Originally posted by Warheart
Mä lasken kivalla pikku ohjelmalla nimeltä kalorilaskuri. Näkee siinä samalla hiilihydraattien, proteiinien ja rasvan osuuden ruokavaliosta.
Mistäköhän tuon ohjelman saisi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lasken kivalla pikku ohjelmalla nimeltä kalorilaskuri. Näkee siinä samalla hiilihydraattien, proteiinien ja rasvan osuuden ruokavaliosta.
Originally posted by PsychoPred
Millä tavalla te laskette kalorit ja omistaako teistä monetkin
elintarvikevaa'an?
Itse käytän http://www.ktl.fi/fineli/fgs_byg.html
mutten omista vielä mitään vaakaa, en nyt kovin tarkasti laske.
En nyt itsekkään muista, mutta jos vaikka sovittais joku aika kun pitäisit hubiasi auki, niin voisit sitten ladata sen multa.Originally posted by andor
Mistäköhän tuon ohjelman saisi?
En nyt itsekkään muista, mutta jos vaikka sovittais joku aika kun pitäisit hubiasi auki, niin voisit sitten ladata sen multa.
Multa löytyy myös hyviä videoita. ;)
Originally posted by fi-xwd
Jos viittisit andor laittaa sen sun hubin osotteen tänne tai mailata sen mulle (fi_xwd@hotmail.com), niin oisin hyvin kiitollinen!
Originally posted by Jansku
Mitenkäs se muuten on proteiinista saatavan energian kanssa? Eli tuleeko siitä merkittävästi kaloreita, joita sitten lasketaan mukaan siihen päivittäiseen energian saantiin? Ajatellaan protskua n. 2g/painokilo päivässä.
Varmaan ollut puhetta, mutta vaikea tuollaista etsiä...
Originally posted by fi-xwd
Sen kalorilaskurin (jos se on jo sulla) ja jos löytyy jotain muuta mielenkiintosta...