Millainen hauska kampaus?

Sukulaku

Banned
Ikä
37
Olen nyt runsaan vuoden kasvattanut tukkaa ja reuhka alkaa olla jo lähellä 20cm. Nyt ajattelin sitten heittää letin pois lähiaikoina. Ajattelin siis heittää väliaikaisen ihmetukan esim. edestä kaljuksi ja takatukka:) tai irokeesi.
Eihän tätä tukkaa voi tuosta vain heittää pois kun kaljuksi ajattelin lopulta ajaa.

Eli rumia, hauskoja ja epätavallisia tukkia kehiin. Ei mitään liian vaikeita, sillä käytössä on vain sakset ja kone. Olen myös huono parturi :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sukulaku sanoi:
Olen nyt runsaan vuoden kasvattanut tukkaa ja reuhka alkaa olla jo lähellä 20cm. Nyt ajattelin sitten heittää letin pois lähiaikoina. Ajattelin siis heittää väliaikaisen ihmetukan esim. edestä kaljuksi ja takatukka:) tai irokeesi.
Eihän tätä tukkaa voi tuosta vain heittää pois kun kaljuksi ajattelin lopulta ajaa.

Eli rumia, hauskoja ja epätavallisia tukkia kehiin. Ei mitään liian vaikeita, sillä käytössä on vain sakset ja kone. Olen myös huono parturi :)

Leikkaa keskeltä kaljuksi niin että näyttää vanhalta patulta.

Älä hyvä mies lettiis leikkaa.

jarze sanoi:
No ns. paappakalju, eli päältä kaljuksi. Vähä niinku Juicella. Säväyttää aina..

H-I-D-A-S

:D

Ns. potta. Laitat kattilan päähän ja leikkaat reunoja pitkin kaiken alaspäin pois. takuuvarma junttikampaus.

Kusimato sanoi:
Leikkaa keskeltä kaljuksi niin että näyttää vanhalta patulta.

Tätä tyyliä kutsutaan Spedeksi! Ja on tunnetusti ihan kingi kampaus!Niinkuin proteos jotain vihjaskin...

Joo on aikakin leikata hiukset pitkät hiukset kuuluu tytöille ja homoille! :love:

Jos parta kasvaa, niin sinun on pakko kokeilla seuraavaa : Kasvatat noin sentin mittaiset pulisongit ja parran niin, että yhtenäinen karvajono kulkee leukasi ympäri. Sitten jatkat tätä kehää ja leikkaat hiuksesi kehän mukaisesti, kaljuksi muualta. Siisti muut karvat kokonaan pois, eli ei partaa leuan alle, viikset hittoon ja kulmakarvat kanssa. Lopussa pääsi karvoitus olisi siis vain sentin mittainen karvasädekehä. Olen haaveillut tällaisesta kampauksesta jo kauan, en ole nähnyt missään kenelläkään koskaan. Wonder why... :jahas:

Niin ja :kuvia: sitten lopputuloksesta.

mr-t.jpg

:rock:

Kyllähän tuosta saisi jo kunnon punkkikeesin aikaiseksi. Pullo lakkaa vaan päähän ja menoksi. Voisi olla kavereille aika yllätys.

OT
Jeme sanoi:
Joo on aikakin leikata hiukset pitkät hiukset kuuluu tytöille ja homoille! :love:
Vaikka lainaus oli varmaan huumoria, niin olen aina ihmetellyt mistähän tuo "pitkätukaiset ovat homoja" on saanut alkunsa. En nimittäin tiedä yhtään julkihomoa, jolla olisi pitkä tukka.

Minulla oli joskus muuten kalju ja edessä kolmion muotoinen tupsu. Siis edestä tupsu ja taaksepäin kapeneva kolmio. Kolmio taisi olla ajettu 12 mm koneella. Flaksi on taattu, huoltoasemallakin tankatessa muutaman kaljan ottanut muija tuli iskemään ja silittämään tukkaa lupaa kysymättä. Muijakaveri istui autossa ja ei oikein tykännyt hyvää. Bokserikin meinasi puraista naista auton avonaisesta takaikkunasta, kun yritti silittää sitä. Tarina vaikuttaa uskomattomalta mutta totta.

Yksi vaihtoehto on sellaiset hiukset, jotka oli Mad Max leffan pahiksilla. Kalju muuten ja keskellä 5 cm leveä kaistale, jossa ponnari.

Sen olen huomannut kanssa, että ihan kalju on parempi kuin sänki. Sängestä näkee, että on ohuet hiukset, kaljusta ei niin selvästi.

Strappado sanoi:
Jos parta kasvaa, niin sinun on pakko kokeilla seuraavaa : Kasvatat noin sentin mittaiset pulisongit ja parran niin, että yhtenäinen karvajono kulkee leukasi ympäri. Sitten jatkat tätä kehää ja leikkaat hiuksesi kehän mukaisesti, kaljuksi muualta. Siisti muut karvat kokonaan pois, eli ei partaa leuan alle, viikset hittoon ja kulmakarvat kanssa. Lopussa pääsi karvoitus olisi siis vain sentin mittainen karvasädekehä. Olen haaveillut tällaisesta kampauksesta jo kauan, en ole nähnyt missään kenelläkään koskaan. Wonder why... :jahas:

Niin ja :kuvia: sitten lopputuloksesta.

Marzi Nymanilla oli sellainen yhdessävaiheessa, kun esiintyi Joonas Hytösen showssa. Oli kyllä hiukan pidempi, kuin sentin, mutta aika hauska ilmestys oli. Eli pää oli ajettu kaljuksi edestä ja takaa, korvien edestä lähti panta pään yli, ja jatkui myös leuan alta. Täydellinen rengas pään ympäri.

Mege sanoi:
Marzi Nymanilla oli sellainen yhdessävaiheessa, kun esiintyi Joonas Hytösen showssa.

Voi perse, luulin jo keksineeni tulevan kesän trendikampauksen.

Kokeile sellaista Billy Ray Cyrus-tai-kuka-lie-olikaan kampausta. Jossain Jackass jaksossahan yks kaveri leikkautti itselleen sellaisen.

Tai jätä sivuille vaan pelkät siansaparot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom