Millainen ohjelma aloittelijalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GoA
  • Aloitettu Aloitettu

GoA

waretukseen? :D Eli siskolle pitäis saada joku helppokäyttöinen ohjelma jolla löytäisi näitä suomalaisia artisteja + jotian poppipaskaa. Emule on nyt asennettu mutta omasta mielestä tuo ohjelma oli aivan paska kun on tottunut dc++ _isoihin _ hubeihin ja nopeisiin yhteyksiin. Mutta minkäs teet kun hänellä ei ole ollenkaan tavaraa jaossa. Sitten noista Emulen servereistä niin onko jossain olemassa jotain parempaa listaa hyvisät servereistä vai täytyykö tyytyä noihin olemassaoleviin joista puolet oli jotain pokeservuja. :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kazaa Lite.

Emule on "jätetään päälle pariksi päiväksi ja katotaan mitä on tullut"-tyylinen softa.

Imo ihan sama mikä emuleserveri, kunhan vaan on connected, eli ihan erityylinen kuin dc(kai, en tunne dc:tä sen paremmin).

Emule sopii suht kädettömille (itse käytän pelkästään sitä) ja se todellakin on Muuli elikkäs ei hätäsille sovi, mutta sitäkin paremmin niille jotka eivät tahdo erityisesti metsästää sopivia hubeja mistä löytysi tauhkaa. Kokonaisia levyjä löytyy hyvin ja yksittäisiä biisejäkin yllättävän hyvin.

Bittorrentia suosittelen. Vaikkapa ABC-client, helppokäyttöinen ja nopeahko.

Tavaraa löytyy vaikka millä mitalla, eikä etsiminenkään ole vaikeaa. Suprnovalta helppoa lähteä etsimään torrentteja, jos vaan joskus sen suprnovan jostain taas löytää.

dmv sanoi:
Bittorrentia suosittelen. Vaikkapa ABC-client, helppokäyttöinen ja nopeahko.

Tavaraa löytyy vaikka millä mitalla, eikä etsiminenkään ole vaikeaa. Suprnovalta helppoa lähteä etsimään torrentteja, jos vaan joskus sen suprnovan jostain taas löytää.

Mit' itse olen bittorrenttia käyttänyty niin en kyllä' yhtään pitänyt siitä. ainakaan suprnovasta ei tota musiikkia löydä kovin paljoa. muutenkin tuo etsiminen on vaivalloista kun ei voi kirjoittaa mitään hakulauseketta. Omasta mielestä suprnova on surkea verrattuna esim. dc++.

GoA sanoi:
Mit' itse olen bittorrenttia käyttänyty niin en kyllä' yhtään pitänyt siitä. ainakaan suprnovasta ei tota musiikkia löydä kovin paljoa. muutenkin tuo etsiminen on vaivalloista kun ei voi kirjoittaa mitään hakulauseketta. Omasta mielestä suprnova on surkea verrattuna esim. dc++.
Kun ei kerran dc käy, siksi suosittelin bittorrenttia. Olen kyllä samaa mieltä, että surkea on dc:hen verrattuna.

Tuosta kaman etsimisestä pitää olla eri mieltä. Kyllä se on vika käyttäjässä, jos torrentilla ei löydy. No offence :piis:

dmv sanoi:
Kun ei kerran dc käy, siksi suosittelin bittorrenttia. Olen kyllä samaa mieltä, että surkea on dc:hen verrattuna.

Tuosta kaman etsimisestä pitää olla eri mieltä. Kyllä se on vika käyttäjässä, jos torrentilla ei löydy. No offence :piis:

Torrentilla on vaikeampaa löytää vanhoja/harvinaisia artisteja/leffoja. näissä huomasin torrentin huonouden. ja ikävä tosia on että kun on tottunut dc++ niin kaikki muut vaan tuntuvat huonoilta. kazaa lite oli kyllä aikoinaan hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom