Millainen kannettava?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mmn
  • Aloitettu Aloitettu

Mmn

Ikä
35
Olen tässä kannettavan ostoa harkinnut, tarkoituksena saada yöpöydälle sellainen jolla voi katsoa leffoja sekä käyttää langatonta nettiä, joka tulee kotikoneelta. Muita vaatimuksia koneelle ei oikeastaan ole. Käytettynä ajattelin koneen ostaa ja hintaa saisi olla siinä 300e paikkeilla. Tuolla hinnalla kun katselin niin saa tuollaisia koneita joissa on 1.3gh prosessori ja keskusmuistia 512mt. Riittävätkö nämä ja mitä muuta pitäisi olla jotta koneella voisi katsoa yleisimpiä leffojen pakkausmuotoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä varmaan saat 300 eurolla parempiakin, kun jaksat hetken etsiskellä :) Tuo 1,3ghz prossu on melko hikinen, kun leffat pyörii ja on esim mese samaan aikaan päällä, voipi jumitella sun muuta. Varmasti surffailuun riittävä.

Riittävät hyvin, mutta käyttöjärjestelmäksi kannattaa asentaa jokin muu kuin Windows.

Myös EeePC voisi soveltua käyttötarkoitukseen hyvin. Saksasta noita saa alle 300€ ja tulossa toivottavasti Suomeenkin kevään aikana.

Riittävät hyvin, mutta käyttöjärjestelmäksi kannattaa asentaa jokin muu kuin Windows.

Myös EeePC voisi soveltua käyttötarkoitukseen hyvin. Saksasta noita saa alle 300€ ja tulossa toivottavasti Suomeenkin kevään aikana.
Itse en kyllä kattelis leffoja tollaselta hikiseltä 7" näytöltä, jollekkin se toki voi sopia...

Itse en kyllä kattelis leffoja tollaselta hikiseltä 7" näytöltä, jollekkin se toki voi sopia...

Yöpöydillä harvemmin on tilaa kovin isoille näytöille...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom