Millaisella salilla treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Mopsy80

Hopeless Gage
Tuli mieleen kysyä, millaisella salilla kukin treenaa. Ko. salin nimeä ei varmaan moni halua paljastaa, mutta jos sen, onko jonkun ketjun kuntokeskus tai pienempi ketjusali vai jonkun muun tyyppinen sali. Oletko salin jäsen vai käyt muuten? Lisäksi kiinnostaa tietää, oletko tyytyväinen salisi varustetasoon ja mitä lisää toivoisit sinne ja mitä ehkä pois? Ja treenaatko kotona tai jossain muualla salin lisäksi? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oma piha ja koti. Muutama kahvakuula ja uusi painotanko painoineen riittävät moneen. Säädettävät käsipainot vielä tahtoisin. Ulkona on ihana tehdä kesällä. Sitä paitsi kun meno on iän ja ylikuntovaaran vuoksi niin tätiä, niin parempi pysyäkin pois naurattamasta/säälittämästä ihmisiä salilla...

Kai mie uskallan sen paljastaa, että käyn Leppävaaran Fit1 -salilla. Oikein mukava sali ja edullinen. Välineitä on monipuolisesti ja tilaa aika paljon. Sali on silti ruuhkainen iltapäivisin n. klo 16-19 -aikaan, onneksi mulla on liukuva työaika ja pystyn hyvin välttelemään noita hetkiä. Lisäksi toimiva ilmastointi olisi kiva, ja samoin esimerkiksi yksi penkkipunnerruspenkki, smith, siirreltävä penkki tai pari sekä kyykkytelinehässäkkä olis tarpeen. Lattiatilaakin olisi näille jos vaan vähän käyttäisi päätä ja järjestelisi pari juttua uudelleen. Eli noihin mainitsemiini laitteisiin saattaa joutua jonottamaan hiljaisinakin hetkinä, jos huono säkä käy, mutta usein pienellä kyttäyksellä ja pikaryntäyksellä saattaa päästä odottelematta treeninsä läpi. :)

Käyn kahdella eri salilla jotka on samaa yritystä. Toinen on naistensali (kuuluu ketjuun), joka on kyllä hirmu siisti ja nätisti sisustettu, mutta vapaapainoja siellä on surkean vähän, esim mavesta pystyisin tekemään vaan lämmittelysarjan. Henkilökunta on kuitenkin mukavaa ja osaavaa, ja esim jumpat ja saliohjelmat kuuluu hintaan.
Toinen sali on isompi ja siellä on toistaiseksi löytynyt kaikki varusteet mitä oon kaivannut, ja siellä käy ihan painonnostajiakin treenaamassa. Jumppavalikoima on myös monipuolisempi ja aukioloajat laajemmat. Ainoa miinus likaisista lattioista.

Fitness24/7 sekä crossfitsali. Joskus tulee duunipaikan saleillakin tehtyä, mut mieluummin teen omassa rauhassa. Periaatteessa voin treenata kuitenkin missä vaan, milloin vaan, joten kivaa. :)

Käyn Elixialla ja oon kyllä ollut tosi tyytyväinen. Laitteita on riittävästi ja ne ovat hyväkuntoisia. Tilaa on myös hyvin.. Omiin tarpeisiin en kaipaa mitään lisää. Elixia on kyllä hintava mutta olen kokenut sen olevan hintansa arvoinen.. :)

Zone-sarja -42%
Mä aloitin Elixiassa ja vaihdoin lähempänä sijaitsevaan ja halvempaan saliin, jossa ei ole saunoja eikä jumppia, vaan pelkkä sali, joka on ihan ok, mutta ei sitä järin viihtyisäksi voi kehua. Kaikki oleelliset varusteet kyllä löytyy. Viime aikoina on ollut kaipuuta Elixian luksusmeininkiin, mutta en mä sinne enää palaa, kun tuossa nykyisessä on nuo puolensa. Ehkä se on vuodessa parantunutkin, kun syyskuussa sinne palaan.

Mie treenaan Arctic 24/7 Gymillä! Hyvä sali, paljon laitteita, avarat tilat ja käy monenlaista jumpaajaa :) voimanostajia, fitnesskissoja, bodaus ukkoja ja peruskuntoilijoita :) saatiin vielä paljon uutta salin laajennuksen myötä! Enemmän toiminnallisia juttuja ja lisää tilaa ja vetopaikkoja! Sekä näkymä ulos :D

Nykyisellään reenailen GoGo Expressillä, Pirkkala Partola tai Tre Lielahti. Partolassa mielestäni hieman niukemmin vapaita painoja kö Lielahdessa, samoin tilat pienemmät. Kaikenlaisia laitteitakin molemmissa toki on, mutta aika vieraita kapistuksia itselleni kö puuhastelen pääosin vain vapaiden painojen parissa. Junppia tms ei expresseissä ole, joten oikein sopivia saleja perus punttailuun myös hintansa puolesta. Muuton vuoksi salin vaihto edessä lähikuukausina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä käyn Kamppailukeskuskuksen salilla. Enemmän vapaapainoihin ja taljoihin keskittynyt, muutamia laitteita joita en juurikaan tarvitse. Enemmän sellainen äijäsali-tyyppinen, joten siitä tykkään. Eikä turhia eikä tarpeellisiakaan palveluita =D Hintakaan ei mikään paha kai. Haittana ei-maailman-tehokkain ilmastointi ja ne muut ihmiset =D No mutta yleensä treenit saa ihan sujuvasti läpikäytyä kuitenkin :)

Voisi sen kai paljastaa :D Turussa sijaitsevalla Gym2000:lla käyn. Ei luojan kiitos ole mikään jäsensali. Suurimmaksi osaksi treenaan naisten puolella, laitteet ja vapaiden painojen alue ovat siellä mielestäni parempia kuin alakerran yhteissalilla -jossa kuitenkin hoidan osan jalkatreenistäni. Saattaa olla, että vaihdan yliopiston salille kun sinne kerran pääsin. En vain tiedä, minkä kokoinen sali on, niin vielä en päätöstä ole tehnyt. Hiton paljon halvemmaksi kyllä tulisi, nyt sali maksaa 44€/kk (ei paha kyllä sekään) ja yliopiston sali olisi n.30-40€/vuosi.

Elixiassa treenaan. Mielestäni hinta on kohtuullinen ja pidän siitä, että on vaihtoehtoja. Lisäksi haluan kunnon pukutilat ja saunan...arjen luxusta :) Laitteet ja varustukset ovat hyvät ja monenlaista treenaajaa käy.

Mä treenailen Satsilla kahdessa ketjun salissa ja lisäksi työpaikan salilla, jos aika on vähän tiukemmalla ja treeni pitää saada vedettyä. Tykkään kyllä tuosta kuntokeskus-systeemistä, koska välillä on mukava tehdä jotain muutakin kuin nostella rautaa. Varsinkin kehonhuoltotunnit on jees, kun muuten se meinaa välillä unohtua.. Toki hinta on vähän suolainen verrattuna esim. Helsingin liikuntaviraston salien hintoihin. Kauheasti siellä on toki mitä kummallisempia hilavitkuttimia, mutta koska vapaita painoja ja tilaa on minun tarpeisiini aivan hyvin, niin eipä se suuremmin haittaa. Aiemmin on tullut treenailtua jos jonkinmoisella salilla voimailusaleista nitkuttelusaleihin, joissa on oma osasto naisille.

Minä treenaan Rovaniemellä Arctic 24/7 Gymillä! Siellä käy monenlaista urheilijaa ja kaikille kyllä löytyy tarvittavat. Hinta on hyvä ja laitteet ja tilat tämän kylän parhaimpia.

Löytyy monta penkkiä, vetopaikkoja, kyykkypaikkoja ja monolift. Salilla näkyy ja kuuluu voimailulajit. Mutta näkyy siellä myös nyrkkeilijöitä ja muita kamppailulajien harrastajia. Ja ihan tavallisia liikkujia jotka vaan haluaa käydä kattavalla ja avaralla salilla :) Ja näkyy se tekemisen meininki!

Laajennuksen myötä ollaan saatu myös uusia toiminnalliseen harjoitteluun sopivia vekottimia. Ite en oo niihin tutustunu mutta voimanosto-ukot niillä näyttää leikkivän aina välillä :) Salilla on myös paljon vapaita painoja ja eri tankoja.

Me likes!!

Satsilla, mullakin jäsenyys kahteen toimipisteeseen. Välillä käy mielessä josko vaihtaisi johonkin perussaliin ilman jumppia ym kun suurin osa ryhmäliikunnasta on multa kiellettyjä selän takia, mutta tykkään kuitenkin käydä kehonhuoltotunneilla. Ja talvella on ihanaa kun pääsee saunaan treenin jälkeen, kotona ei ole omaa saunaa. Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen nykyisen salini laitevalikoimaan ja tiloihin, rampanakin pystyy aina jotain sovellettua tekemään. :)

Wolf. Kaikkea löytyy. Miinuksena kova tungos ajoittain, huono ilmastointi ja aukioloajat, edellinen sali oli 24/7 niin tuntuu hankalalta et sali menee lauantaina kiinni jo kuudelta.

Fressillä, Sykkeellä lähinnä. Salilta löytyy kaikki tarvittava ja tykkään tosi paljon! Oon testannut myös Tampereen keskustan Fressin, Oulun Heikinkadun Fressin ja Helsingin Kampin Fressin. Oulussa oli kans hyvät puitteet mun treeneille, kahdessa muussa suppeampi valikoima mut treenit saa silti tehtyä. :) Tykkään olla ketjun jäsenenä, koska silloin ei tarvi panikoida treenien toteutumisesta reissussakaan, ja säästää toki rahaa kun ei tarvi maksaa muille saleille sisään.

Kellarisaleilla oon ihan tykännyt reenailla. Muutaman kerran olen eri saleihin käynyt tutustumassa ja aina tulee se innostus, että ei vitsi haluun alottaa käymään täällä, mutta onneks en oo mennyt hetken mielijohteessa tilaamaan jotain vuoden sopparia, niinkun meinasin yhteen saliin tehdä muttei ollut rahaa sillä hetkellä. ;D En vielä koe, että tarttis ihan tonne yleissaleille lähtee kun on lähellä kellarisali mistä löytyy kaikki tarvittava ja enemmänkin. Tykkään tehdä omassa rauhassa ja ettei tarvitse jonotella.

Elixialla treenailen ja oon ihan tykännyt. Myöhään illalla ei juuri joudu ruuhkista kärsimään ja hyvin on tilaa ja välineitä tehdä. Vähän turhaan on vaan siinä ne jumpat mukana, että eihän se halvimmasta päästä ole. Odottelen kyl innolla vuoden pakkosopparin loppumista, niin voi vaihtelun vuoksi käydä muuallakin taas. Fitness24seiskalla kävin ennen, mut siellä iski ahtaan paikan kammo, kun tiuhemmin rupesin käymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom