Millainen Jasper Pääkkönen on näyttelijänä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No ei se nyt niin kamalan huono ole, on osoittanut kuitenkin jonkinmoista muuntautumiskykyä.
Varesta en ole vielä nähnyt, mutta kyllä se pahojen poikien rooli oli ihan hyvin vedetty, ei tosin kovin eronnut salkkari hahmosta.
Nuori kaveri vielä, ja tulee näkymään valkokankailla varmasti vielä useasti.

En kyllä pidä Jasperista yhtään näyttelijänä. Sillä on aina se toljottava katse. Jotenkin sen naamasta ei välity ollenkaan mitkään tunnetilat mitkä jotkin kohtaukset vaatisi.

Suurena Nyksy-fanina (alkupään tuotanto) esitän lähes päivittäin hartaan, hiljaisen toiveen että Jasperilla olisi tulevassa Matti Nykäs -leffassa aito 80-luvun mullet-kampaus (='takatukka') ja että hän olisi vaivautunut opiskelemaan Jyväskylän murteen.

Jos Masana nähdään sama kiukutteleva, sössöttävä Saku Salin niin.... :curs:

Joutava sanoi:
Ainakin Vareksessa hoiti roolinsa hyvin. .
No voihan vittu näytteleekö toi sössö siinäkin(toivottavasti mahdollisimman pieni rooli), voi viddu. Mun mielestä se ei oo kehittynyt näyttelijänä yhtään salkkareista, vaan se on nimenomaan se ainainen saku.
Fat Rat sanoi:
:anssi:

kyllähän se on yhden ilmeen näyttelijä.
Ja Richard Gere :david: kahden ilmeen
Viivi sanoi:
Nuori kaveri vielä, ja tulee näkymään valkokankailla varmasti vielä useasti.
Ainakin A.Mäkelän leffoissa :(
Narukäsi sanoi:
En kyllä pidä Jasperista yhtään näyttelijänä. Sillä on aina se toljottava katse. Jotenkin sen naamasta ei välity ollenkaan mitkään tunnetilat mitkä jotkin kohtaukset vaatisi.
Aivan
Bateman sanoi:
Suurena Nyksy-fanina (alkupään tuotanto) esitän lähes päivittäin hartaan, hiljaisen toiveen että Jasperilla olisi tulevassa Matti Nykäs -leffassa aito 80-luvun mullet-kampaus (='takatukka') ja että hän olisi vaivautunut opiskelemaan Jyväskylän murteen.

Jos Masana nähdään sama kiukutteleva, sössöttävä Saku Salin niin.... :curs:
Kaikista niitä leffoja tehdäänkin.

Minusta on erittäin kiehtovaa, että Jasper Pääkkönen herättää voimailua harrastavissa heteromiehissä niin suuria tunteita, että hänen ammattitaidostaan ja habituksestaan halutaan keskustella ihan omassa threadissa. Hyvä pojat, jatkakaa samaan malliin!

Ihmeen paljon tämä täysin lahjaton näyttelijä on ollut viimeaikoina leffoissa mukana ja tulee olemaan. Kummaa muuten, kun tytöt tykkä ja pojat sitten ei...hmmm.

Jasper Pääkkönen näyttelijä?!

Mä en pidä Jasper pääkköstä juuri minään. Koskaan en ole salkkareita katsonut. Mitä nyt on joskus vilaukselta nähnyt, niin sen olen pannut merkille, että kynäniska on kyseessä.

:offtopic: Mua vähän korpeaa tää Hasselhoffin alituinen mollaaminen. David Hasselhoff on hyvä näyttelijä ja hieno ihminen. Hän toi meille Baywatchin ja Ritari ässän (sarja jonka parissa kasvoin). Looking For Freedom on mahtava biisi ja se saa mut aina hyvälle tuulelle. Jättäkää se mies rauhaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis kyllähän ihminen "kehittyy" lähes pakostakin näyttelijänä, jos se vaan saa rooleja. Ei tuo näyttelijän työ nyt niin vaikeata ole. Jos meikäläinenkin näyttelisi tv-ohjelmassa 100 jaksoa ja parit elokuvat päälle, niin varmaan olisin viimeisessä leffassa jo melkoisen hyvä luonnenäyttelijä, vaikken ole näytellyt sitten ala-asteen joulunäytelmän. Tosin siinä produktiossa vedin pääosan, että meikäläisellä saattaa kyllä olla piileviä lahjoja alalle.

ringside sanoi:
Minusta on erittäin kiehtovaa, että Jasper Pääkkönen herättää voimailua harrastavissa heteromiehissä niin suuria tunteita, että hänen ammattitaidostaan ja habituksestaan halutaan keskustella ihan omassa threadissa. Hyvä pojat, jatkakaa samaan malliin!
Samaa mieltä! Kuinka ollakkaan spekulointi Jasperista alkoi Jasperin alettua treenaamaan rooliaan varten. :D

Mun mielestä se näytteli hyvin Levottomissa. Taiskin olla ainut sen pääosan esittäjän jälkeen joka osas näytellä.

8Balls sanoi:
Mun mielestä se näytteli hyvin Levottomissa. Taiskin olla ainut sen pääosan esittäjän jälkeen joka osas näytellä.
Samaa mieltä. Varesta en oo vielä nähny.

Ei kai se muissa leffoissa oo näytelly ku Pahat pojat, Levottomat 3 ja Vares? (ainakaa mitää suurempia rooleja)

Jengii vaan vituttaa, kun Jasperin ei tarvitse lähteä raflasta ilman lohta. Toisin on asia sustapöhöisillä bodareilla, jotka sitten kiukuttelevat täällä kovaan äänneen ;-))

8Balls sanoi:
Jasper oli mun mielestä kyllä surkee siinäkin niinkuin muissakin leffoissa mitä oon nähnyt(salkkareissa tähän mennessä paras rooli suoritus :D ) ja se akka mikä siinä oli niin ei kyllä mielestäni osannut senkään vertaa näytellä mitä Jasper.

onion sanoi:
mikä siinä Jasperissa niin keljuttaa kun se tuntuu olevan niin pakkomielteen omainen suominäyttelijä tällä foorumilla?

a) Saku Salinilta ei naiset lopu, toisinkun meiltä.
b) Saku Salinin jälkeen on vielä Zei Pääkkönen jolta ei naiset lopu, toisinkuin meiltä.
c) Sakulla on enemmän meriittejä kehonrakennuksessa kuin meillä :)

EDIT: isot kirjaimet

Älkää mollatko Jasperia. Arnold Schwarzeneggeriäkään ei arvostettu elokuvauransa alkutaipaleella, mutta mies raivasi tiensä huipulle. Kaikki palstalaiset tuntuvat ihailevan Arnoldia, mutta miksi Jasper ei saa samaa ihastelua osakseen? Ainoa ero on että Jasper aloitti näyttelemisen ennen kehonrakennusta Arnoldin toimiessa käänteisessä järjestyksessä
hei mut se on kuningas arnold, eikä mikään rääpäle. Ei kovin moni pysty heittää tällästä juttuu: I live to see you eat that contract, but I hope you leave enough room for my fist because I'm going to ram it into your stomach and break your god-damn spine! :rock:

Sanokaa joku useamman ilmeen näyttelijä. Kaikkihan ne 'näyttelee' itseään, joidenkin naamataulu vain sopii tietynlaisiin rooleihin paremmin kuin toisiin. Esim Sulevi Peltola pikkuisen pöljänä maalaisena, Juha Veijonen suu auki toljottajana, Esko Nikkari Esko Nikkarina, jne...

merkkari sanoi:
a) Saku Salinilta ei naiset lopu, toisinkun meiltä.
b) Saku Salinin jälkeen on vielä Zei Pääkkönen jolta ei naiset lopu, toisinkuin meiltä.
c) Sakulla on enemmän meriittejä kehonrakennuksessa kuin meillä :)

EDIT: isot kirjaimet
Okei pointtihan on harvinaisen selvä! Eli Jasper Pääkkösen takia on kehoilijat, boudarit ja muut maskuliiniset rantavahdit kuolemassa sukupuuttoon.

Eilen kun olin lisääntymisvietissä asettumassa naiseni päälle ja jatkaakseni klaaniani tuli Jasper ja kevyeellä kädenliikkellä nosti minut sivuun. Samalla hän asettui naiseni päälle ja vei kaikki alkuliukkaat. No päätinpä lähteä kauppaan ja liikennevaloissa Jasper ajoi viereeni uudella Lexus-autollaan. Näytti mulle keskaria ja heti mulle tuli tosi huono ja heikko fiilis.
Kaupassa kun oli juuri ottamassa ainoata tuoretta maitotölkkiä niin Jasper kiilasi oitis eteeni ja kaappasi tölkin jättäen minulle vanhat klönttiset maidot. Mutta heheheh mitäs teet Jasper on Jasper.
kioskilla kun olin lunastamassa 140 000 euroa lotosta niin tuuli kaappasi voittolipukkeen ja lennätti sen raonnaisesta ikkunasta Jasperin Lamborghini Diablon etupenkille. Jasper tuli ja vei voittoni, mutta sainpahan edes taas nähdä Jasperin kuuluisan keskisormen. Hehehe mitäs teet Jasper on Jasper.
Jasperista huolimati päätimme naiseni kanssa lähteä lomalle Costa Ricaan, mutta juuri ennen nousua lentokana ilmoitti että kuuluisa suomalainen näyttelijä Jeispher Phaakkounen on lähdössä kuvaamaan uutta toimintaelokuvaa Nigaraguaan ja yksi matkustajista joutuisi luovuttamaan paikkansa. Arpa osui minulle. Jasper sai taas olla naiseni vieressä.

PS. uuden Nykäs-elokuvan harjoituskuvauksissa Jasper hyppää vahingossa vastatuulessa pohjalukemat lentomäessä "MM" ja kukaan ei enää ole kiinnostunut Nykäsestä. Jasperin mukaan nimetään sukset "Atomic Jasper".

Suositut

Back
Ylös Bottom