Millainen auto olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Johan
  • Aloitettu Aloitettu
Olet BMW!

Tyylikkäänä, oman arvosi tuntevana miehenä haluat erottua joukosta laadun avulla. Olet itsevarma, elegantti ja määrätietoinen. Et ole pröystäilijä, mutta varakkuus on kuitenkin edellytys omalle hyvinvoinnillesi, koska arvostat korkeatasoisuutta niin asioissa kuin ihmisissäkin. Tyylitajusi on pettämätön, mutta ihmisenä kaipaisit ehkä hivenen lisää lämpöä. Olet charmikas!

-------------------------------------------------------------------------
Tää ei sit todellakaan pidä paikaansa. Muka tyylitajua :D

Hih:) Minäkin tein sen. Olen Kuplavolkkari.

Olet hyväntuulinen ja persoonallinen retrotyyppi, jonka pipo ei juuri mistään kiristä. Olet hyvä ystävä kavereillesi ja hellä poikaystävä tytöllesi. Aika ei tule pitkäksi seurassasi, koska sisälläsi asuu se ilkikurinen pieni poika, joka ei koskaan kasva aivan aikuiseksi. Osaat arvostaa laatua ja luotettavuutta, mutta persoonallisuus on kuitenkin sinulle tärkeää. Olet söpö!

Olipas hauska:)

Jeeppi
Minäkö miehekäs, PYH! :D

311314.jpg

AT sanoi:
Olet Jeep!

Olet itsevarma oman tiesi kulkija, joka ei pelkää haasteita eikä juuri mitään muutakaan. Haluat tulla huomatuksi ja uskot vankkumatta omiin voimiisi. Autoltasi vaadit näkyvää erinomaisuutta, eikä sinua yhtään harmita, jos kaverit vääntyvät vihreiksi kateudesta menopelisi nähdessään. Tyyppinä olet kuitenkin mutkaton ja reilu. Olet miehekäs!

Sama.

Olet uusi Volkswagen Kupla!

Olet hyväntuulinen ja persoonallinen retrotyyppi, jonka pipo ei juuri mistään kiristä. Olet hyvä ystävä kavereillesi ja hellä poikaystävä tytöllesi. Aika ei tule pitkäksi seurassasi, koska sisälläsi asuu se ilkikurinen pieni poika, joka ei koskaan kasva aivan aikuiseksi. Osaat arvostaa laatua ja luotettavuutta, mutta persoonallisuus on kuitenkin sinulle tärkeää. Olet söpö! :kippis1:
.
.
.
:hyper:

Olet romu!

Sitä kannattaa vähän miettiä, miten vitsikkääksi heittäytyy persoonallisuustesteissä, ettei ihan romuläjäksi tulkita. Kukaan ei halua ajaa ruosteisella romukasalla! Ja olisi sentään ollut Ferrareitakin tarjolla!

Ja ihan tosissani noihin vastasin :(

Net Virgin sanoi:
Tuossa testissä on jokin bugi... Musta tuli bemari... :urjo:

Niin on. Musta ois pitäny tulla Audi eikä mikään bemari... :jahas:

mr. perfect sanoi:
Olet romu!

Sitä kannattaa vähän miettiä, miten vitsikkääksi heittäytyy persoonallisuustesteissä, ettei ihan romuläjäksi tulkita. Kukaan ei halua ajaa ruosteisella romukasalla! Ja olisi sentään ollut Ferrareitakin tarjolla!

Ja ihan tosissani noihin vastasin :(

Minä olen kanssa romu :itku:

kgb sanoi:
Minä olen kanssa romu :itku:
Täällä kanssa yksi. Sopii vielä hyvin, kun samanlainen on pihallakin. :)

Olet Jeep!

Olet itsevarma oman tiesi kulkija, joka ei pelkää haasteita eikä juuri mitään muutakaan. Haluat tulla huomatuksi ja uskot vankkumatta omiin voimiisi. Autoltasi vaadit näkyvää erinomaisuutta, eikä sinua yhtään harmita, jos kaverit vääntyvät vihreiksi kateudesta menopelisi nähdessään. Tyyppinä olet kuitenkin mutkaton ja reilu. Olet miehekäs!

Auto ei ihan menny nappiin

Liitteet

• Hietsu.webp
    Hietsu.webp
    14,4 KB · Katsottu: 266
Olet Nissan. Aika lähelle muttei kuitenkaan...

Liitteet

• Datsun1.webp
    Datsun1.webp
    37 KB · Katsottu: 228
Back
Ylös Bottom