Millasen koneen omistat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Egee 87
  • Aloitettu Aloitettu
Superkone!

Prossu: AMD 64 3000+ 2000@2200Mhz
Emo: Abit KV8 Pro
Muisti: 512Mt 400mhz DDR
Näytönohjain: Ati Radeon 9600 Pro 256Mt :whip:
Kovo: Western Digital Caviar 200Gt
Näyttö: Samsung SyncMaster 959NF 19" (Testivoittaja) :rock:

Tämä siis on tälläinen halvalla, mutta "järkevästi" kasattu kone. Muistia sais olla enempi ja näytönohjain vois olla parempi. Kaikki pelit toimii kiitettävästi. Ainiin Samsungin vois vaihtaa litteeseen malliin:)
Richard Burns Rally on hyvä peli!!! :hyper:

:wanha:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mixu sanoi:
Muisti: _______ 4 x 512 MB PC2700 SDRAM 333MHz
Raven sanoi:
miksi noin hidasta, kun eikös prossu ole 400MHz?
Otin vanhasta koneesta 2 kampaa ja koska en tunne PC-rautaa hirveän hyvin niin tuntui varmimmalta ostaa samanlaisia kampoja 2 lisää, ettei tule mitään yhteensopivuusongelmia.

Kuinka monta tuntia käytän nyt turhaan tiedon käsittelyyn vuodessa, kun minulla on liian hidasta muistia? :rolleyes:

Mixu sanoi:
Otin vanhasta koneesta 2 kampaa ja koska en tunne PC-rautaa hirveän hyvin niin tuntui varmimmalta ostaa samanlaisia kampoja 2 lisää, ettei tule mitään yhteensopivuusongelmia.

Kuinka monta tuntia käytän nyt turhaan tiedon käsittelyyn vuodessa, kun minulla on liian hidasta muistia? :rolleyes:

Jeps, eipä noita eroja huomaa kuin benchmarkeilla eli ei vitunkaan väliä normikäytössä....

Intel Celeron 2.6G, 768 RAM, Nvidia Geforce FX 5700 Ultra, 120G + 80G ja 40G kovot, 19" Benq 8ms TFT, ja paskat kajarit jossa 8 tuumainen subi. mutta kohta varmaan uus prossu jos kela maksaa, kun muutenlin kela on koko hoidon paitsi näytön ja 80G kovon maksanu.

Miun pappabetala kone: AMD Athlon 64 3500+ winchester, 1gb corsair XMS 400mhz ddr, Asus A8V-E Deluxe, Sapphire radeon x850xt, Samsung syncmaster 913n 8ms, jäähynä thermalright xp120

HC76 sanoi:
Päivitystä:

Tilauksessa Pentium IV Prescott 2,8 GHz, Asus P5P800 emo ja 512 Mb DDR400. Half Life 2 odottaa. :D

Nonih. Nyt on kone muuten kunnossa mut toi Radeon 9600 Pro on kyllä vähän liian laiska. Tilaukseen lähtee Geforce 6600gt. Näin. :evil:

P4 3.2 ghz
Fujitsu-siemens 1627-c
1024 ram, 1022 vapaata
Ati radeon 9600xt, nykyään pienillä kelloilla
Fujitsu-Siemens 17" tft-näyttö
250gb kovo

Pyöri ihan hyvin vielä ku sain tämän, mutta joulukuun jälkeen on ruvennu pyörii huonommin ja huonommin. Nyt tää on ihan toivottoman hidas, vaikka vähän aika sitte formatoin, ja spywaresta, madoista tai muustakaan se ei ole kiinni. Oon pyörittäny saatanasti erilaisia testejä mm. muisteille, mutta mitään ei tuppaa löytymään. Näytönohjaimessakaan ei 100% varmasti ole mitään. Että nykyään tää pyörii hitaammin ku mun edellinen p3 1.2 ghz.

wbb sanoi:
Päivitystä: Duron1200MHz ja näytöksi Nokian Multigraph 447Xpro 17" CRT :thumbs:

Ostin uuden koneen:
Be quiet! 420W poweri
DFI nF4-D emo
Athlon 64 3000+ Venice @1810MHz ;)
2x512MB DDR 400
Club 3d keiforce 6600gt 128MB
Seagate barracuda 7200 200GB @130GB ;)
LG DVD+-RW
näyttönä halpis littu Acer AL1715

:haart:

wbb sanoi:
Ostin uuden koneen:
Athlon 64 3000+ Venice @1810MHz ;)
Seagate barracuda 7200 200GB @130GB ;)

.....
Eikös kovo kannattais laittaa 200 gigaseksi, vai mikäs tossa on idea?

EDIT: Eikun perskele. Venice onkin vakiona 1,8 Ghz.

Mara sanoi:
.....
Eikös kovo kannattais laittaa 200 gigaseksi, vai mikäs tossa on idea?

EDIT: Eikun perskele. Venice onkin vakiona 1,8 Ghz.

Juu kyllä aion sen laittaa kunhan jaksan selvittää miten homma tehdään. Nyt menee varmaan pari viikkoa kuitenkin pelatessa :)

Uusi koneeni sisältää seuraavaa:

Asus8NE
AMD ATHLON 64 X2 4800
1024 pc400 2kpl
GAINWARD GEFORCE 7800GTX
MAXTOR DIAMONDMAX10 250GB 2kpl
Antec TX1050B 500W
Gigabyte DVD+/-RW 16X Dual Layer
Microsoft Windows XP Pro X64 Edition UK OEM

Vanhasta koneesta näyttö, näppis+hiiri ja kaksi kovalevyä.
Nyt on vain vitun iso ongelma. Tilasin koneen koottuna mutta sain juuri postista kaksi pakettia koneen osia!!!!

Olen kasanut itse kaksi konetta mutta vihaan kyseistä puuhaa. Jos stadista löytyy pakkislainen joka olisi valmis kokoamaan moisen koneen tänä lauantaina niin maksan vaikka 40€.
Jos ei niin kokoan itse....

wbb sanoi:
Cthulhu mistä ostit koneen ja maksoitko jo kasauksesta?

Jimssiltä ja, kun kuittia katson niin en maksanut kasauksesta. Mielestäni tilasin kuitenkin kasauksen mutta ehkä se unohtui vahingossa. No, hätä ei ole tämän näköinen aloin jo kasata konetta ja huomasin, että mistään ei löydy ruuveja joilla kiinnitetään emo koteloon ja tilaamani extrahyperprosessorijäähdytin on niin pelottavan näköinen, että en edes ala asentamaan sitä.

amd athlon 3200+, 1gb muistia, radeon 9600 pro + kaikki muu mitä tarttee.
Matkoilla mukana fujitsu-siemens Amilo M mobiili centrino 1,6ghz, 512 ram.
Serveri jossai nurkassa joku vanha 233 pentium.

AMD Athlon64 3200+
512 MB
250 GT
Ati Radeon x300 256 MB
19" LG Flatron, litteä näyttö.

Cthulhu sanoi:
Jimssiltä ja, kun kuittia katson niin en maksanut kasauksesta. Mielestäni tilasin kuitenkin kasauksen mutta ehkä se unohtui vahingossa. No, hätä ei ole tämän näköinen aloin jo kasata konetta ja huomasin, että mistään ei löydy ruuveja joilla kiinnitetään emo koteloon ja tilaamani extrahyperprosessorijäähdytin on niin pelottavan näköinen, että en edes ala asentamaan sitä.

Jimmsiltä itekin ostin, kävin hakemassa osat ja kasasin itse. Ei tosin toiminut tuo venice ekan emolevyn kanssa mutta emolevyn vaihdon jälkeen homma on pelannut melko hyvin.

Suositut

Back
Ylös Bottom