Näyttis on 6kk vanha ja muistit uusia, mut muistia tuli siis 16 gigaa.
Joo, kyllähän sitten ymmärtää noi hinnat. Kaikki muuttuu nopeasti tietotekniikan maailmassa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttis on 6kk vanha ja muistit uusia, mut muistia tuli siis 16 gigaa.
Hyvin sopii, mutta itsellä iso käsi. Diamondback sopi käteen, mutta niin tämäkin. Onhan tää isompi, ja koko kämmenhän siinä helposti lepää. Itse tosin ohjaan ihan sormin, en kämmenellä.TML, mites toi mamba sopi sun kätees?
Itellä copperhead tällä hetkellä ja pitäis vaihtaa kun on alkanut reistailemaan (tekee tuplaklikkauksia vaikka oon avannut sen ja putsannut + pessyt kahdesti). Toi copperheadhan on about samanmuotoinen kuin toi sun diamondback. Noissa uusissa razereissa ei vaan ole enää ton muotoisia, enkä tahtoisi samaa hiirtä ostaa uudelleen. Logitecheja oon kokeillut käteen mutta ne on järestään liian isoja, ja toi mambakin näyttää aika möhkäleeltä.
En itse tykkää siitä, että koko kämmen lepää hiiren päällä, vaan tykkään että on pelivaraa sormilla liikutella sitä hiirtä.
Taitaa vielä muistit olla virheenkorjauksella, joten lisähintaa siitäkin. Kyllä muuten sais 16GB halvemmallakin.Joo, kyllähän sitten ymmärtää noi hinnat. Kaikki muuttuu nopeasti tietotekniikan maailmassa...
?Näyttis: Ati Raato 6950 2 Gt RAM <-- LOL
?
Kyllä 2 Gt hyötyy nykyää, vai mitä röhötät.
Ei se tietenkään tarpeellista ole, mutta kyllä 1900x1200 resolla ja maksimikarkeilla peli pystyy puskee muistiin aika paljon. Dragon Age, se vanha, nosti muistikulutuksen jo 700MB+... ei tuosta pitkä matka ole 1GB yli.Aika marginaalista se hyöty, jos ei ole useampaa monitoria. LOL oli lähinnä, että näyttiksissä on noin paljon muistia nykyään...
^^ Kiitti Basso kun nolasit heti mun budjettikoneen:D
i7 olisi kyllä ittelläki kova sana, mutta ei raaski sijoittaa koneeseen niin paljoa.
Hauskaa että ainakin i7 950 ilmajäähyllä pärjää kellotettuna i7 980X:lle, en tiedä tuosta uudemmasta 990X mutta tuskin siitäkään kovin kauas jää.Heh, kyllähän tuokin on vielä suhteellisen budjetti, kun jotkut ostavat esim. tälläisiä :D http://beta.verkkokauppa.com/fi/pro...90X-Extreme-Edition-3-46GHz-suoritin-boxed-In