hmm.. miten tämä oikein filmijärkässä tapahtuu eri tavalla kuin pokkarissa?kaiveli82 sanoi:Järkkäreissä voi kyllä sitten nostaa herkyyttä ihan eri tasolle kuin pokkareissa ilman kohinaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hmm.. miten tämä oikein filmijärkässä tapahtuu eri tavalla kuin pokkarissa?kaiveli82 sanoi:Järkkäreissä voi kyllä sitten nostaa herkyyttä ihan eri tasolle kuin pokkareissa ilman kohinaa...
Tuota, ostetaan hidasta filmiä vaikka 50 ISO, joutuu tietysti käyttämään jalustaa.teemupii sanoi:hmm.. miten tämä oikein filmijärkässä tapahtuu eri tavalla kuin pokkarissa?
Amen.Snoopie sanoi:Jos hintaraja on 100 euroa, suosittelen hankkimaan tavallisen filmikameran.
Tavallisen filmikameran kuvanlaatu on kuin toiselta planeetalta halpaan digitaalikameraan verrattuna.
kaiveli82 sanoi:No juu filmi vehkeet erikseen...
Itse kuitenkin unohtaisin filmipokkarin jo etsimen takia...
Delmonte sanoi:Mä taas unohtaisin digipokkarit ihan jo etsimen takia On näet yllättävän kivaa, kun etsimestä näkee vaikkapa sellaisen pikkunyanssin, kuin onko kuva oikeasti tarkka vai ei...
Digipokkarin syväterävyysalue takaa sen että kuva on aina tarkempi kuin mitä halvan järkän etsimestä vastaavasti näkee.Delmonte sanoi:Mä taas unohtaisin digipokkarit ihan jo etsimen takia On näet yllättävän kivaa, kun etsimestä näkee vaikkapa sellaisen pikkunyanssin, kuin onko kuva oikeasti tarkka vai ei...
teemupii sanoi:Digipokkarin syväterävyysalue takaa sen että kuva on aina tarkempi kuin mitä halvan järkän etsimestä vastaavasti näkee.