkeitä seuraaviin omiin hankintoihin näistä saa.

Hyvä threadi! :D

ozzie sanoi:
Mä oon vähän pahalla päällä, eikä pitäis purkaa sitä tänne, mutta ketä vittua kiinnostaa millainen kone jollain on? Melkolailla samanlaista kalustoa jengillä kuitenkin on. Ja on tämä tietysti perheystävällisempi tapa purkaa paineita:-) Ja kun kaikki oikein typerät threadit on jo siirretty salaisiin, eikä niihin pääse enää kommentoimaan.

Palsta sinänsä on hyvä. Asiantuntemusta löytyy, jos jotain haluaa kysyä, kuten itsekin olen tehnyt. Kiitos, tack.

Mutta ketä kiinnostaa tietää mikä auto tai millaiset kalsarit jollain nimimerkki "Ketaleella" tms. on?

Tästä sitten luonteva kysymys, jonka joku muu kuitenkin kohta esittäisi: Miksi sitten luen tätä threadia ja vielä vastaan? No siksi kun vituttaa ja jotain pitää tehdä kun ei enää nukutakaan. 38,4 kuumetta, hieno flunssa ja taas monen päivän tauko salilta edessä. Juuri kun oli paussia muusta syystä. Perkele!

Sorry.

Ketä kiinnostaa sun purkautumiset. :)

Näemmä ainakin sinua ja Draconea...Ei vaan. Mä lopetan nyt ja meen takas petiin. Otanpa yhden Imovanen ja yhden Ibumaxin tuosta. Ketä kiinnostaa:-)

Ai niin! Mulla on rakennelma jossa on Asus A7V133-VM-emo, Athlon XP 1600 ja 512Mt vanhaa, hidasta muistia. En muista lyhenteitä. Kiintolevy 120 Meganen Maxtor. Näyttis 64Mt Gainwardin GeForce 460. 19" Viewsonic E95-näyttö ja LG-12*IDE DVD+/-RW Dual Layer. Ja ADSL-modeemi. Soneran yhteys 1/512. Riittäisi hyvin mulle vuosiksi, mutta pikku-Ozzielle ei...Mutta...ketä kiinnostaa?

Hyvää yötä ja sori mun kuumehoureet;-)

Itselläni on Gigantista ostetu "Medion" konepaketti lituskanäytöllä, koneessa on 2.4Ghz Celeron-prossu, 256mb DDR (liian vähän..), 40Gt DiamondMax kovalevy (vähän pieni), ja olikohan nyt GeForce 4 näytönohjain, tarkkaa mallia en muista mutta 64mt taisi olla muistia.

Täytyy sanoa että vaikka 2 edellistä konetta on ollut "itse-koottuja", niin tämä paketti on todella hyvä.

Hiljaisin kone mihin ikinä olen törmännyt, kun kone on käynnissä ja selailet vaikka nettiä, et pysty sanomaan onko kone käynnissä ellet laita korvaa kiinni kylkipeltiin. Jos oikein vääntää jotain raskasta kuvamuunnosta tms. niin sitten hurahtaa tuuletin käyntiin jossain päin konetta hiljaa humisemaan.

USB väyliä löytyy 6kpl jotka onkin kaikki käytössä.

Mainio peli.

HP:n kannettava:

Intel celeron 2800
512mb
ati radeon 9000 IGP (128mb)
polttava DVD
15,4" widescreen
40gb kovo

Kuinkas uskaltaako kellottaa 3000?? Romuttaa en tätä kumminkaan halua :)

2,53 GHz "nortti"@2,8 GHz, 9800@9800 PRO, Giga keskaria, 200 GT levytilaa, 17" TFT <--- kyllä tolla setillä pelaa.

Joku vanha Compaqin räppänä, 700 Mhz, vajaa 500Mb muistia, polttosysteemit ja releet löytyy. Riittää surffailuun, levyjen, leffojen ja tietty poken imutteluun.

ozzie sanoi:
Mä oon vähän pahalla päällä, eikä pitäis purkaa sitä tänne, mutta ketä vittua kiinnostaa millainen kone jollain on? Melkolailla samanlaista kalustoa jengillä kuitenkin on.
*whine*
*whine*
*whine*

aussia muusta syystä. Perkele!

Sorry.

/me sets ozzie mode +ignore

Meinaan nyt päivittää omaani uudella kotelolla.
Nexus Breeze tulossa... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom