Itse tuli kuukausi sitten hommattua tuo Epsonin TW5900 ja olen ollut laitteeseen erittäin tyytyväinen. Toki kyseessä ensimmäinen tykki ja vertailukohtana lähinnä Sonyn lcd telkku. Itsekkään en paljoa ole tuosta 3D:stä intoillut, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka innostuu niin tykki ainakin kykenee siihen. Muilta arvoiltaan ja tekniikoiltaan (pois lukien tuo lens shift) tuo pärjää hyvin muille saman hintaluokan Full HD-tykeille + hyvä valovoima ja 3D. Lens siftiäkin tarvitsee vain siinä kohtaa, jos tykkiä ei saa korkeussuunnassa oikeaan tasoon (joko kattoon kuvan yläreunan korkeuteen, tai alas pöydälle kuvan alalaitaan). Sivuttaissuunnassa tuossa on mekaaninen korjain, joka ei ainakaan minun ymmärtääkseni pilaa kuvanlaatua..
Tykkihommassa on muuten hauska, kun katsot esim. jotain elokuvaa minkä olet nähnyt ennenkin, niin tuolla huomaat siellä ihan uusia asioita ja pikku juttuja joita et televisiolla aiemmin huomannut. Johtuu siis puhtaasti isosta kuvasta, itsellä 92" noin +3m katseluetäisyydeltä, joka omaan silmään vaikuttaa sopivalta. Eli kuva on iso, mutta ei päällekäyvä, eikä päätä joudu pyörittämään ainakaan mitenkään häiritsevästi.